Takasan
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beste allen,
Al een enige tijd neem ik vanaf de achtergrond alle nuttige informatie op dat hier beschikbaar is. Persoonlijk kan ik stellen dat ik er veel baat bij gehad. Ik wil jullie hiervoor bedanken.
Omdat ik nu informatie zoek dat wat specifieker van aard is, waag ik een poging om mijn vragen via dit topic te stellen.
Ter introductie zal ik eerst wat achtergrondinformatie
Sinds 3 maanden geleden bevindt ik mijzelf in een fase waarin ik intensief aan het sporten ben. Dagelijks ben ik 1 tot 1,5 uur aan het trainen. Ik moet er bij vermelden dat ik enkel beperkt ben tot oefeningen die ik thuis kan verrichten in combinatie met 2 dumbbells. Mijn workout bevat de volgende oefeningen.
biceps
- dumbbell curl
triceps
- kickback
- dips
- tricep extension
borst
- pushups met rugzak + gewichten
- dumbbell flyes
- dumbbell press
schouders
- front raise
- shrugs
- shoulder press
rug
- pullups
- bent over row
Voor de buikoefeningen ken ik niet de juiste benamingen. Wel wil ik vermelden dat ik de bewust ben van de verschillende buikspiergroepen en ze dan ook afzonderlijk train. Mijn benen train ik eigenlijk enkel met intensieve springtouwsessies, waarna ze ook een paar dagen flink zuur aanvoelen.
Na een periode te hebben gecut en mijn BF% gedaald te hebben tot 9% heb ik besloten te gaan bulken. Dit gaat gepaard met een voedingsschema wat er als volgt uit ziet:
's ochtends
- whey isolate shake + water
- standaard portie havermout
- rijst met kip en mixgroenten
- multivitamine a tot z
- vitamine b complex
's middags
- 6 boterhammen
- pasta met smeltkaas
's avonds
- rijst met kip en mixgroenten (soms aangevuld met blokjes ananas ananas)
- 2 gekookte eieren
na training
- pasta met smeltkaas
Inmiddels ben ik al 2 kilo aangekomen.
Graag zou ik de volgende vragen willen stellen:
1. is een toename van 2 kilo binnen een periode van 1 week een normaal gegeven?
2. welke spiergroepen adviseren jullie mij meer te trainen op basis van mijn foto?
3. hebben jullie nog advies, aan of opmerkingen met betrekking tot mijn voedingsschema?
4. hebben jullie nog advies, aan of opmerkingen met betrekking tot oefeningen?
Bij voorbaat dank!
Beste allen,
Al een enige tijd neem ik vanaf de achtergrond alle nuttige informatie op dat hier beschikbaar is. Persoonlijk kan ik stellen dat ik er veel baat bij gehad. Ik wil jullie hiervoor bedanken.
Omdat ik nu informatie zoek dat wat specifieker van aard is, waag ik een poging om mijn vragen via dit topic te stellen.
Ter introductie zal ik eerst wat achtergrondinformatie
Sinds 3 maanden geleden bevindt ik mijzelf in een fase waarin ik intensief aan het sporten ben. Dagelijks ben ik 1 tot 1,5 uur aan het trainen. Ik moet er bij vermelden dat ik enkel beperkt ben tot oefeningen die ik thuis kan verrichten in combinatie met 2 dumbbells. Mijn workout bevat de volgende oefeningen.
biceps
- dumbbell curl
triceps
- kickback
- dips
- tricep extension
borst
- pushups met rugzak + gewichten
- dumbbell flyes
- dumbbell press
schouders
- front raise
- shrugs
- shoulder press
rug
- pullups
- bent over row
Voor de buikoefeningen ken ik niet de juiste benamingen. Wel wil ik vermelden dat ik de bewust ben van de verschillende buikspiergroepen en ze dan ook afzonderlijk train. Mijn benen train ik eigenlijk enkel met intensieve springtouwsessies, waarna ze ook een paar dagen flink zuur aanvoelen.
Na een periode te hebben gecut en mijn BF% gedaald te hebben tot 9% heb ik besloten te gaan bulken. Dit gaat gepaard met een voedingsschema wat er als volgt uit ziet:
's ochtends
- standaard portie havermout
- rijst met kip en mixgroenten
- multivitamine a tot z
- vitamine b complex
's middags
- 6 boterhammen
- pasta met smeltkaas
's avonds
- rijst met kip en mixgroenten (soms aangevuld met blokjes ananas ananas)
- 2 gekookte eieren
na training
- pasta met smeltkaas
Inmiddels ben ik al 2 kilo aangekomen.
Graag zou ik de volgende vragen willen stellen:
1. is een toename van 2 kilo binnen een periode van 1 week een normaal gegeven?
2. welke spiergroepen adviseren jullie mij meer te trainen op basis van mijn foto?
3. hebben jullie nog advies, aan of opmerkingen met betrekking tot mijn voedingsschema?
4. hebben jullie nog advies, aan of opmerkingen met betrekking tot oefeningen?
Bij voorbaat dank!