XXL Nutrition

Advies nodig bij mijn eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Je voeding is gewoon niet in orde. Reken het eens uit op hoeveel eiwitten, koolhydraten, vetten en kcals je zit. Zorg dat dit eerst in orde is voordat je begint met een kuur.
Hey Bricks, bedankt voor je snelle reactie.

Waar kan ik dit berekenen? En wat zijn de minimale hoeveelheden dan per eiwitten, koolhydraten en kcals om in te nemen voordat het nuttig is om te kuren?

Hey Bricks, bedankt voor je snelle reactie.

Waar kan ik dit berekenen? En wat zijn de minimale hoeveelheden dan per eiwitten, koolhydraten en kcals om in te nemen voordat het nuttig is om te kuren?

In voedingsectie hier op het forum kun je dat wel vinden. Daar staat ook wel ergens een excelbestand waar je het in kunt voeren.

heel simpel vol vreten die handel. 79kilo en aan de max kan niet. voeding voeding voeding.

Ach hij gaat toch z'n Tbol only doen. Succes man!

mooie rug trouwens of ben jij dat niet? no homooo

T-bol kan best wel eens een leuk middel zijn want het werkt net zo als testosteron, misschien zelfs iets beter om meer test in je lichaam te krijgen.

Als ik jou was zou ik nog even naturel gaan bulken 500 calorieen boven onderhoud eten. Bulken tot ong 85-90 kg en dan een cut kuur tegen aan gooien ;)
En je maatje kan nooit 12kg aankomen alleen met t-bol heeft zeker erbij geprikt of wat anders genomen.
Maar als je toch niet kan wachten met kuren(wat is afraad) t-bol gewoon 50mg perdag niet hoger tis pas je eerste kuur.
Succes!

Ik let zowiezo niet zo heel erg op wat ik eet en ben ook niet van plan me zelf aan een strak schema te gaan houden. Het moet wel leuk blijven (fastfood eet ik bijna nooit, ik eet wel altijd goed voedsel). Begrijp me niet verkeerd ik ben elke ochtend weer blij als ik denk dat ik s'avonds weer lekker tekeer kan in de sportschool en ik ben altijd gemotiveerd maar het moet niet mn leven gaan beheersen dat ik constant maar met mn voeding bezig ben of ik wel genoeg van dat of genoeg van zus heb ingenomen. Gewoon dat beetje extra's ben ik naar opzoek.

Ik ben wel van af vandaag begonnen met meer voedsel te gaan eten en ik begin pas over een tijdje aan mn kuur zodat ik meer eten gewend ben zodat ik meer uit mn kuur kan halen.

Laatst bewerkt:
Ik let zowiezo niet zo heel erg op wat ik eet en ben ook niet van plan me zelf aan een strak schema te gaan houden. Het moet wel leuk blijven (fastfood eet ik bijna nooit, ik eet wel altijd goed voedsel). Begrijp me niet verkeerd ik ben elke ochtend weer blij als ik denk dat ik s'avonds weer lekker tekeer kan in de sportschool en ik ben altijd gemotiveerd maar het moet niet mn leven gaan beheersen dat ik constant maar met mn voeding bezig ben of ik wel genoeg van dat of genoeg van zus heb ingenomen. Gewoon dat beetje extra's ben ik naar opzoek.

Ik ben wel van af vandaag begonnen met meer voedsel te gaan eten en ik begin pas over een tijdje aan mn kuur zodat ik meer eten gewend ben zodat ik meer uit mn kuur kan halen.

Maar voeding is sleutel tot spiermassa aankomen. Als je niet genoeg eet raak je alles na je kuur gewoon kwijt.

En dit mijn 79 kilo wegende vriend is waarom je niet aan een kuur moet beginnen. Het zijn geen snoepjes ofzo, je hoort te kuren als je de rest iig een beetje voor elkaar hebt, niet als je de sport niet belangrijk genoeg vindt om een beetje op je voer te letten.

En dit mijn 79 kilo wegende vriend is waarom je niet aan een kuur moet beginnen. Het zijn geen snoepjes ofzo, je hoort te kuren als je de rest iig een beetje voor elkaar hebt, niet als je de sport niet belangrijk genoeg vindt om een beetje op je voer te letten.
Niet op me voeding letten en een beetje op mn voeding letten zijn 2 verschillende dingen.

Zoals ik eerder zei ik eet altijd goed voedsel, ik eet elke dag meerdere stukken fruit en ik ben van af gisteren begonnen met meer rijst te eten in combinatie met kip. Daarnaast at ik al vrij vaak pasta etc.

Ook zorg ik ben ik er nu voor aan het zorgen dat ik boven de aangeraden hoeveelheid calorieën per dag kom. Dit ga ik eerst een tijd volhouden voordat ik met mijn kuur begin.

Ik bedoelde alleen aan te geven dat ik geen zin heb om tot op de calorie te gaan tellen, porties af meten etc.

Dan ben je in mijn ogen niet serieus genoeg met de sport bezig om hier ook maar te denken :)

Het is inderdaad wel belangrijk om in ieder geval voor jezelf een indicatie te hebben hoeveel je ongeveer binnen krijgt en wat de verhoudingen ongeveer zijn. Lees de stickies in de voedings sectie eens door, dan weet je sowieso al een stuk meer.

12kg Tbol only en een mac donald's dieet misschien dat het dan lukt haha

:bow:

@Still Waters
een maat van mij heeft vorig jaar ook een kuur met turina only gedaan, dit op 50mg per dag
hij heeft wel maar 1 pot van 100 pillen gepakt, maar de resultaten waren er wel, maar 12kg was hij toch niet bijgekomen, ik dacht iets van een 4à5 kg, maar het was zichtbaar wel goed te zien.
nakuren heeft hij niet gedaan, en tot op heden geen last gehad, ik zeg niet dat nakuren geen zin heeft, (voor andere aanvallen) maar bij hem was het blijkbaar niet nodig na 100 pillen.
nu mijn vraag, zijn er nog die NIET nakuren na een kleine kuur? is maar een vraag é

oeps ik zie nu pas dat het een verouderd topic is

Laatst bewerkt:
Hallo, bedankt voor jullie reacties!

Voeding:

s'ochtends als ik wakker word neem een bord brinta en een stuk fruit

2 uur later 2 boterhammen of broodjes met kip filet, filet american, kip kerrie salade of iets dergelijks.

lunch 1 tosti, 4 boterhammen en 1 stuk fruit of als ik thuis ben warm eten van de dag er voor 1 bordje.

s'middags een bordje brinta.

s'avonds warm eten 2 borden.

na het trainen warm eten weer, of een snack zoals een bapao of iets dergelijks of een bord naturel kwark met honing. Is maar net waar ik dan trek in heb.

En de eiwitten shakies niet te vergeten door de dag heen

:haha:

Maak eerst eens een degelijk voedingsschema, kijk in de sticky's bij Voeding..
Zal je meer aan hebben dan een keurtje t-bol.

Succes!

NVM, weer iemand die een topic van enkele maanden geleden uit de stront trekt.. :fuu:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven