Fitness Seller

advies na de kuur

wilbert66

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
hey,

een vriend van me traint nu 3 jaar intensief bodybuilding..hij weegt nu 92kg en heeft een vetpercentage van 6%...hij heeft gekuurd met test en tren enh....laatste kuur was 1-4w 5 tabs dianabol
1-10w 750mg test enh
1-10w 400 tren enh
11-13w 100mg test prop eod
11-13w 75mg tren ace eod
nakuur nolvadex 20mg per dag tot het potje leeg is ...50 dagen dus
de vraag is moet hij nu maandje of 5 stoppen met steroids of zeggen jullie bridgen om het vast te houden.
en wat is het advies voor de volgende kuur (bulk)

551497_277470525669078_100002183977691_582286_2069206107_a.jpg - 30207

stopen als je brige doet ken je beter erna cutten bulken word veel minder dan als je eerst ff stopt

Gewoon PCT en lichaam laten herstellen

Idd my god wat een bull zie je verschijnen

Als je het niet weet, zeg dan liever niks.

Ik moest hem ook ff 2 keer lezen.

Wat hij wilt zeggen is; als je met je volgende kuur wilt bulken, je beter kunt stoppen ipv bridgen.
Bulken gaat lastig na een bridge, alhoewel een cut wel goed gaat na een bridge.
klopt had het iets te snel getypt

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 20:33 ----------

Idd my god wat een bull zie je verschijnen
jij vind van niet want?

• Topic Starter Topic Starter
nog enige suggesties wat hij moet pakken voor de volgende kuur...hij wil een bulkkuur gaan doen

Kerel als je 8 weken bridge doet dit is hetzelfde als off zijn. Waarom kan je dan niet bulken, bulken gaat juist super als je in je bridge op lowcarb blijft. En dan bulk highcarb dan ontplof je zowaar.

@ts, Ik ben een voorstander van bulken op tren, lekke droge gains. Oke je pakt geen 10kg zoals met deca maar met deca lever je veel terug in.

Kerel als je 8 weken bridge doet dit is hetzelfde als off zijn. Waarom kan je dan niet bulken, bulken gaat juist super als je in je bridge op lowcarb blijft. En dan bulk highcarb dan ontplof je zowaar.

@ts, Ik ben een voorstander van bulken op tren, lekke droge gains. Oke je pakt geen 10kg zoals met deca maar met deca lever je veel terug in.

zou ook zomaar kunnen zijn dat je na tren kuur meer inlevert, sommigen kunnen slecht tegen t dipje na kuurtje.. verschilt per persoon

zou ook zomaar kunnen zijn dat je na tren kuur meer inlevert, sommigen kunnen slecht tegen t dipje na kuurtje.. verschilt per persoon
Ja natuurlijk ik vind eigenlijk ook dat hij beter kan off gaan.
Maar na test 750 en tren 400 zul je niet meer op een primo 500 groeien zelfs niet na een bridge denk ik.

idd, lekker off gaan

Hij is toch ook al off?

Dus bridgen kan dan niet. Gewoon off blijven en bloed laten testen.

hey,

een vriend van me traint nu 3 jaar intensief bodybuilding..hij weegt nu 92kg en heeft een vetpercentage van 6%...hij heeft gekuurd met test en tren enh....laatste kuur was 1-4w 5 tabs dianabol
1-10w 750mg test enh
1-10w 400 tren enh
11-13w 100mg test prop eod Vreemde keuze
11-13w 75mg tren ace eod Vreemde keuze
nakuur nolvadex 20mg per dag tot het potje leeg is ...50 dagen dus
de vraag is moet hij nu maandje of 5 stoppen met steroids of zeggen jullie bridgen om het vast te houden.
en wat is het advies voor de volgende kuur (bulk)

eindigen met korte esters, doe je meestal hoger in totaal als je lange esters en tren a stop je 1 week eerder als test

Na je nakuur gaan bridgen ?
Denk aan je voeding en training, lekker of (leanbulk) gaan en je vetp onder de 12% houden.

Omdat Kriel net als ik dat gedaan hebben en ondervonden hebben wat jij zegt dikke onzin is. En veel maatjes van me doen ook 4-6 weken bridges, switchen van gear en knallen weer als een idioot.
Misschien zelf eens wat proberen voor je dingen gaat roepen.

En als je dan na een brdge weer terug on gaat is het dan erg slecht om dat nog een keer te bridgen en te kuren? Ben benieuwd hoevaak je dit toe kan passen voordat je je lichaam erg belast.

En als je dan na een brdge weer terug on gaat is het dan erg slecht om dat nog een keer te bridgen en te kuren? Ben benieuwd hoevaak je dit toe kan passen voordat je je lichaam erg belast.

Daar kan niemand je een gepast antwoord op geven. Verschilt per persoon en situatie.

Bridgen is gewoon door kuren/onderdrukken dus toch af te raden op lange termijn. Maar als je wedstrijden draait zal het wel niet anders kunnen zeker?

Terug
Naar boven