- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Hey hallo,
Ik zou graag wat advies willen voor mijn eerste kuurtje sinds lange tijd. Ik heb vroeger (10 jaar terug) wel eens een kuurtje met winstrol gehad. Kreeg er hartkloppingen van en een pomp wanneer het niet nodig was. In rusttoestand dus. Ook tijdens het trainen hoor
Nu wil ik weer eens aan een kuurtje beginnen. Het is bedoeld om droge massa erbij te krijgen. Wie kan mij advies geven? En in welke prijsklasse moet ik dan gaan denken. Graag jullie advies.
p.s. oja was ik bijna vergeten. Ik heb winstrol orals gehad, en heb niet nagekuurd!! Had toendertijd slecht advies gehad. Wil me daarom veel beter informeren nu. Dus ieder advies is welkom
Ik zou graag wat advies willen voor mijn eerste kuurtje sinds lange tijd. Ik heb vroeger (10 jaar terug) wel eens een kuurtje met winstrol gehad. