XXL Nutrition

Advies kuur aanpassing

Dastra

Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Mijn huidige kuur
Wk 1 250mg test e en 200 mg mast e
Wk 2 t/m 12 500 mg test e en 400mg mast e
Wk 1 t/m 12 3x250iu hcg
10 dagen na laatste inject, 4 weken op 20mg nolva per dag.

Begin morgen aan week 4, maar heb nu sinds een volle week dagelijks last van bloedneuzen. In het verleden kreeg ik dit ook zonder aas als het erg koud weer was. Maar ik vermoed dat het nu wel aan de aas ligt sinds ik hiervan meer dan 5 jaar geen last van heb gehad.

Mijn bloeddruk is normaal en hartslag isiets omhoog gegaan. Lichaamstemp ook normaal.

In het verleden ook een keer test e only gedaan en ging daar erg hard op, maar ook veel vocht helaas.
Vandaar nu mast e erbij, maar merk dat ik nu nauwelijks spiermassa aankom.
Kan mast e de werking van test e tegen gaan?, dat vermoeden heb ik wel.

Is het dan handig om mn mast e te verlagen of test e te verhogen? Laatste kuur is 9 jaar terug op 500mg test e only.

Heb aan de begin van mijn kuur mijn voeding niet gewijzigd om te kijken hoe ik zou reageren. Heb gemerkt dat ik afviel en heb dus calorieen aangepast.

Aas is echt volgens vele topics hier, gebruik het ug merk met de witte/rode gekleurde label

Ik hoor voor het eerst dat masteron gains in de weg gaat. Masteron zou de aromatase enzymen blokkeren waardoor er minder test aromatiseert en minder oestrogeen gevormd wordt. Oestrogeen heeft echter een positieve werking op IGF-1 waarden wat weer enorm anabool is. Aan de andere kant zorgt masteron er weer voor dat de vrije test waarden hoger zullen uitvallen. Ik heb in deze context geen idee welk van de effecten het meest kritisch is voor de gains.

Zijn er mensen die op mijn verhaal kunnen inhaken?

Ik zou het wel raar vinden moest het tegenwerken. Toch in ieder geval zo hard tegenwerken. Je bent natuurlijk ook nog maar 3 weken bezig, zou al raar zijn moest je nu al 10kg+ zijn bijgekomen ;) Mss lijkt het niet dat je spieren bijkomt omdat je vp% verlaagt ofzo?
Btw, je eerste kuur is 9 jaar geleden? en je bent 25?

• Topic Starter Topic Starter
Dat het tegenwerkt ja, maar dats is puur hoe ik het ervaar.

Foutje. Moet 1978 zijn in plaats van 1987, te haastig geweest. Dus ben 34 en de vorige kuur was was op mn 25e.

Toen was in na 4 weken al 10 kg zwaarder, natuurlijk ook vocht.
Deze kuur na 3 weken is mn gewicht hetzelfde gebleven, maar merk wel dat ik vocht ben kwijt geraakt en droger oog. Maar spiermassa aanwinst dat niet.

Terug
Naar boven