Fitness Seller

Advies gevraagd

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heyhey,

Ik ben met een kuurtje testE en dk bezig(kickstart gedaan met dibol)

heb ng 4 weken te gaan en nu ik toch bezig ben vroeg ik me af of

ik deze laatste 4 weken winny eod zou kunnen zetten om wat droger/harder

uit de kuur te komen,nakuur is nolva 20mg...alvast bedankt heren...;)

Lijkt me zoiezo niet slim om nog winny te gebruiken als je diana al gebruikt hebt vanwege de lever.. + snap niet waarom je hier een nieuw topic over maakt, jij hebt zelf toch een log? of heb ik dat fout.. + hoe dan ook, zo lang jij niks qua doseringen hier neer zet, weten we zoiezo niet wat af of aan te raden valt.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me zoiezo niet slim om nog winny te gebruiken als je diana al gebruikt hebt vanwege de lever.. + snap niet waarom je hier een nieuw topic over maakt, jij hebt zelf toch een log? of heb ik dat fout.. + hoe dan ook, zo lang jij niks qua doseringen hier neer zet, weten we zoiezo niet wat af of aan te raden valt.

Omdat er niemand reageerd op die log,jah wat moet je dan!?

En heb verschillende kuren gezien zoals de mijne: 250 testE 200DK en

laatste 4 weken eindigen met winny tabs(beter injects volgens mij)

om wat harder/droger te komen...

Zo kom je lager in vet% dus beter voor de volgende bulkkuur niet?

Tja, als ik wat zou nemen op het eind zou het anavar zijn.

Ik zou het niet doen en lekker bij de volgende kuur proberen.

dit is je eerste kuur man....

doe normaal!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat probeerde ik em ook al te vertellen.. Kijk gewoon rustig aan wat dit brengt, probeer je kilo's die je zo snel gegained hebt ook te houden! vanaf 3 maanden na je nakuur kun je weer een kuur beginnen.

knal gewoon lekker door, dat vocht verdwijnt na de kuur en dan zie je er al stukken beter uit.

Ik zou na de nakuur ook niet gaan droogtrainen, want dan verlies je al je gewonnen kilo's weer.

Gewoon af maken waar je aan begonnen bent, je bent al met 3 soorten AAS bezig, als je nu van alles gaat toevoegen en je krijgt ergens problemen mee dan weet je niet eens waar het aan ligt. voor een eerste kuur is het zoiezo het "uittesten" hoe je ergens op reageerd, kan in goede of slechte zin zijn

Goed,bedankt voor jullie advies guys ik ga de winny bijhouden dan voor

een volgende keer...

knal gewoon lekker door, dat vocht verdwijnt na de kuur en dan zie je er al stukken beter uit.

Ik zou na de nakuur ook niet gaan droogtrainen, want dan verlies je al je gewonnen kilo's weer.

je kan 2/3 maanden na de nakuur wel weer gaan cutten hoor, zolang je het maar niet direct erna doet.

idd, rustig aan beginnen, je lichaam wordt snel gedeeltelijk resistent voor AS

dus hou m maar voor je volgend kuur

je 1e kuur btw ?

Nee niet m'n eerste kuur trouwens,weet niet waar ze het halen maar heb al

d-bol en winny en test gebruikt!!!

aah oke oke, tjah je moet het zoo zien, elke keer als je weer gaat kuren gaat je lichaam om meer en meer vragen, en als je hem al veel hebt gegeven in het begin ...

just my 2 cents :D

Zoveel kuurtjes om op 94 kilo bij 16% te komen?

Volgens mij is je voeding gwn ruk

dat zeggen ze allemaal, niemand zijn voeding is hier piekfijn

Terug
Naar boven