MuscleMeat

Advies nodig bij mijn eerste kuur

Still Waters

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

zoals jullie zien ben ik nieuw hier en heb ik een account aangemaakt omdat ik wel wat hulp bij mijn eerste kuur kan gebruiken.

Allereerst wat over mij zelf vertellen.

Ik ben 22 jaar, ik sport nu zo goed als een jaar 3 tot 4 keer per week. Begonnen op 65 kilo en ik weeg (net nog gewogen) 79 kilo. Mijn vetpercentage is 13%, ik ben best wel droog. Eten doe ik zo goed als elke 2 uur, eiwitten shakes constant 1 tot 2x per dag.

Creatine heb ik 2 kuurtjes van genomen, 1 kuur van 8 weken (2 potten) pink magic (legale test booster, verkrijgbaar op meerdere suplementen sites) en weight gain poeders genomen.

In het begin deed ik setjes van 12-10-8 (soort van droogtrainen) en ben later over gestapt op wat meer massa trainen, 10-8-6/8.

Al met al ben ik bijna 15 kilo aangekomen in iets minder als een jaar tijd. Nu merk ik wel dat ik zo goed als tegen mijn plafond zit en een beetje blijf haken op gewicht. Idem qua kracht.

Nu heeft een maatje van mij laatst een kuurtje oral turinabol genomen met als nakuur nolvadex.
Mijn maat was nooit de kleinste maar toen ik hem na 4 weken weer zag, man wat een verschil!
In totaal was hij 12 kilo aangekomen. (met eigen ogen gezien op de weegschaal, voor en na) en qua kracht veel voor uit gegaan . Ik had gelijk iets van, dat moet ik ook hebben!
Hij nam 50 mg op een dag, 5 pillen van 10 mg de stuk.

Nu weet ik dat het geen garantie is dat ik ook zoveel zou aankomen en dat orals heel slecht voor je zijn maar ik kan absoluut niet tegen prikken, bij het idee alleen al word ik licht in mijn hoofd. Me laten prikken door een ander is ook geen optie.

Al met al heb ik dus voor Turinabol gekozen.

Nu heb ik een aantal vragen:

- op het moment doe ik setjes van 10-8-6/8, en ben nog steeds droog. Ik zou graag (voornamelijk) in massa aankomen maar ook een tikkeltje droger. Wat voor setjes kan ik dan het beste gaan doen tijdens mijn turinabol kuur?

- In totaal heb ik 2 potten t-bol, 100 pillen per pot, 10 mg per pil. Mijn maat nam 50 mg, 5 pillen dus, op een dag maar ik lees op meerdere stukjes hier dat 50 mg niet zo veel doet bij de meeste. Op andere stukjes lees ik weer dat het leuk begint te worden van af 80 mg per dag. Met 50 mg zou ik er zo'n 6 weken over doen en met 80 mg 25 dagen heb ik uitgerekend. Wie kan mij vertellen wat het beste voor mij is nu je mijn stats weet.

- Zijn de setjes anders bij een 6 weekse kuur (50 mg de dag) dan bij een 25 daagse kuur (80 mg de dag) als ik voornamelijk massa wil en een tikkeltje droger wil worden?

- hebben jullie nog tips of opmerkingen voor tijdens mijn kuur, of over iets anders? Dan hoor ik dat graag!

Groetjes, StillWaters

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Advies bij eerste kuur

Hallo,

zoals jullie zien ben ik nieuw hier en heb ik een account aangemaakt omdat ik wel wat hulp bij mijn eerste kuur kan gebruiken.

Allereerst wat over mij zelf vertellen.

Ik ben 22 jaar, ik sport nu zo goed als een jaar 3 tot 4 keer per week. Begonnen op 65 kilo en ik weeg (net nog gewogen) 79 kilo. Mijn vetpercentage is 13%, ik ben best wel droog. Eten doe ik zo goed als elke 2 uur, eiwitten shakes constant 1 tot 2x per dag.

Creatine heb ik 2 kuurtjes van genomen, 1 kuur van 8 weken (2 potten) pink magic (legale test booster, verkrijgbaar op meerdere suplementen sites) en weight gain poeders genomen.

In het begin deed ik setjes van 12-10-8 (soort van droogtrainen) en ben later over gestapt op wat meer massa trainen, 10-8-6/8.

