Fitness Seller

Advies dianabol + test e.

chestbrah1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Advertentie

Hallo mensen,

Ik wou graag wat informatie over kuren!
Ik ben 23 jaar 1,81 en weeg 68 kilo..
Ik train al 3 jaar ik woog ooit 58.. Ik blijf vastzitten en kom niet vooruit.
Heel veel maten van me kuren en wil dit graag eens aan proberen.
Ik heb me laten inlichten en ken de risico's en sides.
Maar wilde toch graag wat advies van ervaren mensen die er wat meer van weten.
Ik heb dianabol besteld en test e, een maat van me weet er wel genoeg van ook met nakuren. Maar omdat ik me al snel druk maak om dingen wilde ik graag wat van jullie horen, dit zou ik zeer op prijs stellen.
Hoeveel kan ik het beste nemen?
Waar begin ik mee?
En hoe verloopt mijn nakuur?

Alvast bedankt !

Advertentie

Hallo mensen,

Ik wou graag wat informatie over kuren!
Ik ben 23 jaar 1,81 en weeg 68 kilo..
Ik train al 3 jaar ik woog ooit 58.. Ik blijf vastzitten en kom niet vooruit.
Heel veel maten van me kuren en wil dit graag eens aan proberen.
Ik heb me laten inlichten en ken de risico's en sides.
Maar wilde toch graag wat advies van ervaren mensen die er wat meer van weten.
Ik heb dianabol besteld en test e, een maat van me weet er wel genoeg van ook met nakuren. Maar omdat ik me al snel druk maak om dingen wilde ik graag wat van jullie horen, dit zou ik zeer op prijs stellen.
Hoeveel kan ik het beste nemen?
Waar begin ik mee?
En hoe verloopt mijn nakuur?

Alvast bedankt !

Met goed eten en je gear in de prullenbak te gooien, als je nu maar tot 68kg op 1,81m komt ga je alles 3x zo hard naar je kuur weer verliezen.

Als je na 3 jaar trainen nog steeds 68kg weegt zou ik eerst maar eens een voedingsschema gaan maken en op basis daarvan een jaartje eten voordat je überhaupt gaat denken aan AAS.. Ook de logica van ''ik bestel AAS, maar weet eigenlijk niet hoeveel ik moet gebruiken'' is totaal de omgekeerde weg die je moet (willen) bewandelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja naja ik ben echt een extreme ecto bouw, en super snelle stofwisseling, heb ook met eten erbij niet veel gegaind. Wil gewoon een licht kuurtje om toch wat meer volume te creëeren en sterker te worden.

Ja naja ik ben echt een extreme ecto bouw, en super snelle stofwisseling, heb ook met eten erbij niet veel gegaind. Wil gewoon een licht kuurtje om toch wat meer volume te creëeren en sterker te worden.

Wat deed je daarvoor dan, niet eten? :o
Maak nou eens een fatsoenlijk voedingsschema en post die desnoods hier.

Ik was ook 'ecto' en door middel van voeding heb ik gewoon de +90kg bereikt ;) Heb je überhaupt wel een voedingsschema? Het is uiteindelijk de bedoeling dat je zelf met een doordacht kuurvoorstel komt (incl. hoeveelheden en nakuur). Wij gaan niet alles voor je voorkauwen. Op zich stel je wel relevante vragen, maar de antwoorden moet je eigenlijk zelf al weten voordat je begint. De antwoorden zijn deze maand ook al ongeveer 100x gegeven in diverse beginnerstopics hier op het forum.

Aangezien me gewicht begin ik met 2 ml in de week en dat bouw ik wellicht nog op, dianabol begin ik met 20/30 mg. En om na te kuren clomid en novladax. Ik ga niet echt zwaar kuren ofzo.

Ik eet voornamelijk zilvervliesrijst, zoete aardappelen, kip, zalm, rijstebloem maar kom gewoon niks aan.

Typ eens uit wat je nu op een dag eet dan, met globale hoeveelheden.

Aangezien me gewicht begin ik met 2 ml in de week en dat bouw ik wellicht nog op, dianabol begin ik met 20/30 mg. En om na te kuren clomid en novladax. Ik ga niet echt zwaar kuren ofzo.

Ik eet voornamelijk zilvervliesrijst, zoete aardappelen, kip, zalm, rijstebloem maar kom gewoon niks aan.

