Fitness Seller

Advies kuur

Dang

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hallo. Ik heb een poos geleden een topic geplaats over een schouder blessure te verhelpen met deca. Er waren verschillende menings over wat ook vast altijd wel zo zal blijven. Echter kon ik er niet langer tegen dat ik max stang 20kg+2x5 schijven = 30 kilo bench press kon doen. Als volgt dat ik voor een test deca kuur heb gedaan test 375mg ew. Deca 200mg ew.
Na 6 weken in de kuur was de last aanzienlijkt verlaagd en kon mijn kracht weer een beetje opbouwen. Uiteindelijk heb ik 13 weken test gebruikt en 8 week deca. Met als eind resultaat dat ik 5x95 kilo bench press kan doen. Nu is mijn kuur al 4 maanden gelden afgelopen. Klachten zijn nog niet 100% weg kan nu alles wel vollop trainen behalve bench press. Nu wil ik nog een kuur starten. Test 2x 250mg pw. En deca 2x 100mg pw. Nu is de verhouding 500/200. Zou je je gainz goed behouden zonder hcg? Of zou ik beter sustanon 250mg elke 5 dagen + deca 200mg ew. Of raden julie gewoon aan om wel hcg te gebruiken? Wil deze kuur gebruiken voor verder herstel van blessure. En terug te komen naar mijn oude stats
Zou graag julie mening willen horen, Elke feedback is welkom.

Mvg Dan

Je gaat volgens mij uw last niet wegkrijgen met een 2e kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Door de kuur die ik heb gedaan is de last zeker 70% verminderd. Voor dat ik begon kon ik er amber een vol gepropte boodschappen tas mee tillen zonder er last van te hebben. Als ik nu deadlift doe doe ik 4x5 170kg. En dat dat ik na bijna een jaar blessure geen voor uitgang heb geboekt met herstellen.

Wat voor blessure heb je ?

Pees gescheurd tussen schouder en borst spier. Aleen bij het trainen van borst is het beetje geïrriteerd

klote man, van die blessure.
Zelf zou ik het niet te zwaar belasten en anders dus maar een tijd geen Bench Press doen.
Als het over is zou ik pas naar een kuurtje gaan kijken.

Wil je toch kuren, dan is het wel beter om hcg op 2x 500 ui pw mee te laten lopen
als je van vorige cycle snel en goed herstelde zou ik het niet pakken
en zou het dan wel iets zwaarder pakken dus test 500 / deca 200

Deca is sowieso super voor dat soort blesures. Ik heb een schouderluxatie gehad en ben 2 keer zo snel hersteld. Artsen en fysio zaten er zelfs van te kijken. Ik kuur eigenlijk niet meer zonder deca.

Ik zou het zo doen:

1-12 testosteron 500mg
1-10 deca 400mg

Dan 4 weken nakuren.

Deca is sowieso super voor dat soort blesures. Ik heb een schouderluxatie gehad en ben 2 keer zo snel hersteld. Artsen en fysio zaten er zelfs van te kijken. Ik kuur eigenlijk niet meer zonder deca.

Ik zou het zo doen:

1-12 testosteron 500mg
1-10 deca 400mg

Dan 4 weken nakuren.

En dan wel hcg erbij doe neem ik aan?

Mijn herstel van laaste kuur ging wel vrij soepeltjes. Na laatste shot test cker 8/10 week nog super getraind. Daarna 2 week dipje waar ik mezelf heen moest trappen.
Maar hcg is ook niet zonder risico's denk ik? Zal er vanavond eens wat meer over op zoeken

Gescheurde pees blijft lastig.
Tb 500 en hgh hebben mij zeer goed geholpen .

Deca helpt toch ook met eiwitsynthese in de pezen?

Heb van veel mensen horen zeggen dat het meer maskeerd dan geneest.

Ja met gewrichten is dat zo ivm meer vocht door deca in je gewrichten.. Maar is gewoon tijdelijk.

Alleen dacht dat deca wel extra eiwitsynthese in je pezen stimuleerde dus als je daar last van hebt zou het wel moeten helpen..?

Ja met gewrichten is dat zo ivm meer vocht door deca in je gewrichten.. Maar is gewoon tijdelijk.

Alleen dacht dat deca wel extra eiwitsynthese in je pezen stimuleerde dus als je daar last van hebt zou het wel moeten helpen..?

Collageensynthese had ik wel eens gelezen.

Inderdaad collageensynthese

Er zijn veel topis hier over hcg
Zorgt gewoon voor een beter herstel

Voor bench kun je Sling Shots proberen
een peesblessure goed opwarmen in high reps voor een betere doorbloeding van de pees en veel geduld hebben

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven