Fitness Seller

Advies gevraagd cutkuur

maxx2

Novice
Waardering
0
Zou graag jullie advies vragen over een cutkuur! Ben momenteel 93kg bij 1.83 en zou graag naar de 85 kg gaan. wat vinden jullie ervan om winstrol,primo en clenbuterol te nemen? de winstrol en primo is injects en clen is tabs,weet nog niet hoe lang er mee door te gaan. Wat vinden jullie van deze combinatie? Alvast bedankt!

Anavar..?

• Topic Starter Topic Starter
Kan zijn dat ik primo neem samen met testo bestaat ook in 1 pot,anavar heb ik niet gedacht

Zou graag jullie advies vragen over een cutkuur! Ben momenteel 93kg bij 1.83 en zou graag naar de 85 kg gaan. wat vinden jullie ervan om winstrol,primo en clenbuterol te nemen? de winstrol en primo is injects en clen is tabs,weet nog niet hoe lang er mee door te gaan. Wat vinden jullie van deze combinatie? Alvast bedankt!

zijn nogal hoop kilootjes die je eraf wil hebben. Ga je wedstrijd doen? Hoe hoog is je bf?

Waar haal je dit gewenst gewicht vandaan? zorg dat je op een acceptabel vetp. staat.
in 99% van de gevallen heb je geen aas nodig daarvoor.

• Topic Starter Topic Starter
nee ga geen wedstrijd of zo doen bf is tegen de 15 denk ik,wil mooi droog uitkomen en ripped

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Waar haal je dit gewenst gewicht vandaan? zorg dat je op een acceptabel vetp. staat.
in 99% van de gevallen heb je geen aas nodig daarvoor.

hmm zo zeg je dus maar toch om de spiermassa te behouden wil ik kuren

Als je het voor spierbehoud doet is 250mg test voldoende. je voeding en training zijn belangrijker als ladingen anabolica.

He man 7 kilo is aardig wat man en
Waarom niet op 90 kilo
Met een vetp 10
Ik heb 2 weken testp met mast p gepakt 2.5 % gedaald in bf.
Zorg dat je voeding in orde is meeste mensen denken dt het Oke is maar vaak is het niet goed je moet net onder onderhoud gaan zitten. Testp met masteronp + ecay stack will do the trick in. ALS... je voeding ok is

hou het idd wel realistisch van 15%bf naar 7.5 lijkt me nogal een opgaaf.

Terug
Naar boven