Fitness Seller

Advies kuur

LongLex

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil een kuur bestaande uit twee soorsten AS voor 8 weken.
Zelf heb ik in gedachten Boldenone + Susta. Of, Oxy tabs +Boldenone.
Kan ik hiermee een goeie massa krijgen en tevens droger worden?

Wat voor een nakuur zou ik dan nemen? :)

wat zijn je stats

• Topic Starter Topic Starter
29 j / 201 cm / 111 kg / Vet weet ik niet zeker, maar ik schat zo'n 19%. Iets te veel bij mijn buik.

Laatst bewerkt:
Droger worden wordt je niet met de AS die je noemt, dat ligt meer in je dieet. Daarnaast zullen de AS zoals Oxy en sust zorgen voor wat waterretentie (dit is tijdelijk gedurende de kuur).

Verder geen tips??

Je laat niet echt zien dat je ook maar enige energie hier zelf ingestoken hebt, waarom zouden wij dat dan doen? Ik bedoel: 8 weken oxy??? Als je hier meer had gelezen, dan zou je dat niet gevraagd hebben.

Oxy's slik je geen 8 weken, dat is bekend. Ik vraag hier gewoon om iemand die ervaring heeft met een dergelijke samenstelling, waar Oxy's in voorkomen. Wat weet jij er nou van of ik hier wel of geen enegie in gestoken heb???! Jou antwoord op mij Topic, daar kan ik niks mee. Dus steek jij je energie maar ergens anders in man.

LongLex zei:
Oxy's slik je geen 8 weken, dat is bekend. Ik vraag hier gewoon om iemand die ervaring heeft met een dergelijke samenstelling, waar Oxy's in voorkomen. Wat weet jij er nou van of ik hier wel of geen enegie in gestoken heb???! Jou antwoord op mij Topic, daar kan ik niks mee. Dus steek jij je energie maar ergens anders in man.

yo lexieflexie

with all do respect, aan je aant posts te zien weet je niet hoe het er hier aan toe gaat, er staan hier tientallen mensen klaar om jou van advies te voorzien betreffende je overtollige vet rond de buikstreek + enige spiermassa, nou ok prima, de meesten hier zoald gezegd schudden zo een aant interessante kuurschema's voor je uit de mouw. Enigste wat wij van je vragen is wat informatie om het advies wat te optimaliseren. (je gaat ook niet naar de dokter en zegt: "Genees me!!!!", zonder enige informatie over de aard van je kwaal), dus bij deze vragen wij ook van je dat je enigzins al wat informatie hebt hebt verzameld en zelf wat in elkaar, En dan doe je dat en geven wij hier een mooi advies zodat jij in de zomer weer fris en fruitig erbij loopt :rolleyes:

Ik vraag hier niet om een compleet kuurschema met alles er op en eraan, maar gewoon of de soorten die ik heb genoemd, geschikt zijn voor massa en of ze als combi geschikt zijn. Wat meer aan info heb je nodig van mij???

ps. Mijn post verschillen echt niet veel van anderen hier op het forum. Hou een simpele vraag simpel... ;)

LongLex zei:
Ik wil een kuur bestaande uit twee soorsten AS voor 8 weken.
Zelf heb ik in gedachten Boldenone + Susta. Of, Oxy tabs +Boldenone.
Kan ik hiermee een goeie massa krijgen en tevens droger worden?

Wat voor een nakuur zou ik dan nemen? :)

1) Ja, dat kan.
2) Nakuur: (HCG naar noodzakelijkheid)
wk 9-10 HCG 2500IU
wk 11-12 HCG 1500IU + 50 mg Clomid ED + 40 mg Nolva ED
wk 13-14 20 mg Nolva ED

Laatst bewerkt:
Thanks, daar heb ik wat aan.

daar snapt Long lex toch niks van ;)

Hoelang train je eingelijk al? Ik heb me al een tijdje verdiepd in AAS, Maar als ik een kuur zou nemen deed is vast een Oxy's!

Dan moet hij maar eens kijken naar de topics van Martijn21, dan laat'ie de oxy wel weg.

nasty^PhysIc zei:
daar snapt Long lex toch niks van ;)

Hoelang train je eingelijk al? Ik heb me al een tijdje verdiepd in AAS, Maar als ik een kuur zou nemen deed is vast een Oxy's!

Waarschijnlijk heb jij last van een Nasty Physic. Loop je al bij een psycholoog jochie.?

Tsunami zei:
Dan moet hij maar eens kijken naar de topics van Martijn21, dan laat'ie de oxy wel weg.

Ik heb hele goeie ervaringen met Oxy's (Anadrol), zo'n 9 jaar terug. Kwam veel aan en hield veel over. Geen last van verdere bijwerkingen. Dus ik zie geen reden om ze weg te laten, hooguit voor de prijs.

Maatje van mij heb ze ook gebruik, dat was geen pretje m8!!

Iedereen reageerd er weer anders op denk ik. En misschien had ik toen gewoon hele goeie...?

Terug
Naar boven