Al met al ben ik bijna 15 kilo aangekomen in iets minder als een jaar tijd. Nu merk ik wel dat ik zo goed als tegen mijn plafond zit en een beetje blijf haken op gewicht. Idem qua kracht.

Nu heeft een maatje van mij laatst een kuurtje oral turinabol genomen met als nakuur nolvadex.
Mijn maat was nooit de kleinste maar toen ik hem na 4 weken weer zag, man wat een verschil!
In totaal was hij 12 kilo aangekomen. (met eigen ogen gezien op de weegschaal, voor en na) en qua kracht veel voor uit gegaan . Ik had gelijk iets van, dat moet ik ook hebben!
Hij nam 50 mg op een dag, 5 pillen van 10 mg de stuk.

Nu weet ik dat het geen garantie is dat ik ook zoveel zou aankomen en dat orals heel slecht voor je zijn maar ik kan absoluut niet tegen prikken, bij het idee alleen al word ik licht in mijn hoofd. Me laten prikken door een ander is ook geen optie.

Al met al heb ik dus voor Turinabol gekozen.

Nu heb ik een aantal vragen:

- op het moment doe ik setjes van 10-8-6/8, en ben nog steeds droog. Ik zou graag (voornamelijk) in massa aankomen maar ook een tikkeltje droger. Wat voor setjes kan ik dan het beste gaan doen tijdens mijn turinabol kuur?

- In totaal heb ik 2 potten t-bol, 100 pillen per pot, 10 mg per pil. Mijn maat nam 50 mg, 5 pillen dus, op een dag maar ik lees op meerdere stukjes hier dat 50 mg niet zo veel doet bij de meeste. Op andere stukjes lees ik weer dat het leuk begint te worden van af 80 mg per dag. Met 50 mg zou ik er zo'n 6 weken over doen en met 80 mg 25 dagen heb ik uitgerekend. Wie kan mij vertellen wat het beste voor mij is nu je mijn stats weet.

- Zijn de setjes anders bij een 6 weekse kuur (50 mg de dag) dan bij een 25 daagse kuur (80 mg de dag) als ik voornamelijk massa wil en een tikkeltje droger wil worden?

- hebben jullie nog tips of opmerkingen voor tijdens mijn kuur, of over iets anders? Dan hoor ik dat graag!

Groetjes, StillWaters

Laatst bewerkt:
Verplaatst

Donders 12kg erbij door t-bol???, dat kan echt niet aan de t-bol gelegen hebben. Het is 1 van de zwakste anabool die er is. Weet je wel zeker dat die er stiekem niet wat bij had??

Zal je ook uit een droom helpen: DROOGTRAINEN bestaat niet. Droger worden door te cutten, onder onderhoud eten.

De herhalingen 1-5 zijn kracht.
6-12 voor massa.
alles hierboven voor de uithoudingsvermogen.

Als ik jou was zou ik tijdens je kuur voor een (clean)bulk gaan en voor massa trainen.

12 kg ga je niet winnen door de tbol. Verder zit je nog niet aan je plafond hoor. Kijk eerst nog eens een keer kritisch naar je voeding of post je schema hier.

25 dagen is wel kort. Wil je 80 pakken haal dan bij. Sets en reps maken niet uit. Pak gewoon waar jij goed op gaat.

Wat Bricks zegt, je verwachtingen zijn te hoog.
12 kg met winny only is ook erg onrealistisch!

weest blij met 4-5 kilo spiermassa dan 12 kilo water lol ik geloof niet dat je met tbol or winny het gaat halen die 12 kilo

je kan altijd test e 500mg ew + tren e 250 ew + slin 5-10 units voor elke meal doen (ben ik nu aan doen alleen ipv test e pak ik test p en tren a ipv tren e (ED injection is geen probleem voor mij))

maar hoezo ga je gewoon niet test pakken?

weest blij met 4-5 kilo spiermassa dan 12 kilo water lol ik geloof niet dat je met tbol or winny het gaat halen die 12 kilo

je kan altijd test e 500mg ew + tren e 250 ew + slin 5-10 units voor elke meal doen (ben ik nu aan doen alleen ipv test e pak ik test p en tren a ipv tren e (ED injection is geen probleem voor mij))

