Fitness Seller

Advies bij cutten

medicine

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik zou graag jullie advies willen om het volgende.

Ik ben 1.79 m lang, 95 kilo, % BF weet ik niet.
Biceps zijn 45,5, benen 68 cm, squatten doe ik 150 6 x, en bankdrukken 140 6 x

Ben nog bezig met een winny only kuur. Zit in mijn zesde week. Ben al van 90 naar 95 kilo gegaan. Vrij aardig gespierd. Het enige probleem is het beetje vet rond mn middel en op mn buik. Dit wil ik nu echt serieus gaan aanpakken.

Ik ben dus van plan om na de winny kuur op een dieet te gaan. Ik zal eerst ff laten zien wat mijn eetschema tijdens de kuur was.

0730 Crueslie/havermout met magere melk

1000 4 sneetjes bruinbrood met appelstroop/ + stuk fruit

1230 4 sneetjes bruinbroodmet 4 plakjes kipfilet + 2 stuk fruit

1500 4 sneetjes brood met 3 gekookte eieren

1700 4 sneetjes brood met slanki kaas + whey proteine

Workout Muesli reep

2030 whey proteine + warme maaltijd ( aardappelen of rijst met groenten en stuk vlees)

2200 250 gram magere kwark
Op niet trainingsdagen neem ik geen proteine shake in.

Tijdens het komende dieet ben ik ook van plan efedrine te gebruiken. Ik weet dat ik mn eiwitten omhoog moet gooien en mijn koolhydraten omlaag, plus ook nog 30 min cardio erbij na de krachttraining. ( ik train 4 of 5 dagen in de week)

Ik zit met de volgende vragen?

Hoe moet mijn eetschema eruit gaan zien?
Moet ik het aantal sneetjes brood halveren?

Moet ik me meer gaan focussen op cardio training?
Ik ben nu zelf ongeveer 2 uur bezig met krachttraining ( 2 spiergroepen + buik) ik weet dat dit te veel is. Ik wil dit reduceren naar 1 a 1 1/4 uur kracht training. Maar dat wil dus zeggen dat ik slechts drie oefeningen kan doen per spiergroep ( dus inprincipe alleen de zware basisoefeningen??). Anders ben ik strax echt dik 2,5 uur bezig met kracht en cardio en die tijd heb ik eigenlijk niet.

Moet ik ELKE dag whey proteine shake innemen? En hoe vaak?

Ik hoor graag vam jullie!!

Je hebt al goede stats. Maar direct na mijn kuur zou ik niet cutten, de kans bestaat dan dat je gewonnen kilo's kwijtraakt.
En 2uur per training?
Ik train volgens een ub/lb en train nooit 2uur. En doe soms 40sets per training;), volgens mij rust je telang

Terug
Naar boven