AndroidHealthClinic

advies voor 3de kuur

Tja, voor wat mijn mening waard is tegenover het advies van een prof bb vind ik het maar een vreemde kuur.

Midden in je kuur overschakelen van de ene AAS ga je weinig mee bereiken denk ik.
Tren én deca in dezelfde kuur wordt lastig om van te herstellen.
En waarom zou je in godsnaam moeten overschakelen van sust naar test?

Wat bedoel je trouwens met snel werkend? Want volgens mij werk je op die paar kortwerkende esters van de sust na uitsluitend met lange esters.

Een vriend van mij kreeg vroeger ook altijd de vreemdste adviezen van een prof bb:
1-4 primo
5-8 bold
9-12 primo

Ook moest hij eens midden in zijn kuur overstappen van test e naar test c, terwijl dat vrijwel identieke esters zijn. :rolleyes:

Maar goed, die prof zal het wel beter weten dan "die gasten van op internet" zeker?

Vind het ook niks. Sustanon is een merknaam van een mix testosteron esters en hebben ze uitgevonden om mensen die TRT willen doen in de eerste week al wat te laten merken, soort ingebouwde frontload dus. Maar BB gebruiken effectievere methoden om dat te bereiken, Sustanon geeft te onstabiele bloedwaarden. Om dan later in de kuur NA de Sus over te schakelen naar test (enth?) is geen goed idee, want die heeft ook weer tijd nodig om op te bouwen. Deca en tren kan ook beter van bij begin nemen en langer want zijn lang werkend. Kortom er blijft weinig heel van de kuur (sorry). Ook nog vermelden dat tren en deca in dezelfde kuur en nog eens test wel eens heel hard kan aankomen voor je libido maar ook gyno enz. Hoeveel kuren heb je al gedaan? Ik zou het simpel houden en gewoon test enth samen met deca 10 weken, kickstart 4w met dbol. Bread and butter kuurtje dus. Dan goed nakuren. Succes.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de meningen, ja vond het zelf ook al heel appart ben ook berijdt deze niet te nemen.
en dit word me 3de keer.

Terug
Naar boven