MuscleMeat

Advies derde kuur

iLoco

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Dag buffels, ben net klaar met mijn nakuur en wil over 14 weken mijn derde kuur starten.

Mijn kuurverleden

1ste
1-10 500mg test e
1-4 40mg winstrol
12-15 20mg nolva

2e
1-12 250mg test-e
1-10 400mg tren-e
4-8 40mg winstrol
14-17 20mg nova
2-12 2x500 hcg

Low test high tren is me best goed bevallen, maar toch hd ik er meer van verwacht. Niet zo heel veel last gehad van de sides die typisch zijn voor tren. Weeg momenteel 88 kilo op ongeveer 9% en wil in de winter een massakuur doen. Nu werd mij geadviseerd om high test en low tren te doen van de winter. Maar ik denk dat 2x tren achter elkaar niet zo slim is. Zelf zat ik te denken aan 500mg test en 400 mg deca.

Wat denken jullie dat verstandig is?

Zou idd lekker Deca proberen:)
500 testo 400/600 deca oid:) of NPP.

Ga zelf testo & npp blasten deze winter denk, om massa te plakken :)

• Topic Starter Topic Starter
Zou idd lekker Deca proberen:)
500 testo 400/600 deca oid:) of NPP.

Ga zelf testo & npp blasten deze winter denk, om massa te plakken :)

Daar dacht ik zelf ook aan. Toch ben ik ook nieuwsgierig naar wat tren me kan brengen in de bulk.

Wat is het voordeel van npp t op zichte van deca?

Npp is niet slecht voor prolactin. Minder water als deca. Stunna zou je er wel een ai bijnemen als adex of aromasin ?

NPP werkt sneller. Sommige zeggen ook minder bloat te krijgen van NPP.
Aro zou ik wel bij de hand houden ja, maja dat moet je eigenlijk altijd hebben:)

Ben niet zo van preventief een AI gebruiken..

Korte esters zouden voor minder vorming van oestrogeen zorgen, dus NPP is dan wel handig. Dosering moet dan iets lager per week gezien er meer actieve stof per ml inzit.

Hmmn en als ik bijv 750 test e 600 boldenone pak. Kan ik liever 0.5 of 1 mg arimidex erbij nemen. In plaats van armosin als ik meer gainz wil houden ?

Hmmn en als ik bijv 750 test e 600 boldenone pak. Kan ik liever 0.5 of 1 mg arimidex erbij nemen. In plaats van armosin als ik meer gainz wil houden ?

Je kan ook combineren met een niet aromatiserende aas zoals primo of mast, dan hoef je niet zitten te klooien met arimidex.

Ohhh mooi wat zou de dosis voor primo zijn ik weet dat je best hoog moet gaan met primo maar ik moet ook aan mijn centjes denken :)

Ohhh mooi wat zou de dosis voor primo zijn ik weet dat je best hoog moet gaan met primo maar ik moet ook aan mijn centjes denken :)

Hoef je niet hoog in te gaan. Is alleen voor een betere androgeen/oestrogeen verhouding. 200 primo bij je 500 test is al voldoende. Maar je kan het aanpassen gezien je liever hoog doseert. Check even mijn topic Anabole Dilemma ook voor meer info over doseringen en resultaten.

Hoef je niet hoog in te gaan. Is alleen voor een betere androgeen/oestrogeen verhouding. 200 primo bij je 500 test is al voldoende. Maar je kan het aanpassen gezien je liever hoog doseert. Check even mijn topic Anabole Dilemma ook voor meer info over doseringen en resultaten.
Cools,

Wat zou jij adviseren? Tren weinig bijwerkingen dus wilde dit wellicht ook in de bulk gebruiken. Maar voor de massa lijkt mij npp ook wel interessant. Mijn cultuur volgende zomer wil ik test tren mast gebruiken. Wat kun je mij adviseren ?

Cools,

Wat zou jij adviseren? Tren weinig bijwerkingen dus wilde dit wellicht ook in de bulk gebruiken. Maar voor de massa lijkt mij npp ook wel interessant. Mijn cultuur volgende zomer wil ik test tren mast gebruiken. Wat kun je mij adviseren ?

Tren is een van de zwaarste middelen, dus de kans op bijwerkingen is groter (vele malen). Omdat je het niet voelt wil niet zeggen dat het zo is of niet zal gebeuren. Soms komen bepaalde bijwerkingen na bepaalde tijd naar boven.

NPP is een betere keuze als je de juiste dosis gebruikt. Cutcuur 250mg test - 100mg NPP e3d - 200mg mast e.

Nog beter voor de cut 250mg test - 200mg primo - 200mg mast. Als je hcg erbij zet je test verlagen naar 100-125mg.

Laatst bewerkt:
NPP tijdens t bulken, als je de tren aankan zou ik die voor de cut bewaren... Tren geeft toch de leukste looks op low bodyfat.

Een combinatie van tren en npp is dan natuurlijk weer teveel van het goede. Ga hoogstwaarschijnlijk voor test of sust met npp. Is je herstel op npp ook beter dan op deca?

Wat vinden jullie van deze 3ml test en 3ml bold en 2ml primo. Zou dit kunnen Cools of is t beter om dan voor test npp en primo te gaan?

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Sorry trouwens Cools ik had de eerste paar pagina's gelezen van je post heel veel geleerd bedankt :)

Een combinatie van tren en npp is dan natuurlijk weer teveel van het goede. Ga hoogstwaarschijnlijk voor test of sust met npp. Is je herstel op npp ook beter dan op deca?

Sneller uit je lichaam, dus ja.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Wat vinden jullie van deze 3ml test en 3ml bold en 2ml primo. Zou dit kunnen Cools of is t beter om dan voor test npp en primo te gaan?

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Sorry trouwens Cools ik had de eerste paar pagina's gelezen van je post heel veel geleerd bedankt :)

Bold is vrij nutteloos en nog een langere ester. Zou voor NPP gaan.

Sneller uit je lichaam, dus ja.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Bold is vrij nutteloos en nog een langere ester. Zou voor NPP gaan.
Oke dus bijvoorbeeld 500mg test e en 150mg NPP E3D ? En geen ai of iets er bij thats it ?

Oke dus bijvoorbeeld 500mg test e en 150mg NPP E3D ? En geen ai of iets er bij thats it ?

Beste mast of primo erbij omdat je anders met een te hoge oestrogene activiteit zit. En max 100mg NPP E3D. Bij een korte ester zit er sowieso al meer actieve stof per ml in tov een decaonaat ester.

En als je er hcg bij zet je test ook iets lager. Dus icm hcg 350mg test e - 100mg NPP E3D - 200mg mast e of 200 primo.

Beste mast of primo erbij omdat je anders met een te hoge oestrogene activiteit zit. En max 100mg NPP E3D. Bij een korte ester zit er sowieso al meer actieve stof per ml in tov een decaonaat ester.

En als je er hcg bij zet je test ook iets lager. Dus icm hcg 350mg test e - 100mg NPP E3D - 200mg mast e of 200 primo.
Bedankt Cools! Ik zal t zeker proberen :) Coach jij mensen ook of doe je dit gewoon voor de lol want volgens mij ken jij je drugs goed. Ps: dosis van hcg en hoevaak per week? Sorry dat ik je zoveel belast[emoji28]

Terug
Naar boven