walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
LOL, dat zag ik net over het hoofdNee ook niet, al helemaal niet omdat je denkt dat dbol geen hormonen zijn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL, dat zag ik net over het hoofdNee ook niet, al helemaal niet omdat je denkt dat dbol geen hormonen zijn.

Ga eerst maar eens fatsoenlijk eten. Dianabol only is sowieso een slecht plan. Levert je alleen maar wat vocht op. Met een beetje pech (en veel zout in je voeding) zelfs nog een hoge bloeddruk met koppijn als gevolg.
Als je verstandig bent dan post je even je voedingsschema. Er zijn vast genoeg mensen die er even naar willen kijken en je advies willen geven. Wees gewoon verstandig en doe het goed. Dan groei je uiteindelijk misschien nog wel harder dan die vriendjes van je.
En wat als ik alleen dianabol ga gebruiken met fatsoenlijk eten ? En die hormonen weglaat

Omdat je blijkbaar nog helemaal niets weet over voeding en training. Excuses zoals 'jamaar ik ben een ecto' of 'ik heb een hele snelle stofwisseling' wijzen erop dat je er nog helemaal niets van snapt. Natuurlijk heb je enigszins te maken met genetische aanleg, maar elke ecto kan fatsoenlijk aankomen met een goed dieet. Doe je dat niet dan moet je naar de dokter omdat je dan waarschijnlijk een gezondheidsprobleem hebt. Als je aan de AAS gaat terwijl je je voeding niet op orde hebt dan raak je alles na de kuur weer kwijt. En dan? Depressief, je eerste kuur verknalt, gezondheid misschien wel in gevaar gebracht, geld kwijt en nog steeds ecto.
De volgorde is eerst voeding op orde en groeien tot je natuurlijke max. Kom je dan niet verder, dan pas overwegen om aan de AAS te gaan.
Als je maatjes trouwens crack gaan roken. Doe jij het dan ook? Omdat ze het allemaal doen?
Wees een vent en neem je eigen beslissingen op basis van je verstand.
Aangezien me gewicht begin ik met 2 ml in de week en dat bouw ik wellicht nog op, dianabol begin ik met 20/30 mg. En om na te kuren clomid en novladax. Ik ga niet echt zwaar kuren ofzo.
Ik eet voornamelijk zilvervliesrijst, zoete aardappelen, kip, zalm, rijstebloem maar kom gewoon niks aan.
Gewoon doen man. Weten die lui aan wie je advies vraagt er nou van. Na je kuur verlies je wel veel omdat je niet eet maar boeie, gewoon weer kuur erin en niet OFF gaan, dus gewoon blijven zetten, behoud je best je massa. Binnen no-time zijn je vrienden ecto's in vergelijking met jou en kunnen zij hier vragen komen stellen want 'die ene vriend is nu toch wel buff'.
![]()
Hahaha zou best vermakelijk zijn om een keer een log te zien van iemand die gewoon niks weet en maar wat doet.

Was laatst wel een curlbro in de gym die van 70nogwat kg naar 79kg ging op test met dbol. Heeft geen eetschema en traint random spiergroepen per dag(afgezien van benen).
Top-tier gear als je het mij vraagt.
Misschien is er nog hoop voor TS![]()
Daarom, iedereen zegt maar wat. Zoveel weet ik idd niet van voeding ofja weet wel wat ik moet eten
9:00 Brinta 60 gram en 200 ml melk + whey shake.
11:00 4 bruine botherammen met 100 gram kipfilet.
13:00 150 gr rijst + 100 gr kipfilet (gebakken)
15:30: 250 gr kwark, banaan
18:00 150 gram rijst 80 gr brocoli en Rundergehakt.
18:30 pre workout
20:30 brinta + 3 eieren
22:00 Micellar casein.
Nog meer Bespottelijke opmerkingen guys ? Of gaan we ook nog iets goeds zeggen
K moet zeggen dat dit me nog reuze meevalt! Hierop zou je al wel zwaarder moeten zijn.
Dit eet ie ook nog niet in een week man, hij hoopt gwn nu reacties te krijgen als : goed schema man ga maar kuren!
Ik eet dit serieus maar ik kom geen drol aan!! Meer eten? Ik eet tot t me strot uit komt

Ik eet dit serieus maar ik kom geen drol aan!! Meer eten? Ik eet tot t me strot uit komt

gewoon doen man. Weten die lui aan wie je advies vraagt er nou van. Na je kuur verlies je wel veel omdat je niet eet maar boeie, gewoon weer kuur erin en niet off gaan, dus gewoon blijven zetten, behoud je best je massa. Binnen no-time zijn je vrienden ecto's in vergelijking met jou en kunnen zij hier vragen komen stellen want 'die ene vriend is nu toch wel buff'.
![]()
Als je niet aankomt eet je niet genoeg of heb je intern iets niet goed zitten. Zie het zo, je eet nu onder onderhoud, anders kwam je wel aan. Tijdens je kuur eet je dus nog onder onderhoud. Na je kuur ligt je onderhoud nog ff wat hoger en eet je dus nog verder onderhoud. Denk jij dat je massa behoudt van een kuur als je ver onder onderhoud eet? Ook al vind je dat je veel eet, je eet niet genoeg anders kwam je wel aan.
Om mezelf ff als slecht voorbeeld te geven : in m'n vorige kuur at ik ook te weinig omdat ik met een interne ontsteking zit waardoor m'n onderhoud veel hoger lag dan ik dacht. Resultaat, ik kwam geen ruk aan in 6 weken, op een dosis een stukje hoger dan de jouwe![]()