Fitness Seller

Advies: nieuw beeldscherm

Ano_92_3

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
174
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hey iedereen ben op zoek naar een nieuw beeldscherm omdat mijne echt aan vervanging toe is ( 15 inch koelkast beeldscherm) .
Wil alleen wel onder de 100 euro blijven, en het liefst 19 inch+ mag evt ook tweedehands zijn. Uiteraard geen defecten.
Heb zelf alleen de balle verstand van waar ik naar moet kijken bij de aankoop van een beeldscherm.
Dus hoopte op eventuele suggesties, ofcourse karma :D

gr

http://tweakers.net/pricewatch/cat/...P_MXmB01aTvJD2C7iBPfA1pXRu2uG7Usjr3cdoqsEcs4v

Tweakers pricewatch is geweldig om hardwareprijzen en specificaties te vergelijken, aan de rechterkant kun je filters aanpassen.

Ik denk wel dat je meer dan 100 euro zult moeten uitgeven voor een 19" scherm met een fatsoenlijke resolutie. Je kunt ook op Marktplaats zoeken, maar daar is wel altijd enig risico aan verboden natuurlijk.

Kwalitatief is het moeilijk om een miskoop te doen in deze prijscategorie, TN-panelen zijn meestal vrij degelijk. Maar als ik jou was zou ik toch net iets meer uitgeven en een scherm van 1920x1080 (1080p) of 1920x1200 nemen.

• Topic Starter Topic Starter
http://tweakers.net/pricewatch/cat/...P_MXmB01aTvJD2C7iBPfA1pXRu2uG7Usjr3cdoqsEcs4v

Tweakers pricewatch is geweldig om hardwareprijzen en specificaties te vergelijken, aan de rechterkant kun je filters aanpassen.

Ik denk wel dat je meer dan 100 euro zult moeten uitgeven voor een 19" scherm met een fatsoenlijke resolutie. Je kunt ook op Marktplaats zoeken, maar daar is wel altijd enig risico aan verboden natuurlijk.
Staat een hoop leuks bij :) Ik hoef geen top kwaliteit, zolang die maar beter is dan me huidige en dat lijkt me niet al te moeilijk heb dit scherm al zo'n 6 jaar

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Kwam ook deze op marktplaats tegen

http://link.marktplaats.nl/402012864

specs:

Stylish design and a host of smart features like SmartResponse and SmartImage elevate your viewing pleasure to new heights: be it gaming or Internet, the 190C1 is your best computer entertainment choice.

•SmartResponse of 2 ms
•SmartImage: Optimised user-friendly display experience
•SmartContrast 30000:1 for incredible rich black details
•Glossy finish to enhance your decor
•Small footprint to blend into any lifestyle
•TCO 5.0 guarantees the highest safety and ergonomic standard
•Eco-friendly materials meet major International standards
•Energy Star for energy efficiency and low power consumption
•USB port for convenient peripheral connections
•Dual input accepts both analogue VGA and digital DVI signals
•Hassle-free display performance tuning with SmartControl II

wel chill als je ken regelen dat ze um naar congo verzenden ;)

Kwalitatief is het moeilijk om een miskoop te doen in deze prijscategorie, TN-panelen zijn meestal vrij degelijk. Maar als ik jou was zou ik toch net iets meer uitgeven en een scherm van 1920x1080 (1080p) of 1920x1200 nemen.

Waarom dat? is het verschil zo groot daar in?

Waarom is dat? Is het verschil daarin zo groot?

Persoonlijk vind ik van wel ja. Ik programmeer veel en daarvoor is een hoge resolutie ideaal, maar ook bij gamen of films kijken is het verschil erg groot.

Van HKC heb ik nog nooit gehoord... in de Tweakers pricewatch staat er maar één monitor van dat merk en dan zonder reviews. De specificaties zijn verder goed, maar of je de gok waagt om een monitor van een onbekend merk van Marktplaats te kopen... dat moet je zelf weten :D

Zelf zou ik liever een nieuwe monitor kopen van een bekender merk, maar je moet zelf de afweging maken hoe belangrijk het prijsverschil voor jou is.

Met dat eerste beeldscherm zou ik op 93 euro uitkomen inc verzending en deze is 110 en 3inch groter en full hd, en ik kan hem ophalen.
Dus zou er wel 17 euro meer voor over hebben.
En hij is gloednieuw, is gewoon een bedrijfje dat op marktplaats pc hardware verkoopt.
Ik game wel aardig wat, maar zoals films enzo kijk ik gewoon via m'n tv ( heb pc dmv hdmi met mn tv aangesloten).
Speel ook geen nieuwe games dus denk dat het scherm opzich voor mij wel goed genoeg moet zijn.

Terug
Naar boven