Dastra
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste leden,
Mijn huidige kuur
Wk 1 250mg test e en 200 mg mast e
Wk 2 t/m 12 500 mg test e en 400mg mast e
Wk 1 t/m 12 3x250iu hcg
10 dagen na laatste inject, 4 weken op 20mg nolva per dag.
Begin morgen aan week 4, maar heb nu sinds een volle week dagelijks last van bloedneuzen. In het verleden kreeg ik dit ook zonder aas als het erg koud weer was. Maar ik vermoed dat het nu wel aan de aas ligt sinds ik hiervan meer dan 5 jaar geen last van heb gehad.
Mijn bloeddruk is normaal en hartslag isiets omhoog gegaan. Lichaamstemp ook normaal.
In het verleden ook een keer test e only gedaan en ging daar erg hard op, maar ook veel vocht helaas.
Vandaar nu mast e erbij, maar merk dat ik nu nauwelijks spiermassa aankom.
Kan mast e de werking van test e tegen gaan?, dat vermoeden heb ik wel.
Is het dan handig om mn mast e te verlagen of test e te verhogen? Laatste kuur is 9 jaar terug op 500mg test e only.
Heb aan de begin van mijn kuur mijn voeding niet gewijzigd om te kijken hoe ik zou reageren. Heb gemerkt dat ik afviel en heb dus calorieen aangepast.
Aas is echt volgens vele topics hier, gebruik het ug merk met de witte/rode gekleurde label
Mijn huidige kuur
Wk 1 250mg test e en 200 mg mast e
Wk 2 t/m 12 500 mg test e en 400mg mast e
Wk 1 t/m 12 3x250iu hcg
10 dagen na laatste inject, 4 weken op 20mg nolva per dag.
Begin morgen aan week 4, maar heb nu sinds een volle week dagelijks last van bloedneuzen. In het verleden kreeg ik dit ook zonder aas als het erg koud weer was. Maar ik vermoed dat het nu wel aan de aas ligt sinds ik hiervan meer dan 5 jaar geen last van heb gehad.
Mijn bloeddruk is normaal en hartslag isiets omhoog gegaan. Lichaamstemp ook normaal.
In het verleden ook een keer test e only gedaan en ging daar erg hard op, maar ook veel vocht helaas.
Vandaar nu mast e erbij, maar merk dat ik nu nauwelijks spiermassa aankom.
Kan mast e de werking van test e tegen gaan?, dat vermoeden heb ik wel.
Is het dan handig om mn mast e te verlagen of test e te verhogen? Laatste kuur is 9 jaar terug op 500mg test e only.
Heb aan de begin van mijn kuur mijn voeding niet gewijzigd om te kijken hoe ik zou reageren. Heb gemerkt dat ik afviel en heb dus calorieen aangepast.
Aas is echt volgens vele topics hier, gebruik het ug merk met de witte/rode gekleurde label

Mss lijkt het niet dat je spieren bijkomt omdat je vp% verlaagt ofzo?