martin0180
Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik ben hier nieuw, aangenaam allemaal.
Ik kom op dit forum zodat jullie mij misschien zouden kunnen helpen. Ik train nu ongeveer 3 jaar, maar ik doe pas sinds 2 jaar intensief krachttraining. Het eerste jaar heb ik vooral vet verbrand omdat ik te dik was. Ik begon met 3 dagen in de week te trainen en ik train nu 5 dagen in de week. Mijn schema ziet er als volgt uit:
Dag 1:
3 Borstoefeningen
2 Tricepsoefeningen
buikspieren na afloop
Dag 2:
3 Rugoefeningen
2 Bicepsoefeningen
Dag 3:
3 Benenoefeningen
2 Kuitenoefeningen
3 Schouderoefeningen
2 Nekoefeningen
buikspieren
Dag 4:
3 Borstoefeningen
2 Tricepsoefeningen
Dag 5:
3 Rugoefeningen
2 Bicepsoefeningen
buikspieren
en de volgende week ga ik dan weer verder met de benen en de schouders. Ik doe de oefeningen langzaam en met 3 sets waarbij ik tussen de 8 en de 12 wil komen.
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit:
Yoghurt als ontbijt
Brood met kipfilet of eieren in de middag
Tussen het middageten en het avondeten een optimel drinken
In de avond eten wat ik van me moeder voorgeschoteld krijg, maar ik werk ook in de horeca en dan kies ik daar altijd voor een kipgerecht. Ik probeer zoveel mogelijk kip te eten.
Voordat ik naar bed ga eet ik nog een kwark op.
Is het nu nog nodig dat ik nog supplementen ga kopen?
En welke zouden jullie me dan aanraden?
Als doel heb ik dat ik er gespierd en slank uit kom te zien, zo ongeveer:
Me vetpercentage ligt nu rond de 12%
Dit is het resultaat tot nu toe:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook ga ik dinsdag 2 weken naar lloret de mar en dan nog 3 weken naar italie, ik probeer daar zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en zo weinig mogelijk alcohol maar dat gaat moeilijk worden natuurlijk. Raden jullie het aan daar intensief door te trainen of even rust te pakken aangezien ik al een jaar lang train zonder rustweken tussen door?
Alvast bedankt,
Martin
Ik kom op dit forum zodat jullie mij misschien zouden kunnen helpen. Ik train nu ongeveer 3 jaar, maar ik doe pas sinds 2 jaar intensief krachttraining. Het eerste jaar heb ik vooral vet verbrand omdat ik te dik was. Ik begon met 3 dagen in de week te trainen en ik train nu 5 dagen in de week. Mijn schema ziet er als volgt uit:
Dag 1:
3 Borstoefeningen
2 Tricepsoefeningen
buikspieren na afloop
Dag 2:
3 Rugoefeningen
2 Bicepsoefeningen
Dag 3:
3 Benenoefeningen
2 Kuitenoefeningen
3 Schouderoefeningen
2 Nekoefeningen
buikspieren
Dag 4:
3 Borstoefeningen
2 Tricepsoefeningen
Dag 5:
3 Rugoefeningen
2 Bicepsoefeningen
buikspieren
en de volgende week ga ik dan weer verder met de benen en de schouders. Ik doe de oefeningen langzaam en met 3 sets waarbij ik tussen de 8 en de 12 wil komen.
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit:
Yoghurt als ontbijt
Brood met kipfilet of eieren in de middag
Tussen het middageten en het avondeten een optimel drinken
In de avond eten wat ik van me moeder voorgeschoteld krijg, maar ik werk ook in de horeca en dan kies ik daar altijd voor een kipgerecht. Ik probeer zoveel mogelijk kip te eten.
Voordat ik naar bed ga eet ik nog een kwark op.
Is het nu nog nodig dat ik nog supplementen ga kopen?
En welke zouden jullie me dan aanraden?
Als doel heb ik dat ik er gespierd en slank uit kom te zien, zo ongeveer:
Me vetpercentage ligt nu rond de 12%
Dit is het resultaat tot nu toe:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook ga ik dinsdag 2 weken naar lloret de mar en dan nog 3 weken naar italie, ik probeer daar zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en zo weinig mogelijk alcohol maar dat gaat moeilijk worden natuurlijk. Raden jullie het aan daar intensief door te trainen of even rust te pakken aangezien ik al een jaar lang train zonder rustweken tussen door?
Alvast bedankt,
Martin