Vanaf November al gezeik met mijn kapotte ov kaart. Steeds te horen gekregen dat ik binnen 3 weken een nieuwe kaart zou krijgen maar helaas. Na 3 weken weer bellen dat ik niets had en dan werd de verzonden kaart weer geblokkeerd en begon het weer van voren af aan...dus opnieuw 3 weken wachten. Ondertussen heb ik zo al 5 nieuwe passen aangevraagd! In de tussentijd hoef je er niet vanuit te gaan dat je de onkosten van je gemiste studentenreisproduct terug kunt krijgen...dat lukt niet.
Anyway...op een gegeven moment kreeg ik een kaart en waarempel hij deed het! Echter heb ik 2 weken geleden het product "automatisch opladen" erop willen zetten, toen ik vervolgens bij zo'n apparaat dit product erop wilde zetten blokkeerde deze de pas. Natuurlijk weer gebeld en het bleek dat ik een nieuwere pas zou moeten hebben in plaats van degene die het eindelijk dus deed en dat de pas die ik had eigenlijk al geblokkeerd zou moeten zijn. Nu is er mij weer beloofd dat ik nu binnen 2 (!) weken een nieuwe pas toe zal krijgen gestuurd.
Ik zit verdomme al 5 maanden zonder OV-kaart...de klantenservice is zwaar incompetent daar en het is niet mogelijk om een hoger iemand te spreken!