Fitness Seller

Advies dianabol + test e.

chestbrah1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Advertentie

Hallo mensen,

Ik wou graag wat informatie over kuren!
Ik ben 23 jaar 1,81 en weeg 68 kilo..
Ik train al 3 jaar ik woog ooit 58.. Ik blijf vastzitten en kom niet vooruit.
Heel veel maten van me kuren en wil dit graag eens aan proberen.
Ik heb me laten inlichten en ken de risico's en sides.
Maar wilde toch graag wat advies van ervaren mensen die er wat meer van weten.
Ik heb dianabol besteld en test e, een maat van me weet er wel genoeg van ook met nakuren. Maar omdat ik me al snel druk maak om dingen wilde ik graag wat van jullie horen, dit zou ik zeer op prijs stellen.
Hoeveel kan ik het beste nemen?
Waar begin ik mee?
En hoe verloopt mijn nakuur?

Alvast bedankt !

Advertentie

Hallo mensen,

Ik wou graag wat informatie over kuren!
Ik ben 23 jaar 1,81 en weeg 68 kilo..
Ik train al 3 jaar ik woog ooit 58.. Ik blijf vastzitten en kom niet vooruit.
Heel veel maten van me kuren en wil dit graag eens aan proberen.
Ik heb me laten inlichten en ken de risico's en sides.
Maar wilde toch graag wat advies van ervaren mensen die er wat meer van weten.
Ik heb dianabol besteld en test e, een maat van me weet er wel genoeg van ook met nakuren. Maar omdat ik me al snel druk maak om dingen wilde ik graag wat van jullie horen, dit zou ik zeer op prijs stellen.
Hoeveel kan ik het beste nemen?
Waar begin ik mee?
En hoe verloopt mijn nakuur?

Alvast bedankt !

Met goed eten en je gear in de prullenbak te gooien, als je nu maar tot 68kg op 1,81m komt ga je alles 3x zo hard naar je kuur weer verliezen.

Als je na 3 jaar trainen nog steeds 68kg weegt zou ik eerst maar eens een voedingsschema gaan maken en op basis daarvan een jaartje eten voordat je überhaupt gaat denken aan AAS.. Ook de logica van ''ik bestel AAS, maar weet eigenlijk niet hoeveel ik moet gebruiken'' is totaal de omgekeerde weg die je moet (willen) bewandelen.

• Topic Starter Topic Starter