AndroidHealthClinic

Advies over Kuur???

chrisley

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Zit er aan te denken om een 2e kuurtje te nemen! De eerste heb ik gehad in de vorm van dianabol 3 weken en na 2 weken rust stromba 3 tot 4 weken!
Vroeg me af of iemand iets weet waar je massa mee opbouwt en of ik dat dan beter met injectie kan doen dan met pillen? Zo, ja welke? Want met die dianabol kreeg ik toch wel een beetje problemen!

lees de stickies even door, en je zal al snel merken wat de basis is van elke kuur...
kom dan zelf met een voorstel zodat wij dan kunnen helpen

yep sluit me bij navy aan

• Topic Starter Topic Starter
thanks!!!!

Zit er aan te denken om een 2e kuurtje te nemen! De eerste heb ik gehad in de vorm van dianabol 3 weken en na 2 weken rust stromba 3 tot 4 weken!
Vroeg me af of iemand iets weet waar je massa mee opbouwt en of ik dat dan beter met injectie kan doen dan met pillen? Zo, ja welke? Want met die dianabol kreeg ik toch wel een beetje problemen!

Welke problemen heb je ondervonden, en welke hoeveelheid stond je Dboll?

Welke problemen heb je ondervonden, en welke hoeveelheid stond je Dboll?
Een beetje rare kloppingen bij me borst. schrok er wel een beetje van. Hoe kan dat komen? Rook wel flink daarbij en drink ook wel veel sterke koffie. Weet niet of het daarmee te maken kan hebben!
2 pillen (kleintjes)per dag nam ik. hoeveel dat is, weet ik niet precies. dat werd me geadviseert! wel door iemand die te vertrouwen (een bekende) was hoor! met die stromba had ik daar geen last van! Terwijl die toch sterker was heb ik me laten vertellen!

Laatst bewerkt:
??? dat is 20mg..daar merk je niets van hoor.

2 pilletjes a 5mg? das niks man.

kan inderdaad door de koffie komen, cafeïne is een pepmiddel

2 pilletjes a 5mg? das niks man.

kan inderdaad door de koffie komen, cafeïne is een pepmiddel
Gelukkig, dan zat het in me hoofd waarschijnlijk! Heb gelezen over testosteron enantaat en bijwerkingen. Die maken me niet veel uit. Zijn dit wel tijdelijke bijwerkingen?

Laatst bewerkt:
Ik zou helemaal geen koffie drinken of in elk geval flink minderen.
drink zelf hooguit 2 bakkie's p/d.

Maar wat weeg je en wat is je trainingservaring zeg maar. stats noemen we dat.
je moet niet zomaar wat nemen, en wat je maatje, kennis of vriend je heeft aangesmeerd slaat compleet nergens op.

Ik zou helemaal geen koffie drinken of in elk geval flink minderen.
drink zelf hooguit 2 bakkie's p/d.

Maar wat weeg je en wat is je trainingservaring zeg maar. stats noemen we dat.
je moet niet zomaar wat nemen, en wat je maatje, kennis of vriend je heeft aangesmeerd slaat compleet nergens op.

Train zo een 2,5 jaar! Lengte is 184 gewicht 86kg,moet wel wat vanaf nog!

sorry no offence e.d., maar je vragen zijn van dergelijke aard dat ik denk dat je nog wat huiswerk te doen hebt.

Idd, nog even lezen over de verschillende aas en hun werkingen, bijwerkingen en doseringen.
Begin niet eerder voordat je een beetje weet wat het doet.

En kap met veel koffie, vermindert je insuline gevoeligheid, waardoor je je voeding niet optimaal benut.

Je wilt kuren ? ... Doe eerst je huiswerk ! ^^

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga je huiswerk doen kerel!

wat je hebt genomen was echt onzin om eerlijk te zijn miss dat je daarom kloppingen had maar ik zou echt vertrouwend persoon of niet uitgaan van wat je zelf weet (VEEL LEZEN DUS) het is en blijft slecht voor je dus je kan beter goed weten waarmee je bezig bent, het is natuurlijk je eigen lichaam maar goed je hebt er maar 1 van jonge ... het is het niet waard om per ongeluk in het ziekenhuis te belanden omdat een of andere dealer zegt " ja man ken je makkelijk nemen gewoon 2 pillen en klaar"

wat je hebt genomen was echt onzin om eerlijk te zijn miss dat je daarom kloppingen had maar ik zou echt vertrouwend persoon of niet uitgaan van wat je zelf weet (VEEL LEZEN DUS) het is en blijft slecht voor je dus je kan beter goed weten waarmee je bezig bent, het is natuurlijk je eigen lichaam maar goed je hebt er maar 1 van jonge ... het is het niet waard om per ongeluk in het ziekenhuis te belanden omdat een of andere dealer zegt " ja man ken je makkelijk nemen gewoon 2 pillen en klaar"

Thanks voor je advies, maar in welk opzicht was die dianabol zo slecht dan? Teveel,te weinig? Heb er al wat meer over gelezen al in ieder geval.

Allemaal bla bla

Als je wilt doen,oral only gewoon doen....tuurlijk is test erbij beter,maar kan ook in de vorm van andriool,maar dan hoor je niemand

Terug
Naar boven