Wat wil je hiermee zeggen? Aankomen is een kwestie van hoeveel je eet, niet wát je eet.

Niet zo verbazingwekkend genoeg begrijp je kuren niet helemaal.180 en 68 kg is te weinig om te kuren en daarna redelijk wat vast te houden. Jou lichaam kan nu met testosteron al niet aan komen wat ga je doen de eerste paar maanden na je kuur? Wann je hele hormoonstelsel naar de klote is. Verder 2 ml en diana is al redelijk wat opvoeren mort je niet doen. Aas moet je gewoon nu niet doen. Hoe dan ook je gaat niet luisteren en geduld op brengen dus succes en wie weet ben jij een genetic wonder en eindig je maanden na je kuur niet onder je start gewicht.

Waarom is het dan niet verstandig om te gaan kuren ? Ik bedoel waarom zou ik niks gainen als ik wel echt op me voeding let enzo ? Dat is toch juist de bedoelling van AAS ''gainen''

Waarom is het dan niet verstandig om te gaan kuren ? Ik bedoel waarom zou ik niks gainen als ik wel echt op me voeding let enzo ? Dat is toch juist de bedoelling van AAS ''gainen''

Als je nu al niet aankomt ga je hooguit een beetje gainen en aan het eind van je kuur met je lage test levels alles net zo hard (zo niet meer) inleveren.

omdat je na je kuurtje denkt dat je er bent en niet meer op je voeding ga letten (aantal kcals etc) en dan kan je het vergelijken met een ijsberg waar 3 dagen de zon op staat. je weegt 68 bij 1.81m man en je traint 3j ga is even na bij jezelf wat er in die jaren fout is gegaan. heel wat.. pas als je alles op orde hebt, voeding, training (op welke schema maak ik het meest progressie ub/lb, FB, split aantal reps sets blabla) denken aan een kuurtie.

Omdat je blijkbaar nog helemaal niets weet over voeding en training. Excuses zoals 'jamaar ik ben een ecto' of 'ik heb een hele snelle stofwisseling' wijzen erop dat je er nog helemaal niets van snapt. Natuurlijk heb je enigszins te maken met genetische aanleg, maar elke ecto kan fatsoenlijk aankomen met een goed dieet. Doe je dat niet dan moet je naar de dokter omdat je dan waarschijnlijk een gezondheidsprobleem hebt. Als je aan de AAS gaat terwijl je je voeding niet op orde hebt dan raak je alles na de kuur weer kwijt. En dan? Depressief, je eerste kuur verknalt, gezondheid misschien wel in gevaar gebracht, geld kwijt en nog steeds ecto.
De volgorde is eerst voeding op orde en groeien tot je natuurlijke max. Kom je dan niet verder, dan pas overwegen om aan de AAS te gaan.

Als je maatjes trouwens crack gaan roken. Doe jij het dan ook? Omdat ze het allemaal doen?
Wees een vent en neem je eigen beslissingen op basis van je verstand.

Hmm klinkt idd wel verstandig ! Soms lijkt het te mooi om waar te zijn..

Hij gaat het toch wel doen aan zijn reacties te zien.

Ook echt bestellen en dan pas informatie zoeken.

Dom.

En wat als ik alleen dianabol ga gebruiken met fatsoenlijk eten ? En die hormonen weglaat

En wat als ik alleen dianabol ga gebruiken met fatsoenlijk eten ? En die hormonen weglaat
Ga eerst maar eens fatsoenlijk eten. Dianabol only is sowieso een slecht plan. Levert je alleen maar wat vocht op. Met een beetje pech (en veel zout in je voeding) zelfs nog een hoge bloeddruk met koppijn als gevolg.
Als je verstandig bent dan post je even je voedingsschema. Er zijn vast genoeg mensen die er even naar willen kijken en je advies willen geven. Wees gewoon verstandig en doe het goed. Dan groei je uiteindelijk misschien nog wel harder dan die vriendjes van je.

Gewoon doen man. Weten die lui aan wie je advies vraagt er nou van. Na je kuur verlies je wel veel omdat je niet eet maar boeie, gewoon weer kuur erin en niet OFF gaan, dus gewoon blijven zetten, behoud je best je massa. Binnen no-time zijn je vrienden ecto's in vergelijking met jou en kunnen zij hier vragen komen stellen want 'die ene vriend is nu toch wel buff'.

:)

Terug
Naar boven