MuscleMeat

advies kuur sustanon/parabolan

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Ik ben nou 2 weken bezig met sust en parabolan 1 ml eod van elk..nou heb ik vorige x gepost dat mn tren hexx niet donker van kleur is maar transparant.
Nou heb ik sins een paar dagen flink last van mn gewrichten mn knieen waar ik al eerder last van had zet nou weer heftig op zonder rare belasting of super zwaar en mn schouder doet nu ook al moeilijk ...nou zat ik me te bedenken dat het mis mast prop in de vial zit omdat je door mast je lichaam zich van vocht ontrekt en dus ook de gewrichten.
Nu twijfel ik te switchen naar tren a... Iemand dergelijk ervaring hiermee ...

Wacht even, je hebt last van een terugkerende gewrichtspijn en daarom vermoed je dat er in je tren vial mast zit?

Even adem halen, nog een keer lezen.

Nee, dit slaat nergens op.

• Topic Starter Topic Starter
Wacht even, je hebt last van een terugkerende gewrichtspijn en daarom vermoed je dat er in je tren vial mast zit?

Even adem halen, nog een keer lezen.

Nee, dit slaat nergens op.

Ja plots heel heftig en normaal gesproken kon ik de overbelasting de schuld geven nu krijg ik er plots last van daarom dacht ik aan de smering van de gewrichten snappie ....

dan denk ik eerder aan winny... mast doet geen zeer aan de gewrichten. Winny staat er bekend om.

idd winny is de boos doener!

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm jah.... Dat klopt ga er achterkomen deze vial is bijna leeg als de klachten verdwijnen ... Zal t daar aan gelegen hebben

Terug
Naar boven