Fitness Seller

advies kuur,tren+test+winstrol

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey fellas,ik wil over 2 mnd een kuur doen.
Ik heb vaker de bread and butter kuurtjes gedaan,maar ben erg nieuwsgierig naar Trenbolone.
Ik lees dat combi Test E. wel goed is,maar ook winstrol.
Maar wat dan als je die alledrie neemt?
ik dacht bijv. aan 10 weken 500 mg test,400 mg Tren,en laatste 4 weken stromba inject eod.
En zou een kickstart met dianabol een optie zijn?
Of is dat allemaal teveel?
Als nakuur nolva en pregnyl

Ik dacht zelf bijv.

wk 1-3: 40 mg dianabol p/dag
wk 1-10:500 mg Test E
wk 1-10:400 mg Tren
wk 6-10: 50 mg Winstrol eod

wk 12-14:40 mg nolva ed(??)
pregnyl

jullie mening graag!! thnx vast!

test langer dan je tren...lees eens wat meer bro...hetzelfde kwam vandaag al eerder aan bod.
Met deca en tren zet ik de test altijd wat langer...beter herstel.

Ik ben heerlijk gegaan alleen op test/tren op 500/400. Meer is imo niet nodig maar als je iets wil toevoegen, zou ik alleen de winny doen.

sluit me met de heren boven mij aan..test 2wkn langer doortrekken..je zou kunnen kickstarten met dbol, maar dat blijft persoonlijk!

succes!

hierboven is alles gezegd:)

Succes Frank!

Weinig gaan toe te voegen , enkel zou ik week 8 tot 12 kiezen voor men winstrol en ook ject doen ! HCG week 11 , 12 & 13 1500iu zetten lijkt mij een optie . Ik zie bij u niets staan over de HCG ?

test doortrekken is niet echt noodzakkelijk hoor deca is een langere esther als test tren komt gelijk....
wel zal ik de winstrol later inzetten. week 4 tot 11 of week 6 tot 11

Tokkelboer zei:
test doortrekken is niet echt noodzakkelijk hoor deca is een langere esther als test tren komt gelijk....
wel zal ik de winstrol later inzetten. week 4 tot 11 of week 6 tot 11

IMO doe je het niet zo zeer voor de ester, maar met name dat test dan de roid is die als laatste je lichaam verlaat, ten behoeve van je libido e.d.

Terug
Naar boven