AndroidHealthClinic

Advies gevraagd!!!

mr.Williams

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, ben net nieuw op deze site. In de hoop voor meer info.
Ben al 7jr aan het trainen en in gewicht doorgestoomd van de 51kg naar de 73 kg. In Februari ben ik bezig geweest met een kuur. Maar moest helaas in maart alweer stoppen omdat ik een leverontsteking/vergiftiging had opgelopen. :( De reden hiervoor was dat ik teveel orals per dag had geslikt volgens me dokter. Mijn schema was
Ma: 2ml deca- 1ml test
Wo: 2ml deca- 1 ml test
Vr: 2ml deca- 1ml test
dit de eerste drie weken,
de volgende 2 weken heb ik de test vervangen door sus250.
De kuur zou eigenlijk 10 wkn duren. De eerste 2 weken heb ik 30mg dianabol per dag gebruikt 5 dgn in de week, en de weken erop heb ik 40mg dianabol met 40mg winstrol per dag gehad. Dit merkte ik in de 5de week zeer goed. Veel buikpijn, had geen eetlust meer. Totdat ik 'smorgens in de spiegel keek en helemaal geel zag. Ogen geel, huid geel en zelfs mijn nagels en zaad waren geel. Dokter geweest, bloed prikken, leververgiftigt. Dus gelijk gestopt met alles. In 5 wkn tijd ben ik van de 73kg naar de 82 kg geschoten. Maar helaas allemaal voor niks. De kuur heb ik gekregen van iemand die in Belgie traint bij een bekende sportschool, en dus wel degelijk wist wat hij aan mij gaf.
Nu mijn vraag, weten jullie misschien iets voor mij dat minder belastend is voor de lever en dat toch zorgt voor meer massa? :rolleyes:

Je moet allereerst in MG praten, het aantal mg werkzame stof dat je injecteert daar gaat het om.

+ dat je orals links moet laten en al helemaal niet moet gaan stacken. + dat ik denk dat dit voor een eerste kuur, voor iemand van jou gewicht asociaal te hoog is.

De komende 6 maanden allereerst eens niet kuren.

Deca heb je al gehad, sustanon ook. Dus eventueel gewoon test/boldenone lijkt me zo het veiligste :)

250 test 300 boldenone 10 weken lang. + nakuur uiteraard.

Er zullen vast mensen roepen dat er 400 test in moet en 400 boldenone, maar vind dit zo genoeg, je bent niet zo zwaar. :)

Disclaimer : ken uw lichaam en voorzie in uw voedingspatroon alvorens te gaan kuren.

Misschien is het handig dat voor je hier klakkeloos een schema overneemt je jezelf gaat inlezen in de materie? :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.anabolicreview.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

MrJ toch, waar haal je ze zo snel vandaan. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zowieso van de orals af omdat het het beste voor de gezondheid is lijkt mij. En dat de kuur te zwaar was, daar ben ik me zeer bewust van. Maar maak je dan zo veel massa met alleen injecties? Want op de sportschool (belgie) vreten ze de orals bij het leven en dan heb ik het over de dianabol, oxies en zo, om ook de massa te verhogen?

Massa maak je niet met pillen massa maak je met caloriën.

De snelheid waarmee dat gaat is o.a. afhankelijk van je testosteron gehalte, wat je dus synthetisch verhoogt met roids. Welke roid dat is maakt in weze niets uit. Hoewel de ene roid meer waterretentie kenmerken etc heeft en dusmeer massa LIJKT te bezorgen. Dianabol o.a.

Info heb ik overal vandaan gehaald. Ben zelfs naar de GG&GD geweest voor informatie.
Internet afgezocht naar alles, waar het voor dient, de bijwerkingen en dat soort dingen. Alleen je gaat dan trainen met gasten die er heel goed uitzien, goed vooruit gaan, en die je dan advies geven. Ja, en dan denk je (in dit geval ik) dat moet toch kunnen. We gaan ervoor. Not!!! Daar ben ik inmiddels achter gekomen.
Ik hoop dat de mensen op deze site, mij betere en nuttigere info kunnen geven. ;)

Dianabol en anadrol zijn goeie massamakers...helaas groot deel vocht en vet. Als ik nu zou kiezen zou ik voor de middelen gaan die me wat minder massa opleveren tijdens n kuur maar ook weinig vocht en vet.

Denk aan Eq, trenbolone,winstrol evt test.

mr.Williams zei:
Info heb ik overal vandaan gehaald. Ben zelfs naar de GG&GD geweest voor informatie.
Internet afgezocht naar alles, waar het voor dient, de bijwerkingen en dat soort dingen. Alleen je gaat dan trainen met gasten die er heel goed uitzien, goed vooruit gaan, en die je dan advies geven. Ja, en dan denk je (in dit geval ik) dat moet toch kunnen. We gaan ervoor. Not!!! Daar ben ik inmiddels achter gekomen.
Ik hoop dat de mensen op deze site, mij betere en nuttigere info kunnen geven. ;)

Als je je zo goed hebt ingelezen, waarom praat je dan nog steeds in ML's en waarom kan je dan zelf geen kuurtje opstellen waar wij dan naar kunnen kijken? ;)

Ik zou wel willen om mensen adviezen te geven voor kuurtjes en zo, maar het theoretische gedeelte wijkt meestal af van het praktijk. Je moet het toch eerst zelf gedaan hebben wil je mensen over dat soort dingen advies geven lijkt mij.

mr.Williams zei:
Ik zou wel willen om mensen adviezen te geven voor kuurtjes en zo, maar het theoretische gedeelte wijkt meestal af van het praktijk. Je moet het toch eerst zelf gedaan hebben wil je mensen over dat soort dingen advies geven lijkt mij.

Nee, vind ik niet, net als met voeding. Uiteraard zijn er individuele verschillen qua reacties maar de basis van een stof blijft scheikundig hetzelfde. Kennis van product is de hoofdzaak.

Je denkt toch niet dat Chad Nicholls alles wat hij adviseert zelf ook in zn lijf heeft gehad ? :D

Oke daar heb je helemaal gelijk in,
ik bedoel te zeggen dat ieder lichaam anders is. En mijn lichaam reageerde heel slecht op de orals.

ik denk dat je ze ""slecht hebt gebruikt ipv dat je er slecht op reageert maargoed van je fouten leer je natuurlijk he en je bent hier net als vele anderen o.a ik om te leren.
welkom in ieder geval en succes

30 mg is niets schokkends qua dbol.. heb je een drankverleden?

persoonlijk zou ik max 6 weken dbol gebruiken waarvan 4 weken @ 40mg en 2 @ 20 mg

en altijd mariadistel slikken!! (leverprotectie)

Die mariadistel dus NA je gebruik.

Doe je het tijdens, wordt er meer AAS afgebroken voordat deze in je bloed zal komen.

Terug
Naar boven