Iemand komt met een oral only kuur en jij gaat over test/tren & slin beginnen? :rolleyes:

Maar je kan idd het beste spuiten
Ik laat het ook altijd iemand anders doen (schouders en benen)

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 08:50 ----------

Iemand komt met een oral only kuur en jij gaat over test/tren & slin beginnen? :rolleyes:

En tren in de eerste kuur gaat (mij) ook een beetje te ver

Uw ik dacht dat het een andere benaming was voor dianabol:o ik heb het effe opgezocht, my bad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 09:00 ----------

Ik denk dat je een supersized bril moet halen supersized:D

Hoe kun je nou iemand die kennelijk nauwelijks wat weet over kuren Slin aanraden, zeker als diegene klakkeloos pakt wat zijn maatje pakt omdat die er zogezegd goed op ging?

OT, ik zou als ik TS was eerst zelf nog maar ff wat lezen. 13 kg in je 1e jaar is best oke maar jij zit nog lang niet op je plafond. En 12 kg op tbol only lijkt me ook sterk.

Hoe kun je nou iemand die kennelijk nauwelijks wat weet over kuren Slin aanraden, zeker als diegene klakkeloos pakt wat zijn maatje pakt omdat die er zogezegd goed op ging?

OT, ik zou als ik TS was eerst zelf nog maar ff wat lezen. 13 kg in je 1e jaar is best oke maar jij zit nog lang niet op je plafond. En 12 kg op tbol only lijkt me ook sterk.

12kg Tbol only en een mac donald's dieet misschien dat het dan lukt haha. Maar ik zag al wat mooie adviezen voorbij komen hahaha.

Post je voedingsschema eens, en als je er geen een hebt zou ik dat eerst maar eens gaan overwegen voordat je aan de orals gaat.. Plafond zegt ie, ik weeg +10kg meer als jou zonder AAS.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, bedankt voor jullie reacties!

Stel nou dat mijn maat loog over die 12 kg, dan zou ik als nog een keer die t-bol gebruiken want alleen al hoe mijn maat er uit zag na hem 4 weken niet gezien te hebben was een aardig groot verschil.

Ik moet toegeven dat ik weinig tot geen verstand heb van kuren en wat er bij komt kijken maar iedereen moet ergens beginnen toch? Daarnaast is spuiten zoals ik al eerder zei echt geen optie voor mij dus adviezen over spuiten heb ik niks aan en las ik dat t-bol tussen winstrol en d-bol in zat vandaar dat mijn keuze daar op is gevallen in combinatie met de resultaten van mijn maat.

Het is misschien een van de lichste anabolen vormen maar misschien ga ik er wel lekker op en heb ik geen zwaardere nodig?

En zoals iemand hier boven zei klakkeloos nemen wat mijn maat neemt is het niet. Mijn maat had geen negatieve bijwerkingen zoals acnee, erectie problemen etc. Alleen soms een beetje geiriteerd. Ik heb ook buitenlandse forums bezocht en daar las ik veel positieve reacties over t-bol.

Is dit misschien een optie: 60 mg op een dag, dus 6 pillen per dag, dat 33 dagen lang? Is dit nog steeds te kort? Of is 50 mg per dag 40 dagen lang beter?

Voeding:

s'ochtends als ik wakker word neem een bord brinta en een stuk fruit

2 uur later 2 boterhammen of broodjes met kip filet, filet american, kip kerrie salade of iets dergelijks.

lunch 1 tosti, 4 boterhammen en 1 stuk fruit of als ik thuis ben warm eten van de dag er voor 1 bordje.

s'middags een bordje brinta.

s'avonds warm eten 2 borden.

na het trainen warm eten weer, of een snack zoals een bapao of iets dergelijks of een bord naturel kwark met honing. Is maar net waar ik dan trek in heb.

En de eiwitten shakies niet te vergeten door de dag heen

Je voeding is gewoon niet in orde. Reken het eens uit op hoeveel eiwitten, koolhydraten, vetten en kcals je zit. Zorg dat dit eerst in orde is voordat je begint met een kuur.

Om te beginnen eet je als een vrouw dus wat verwacht je dat een kuur gaat doen ? Eerst voeding dat is 80% van je kuur en ook resultaat. Dus ipv Tbol wat Kip en Rijst tot je bol staat

Terug
Naar boven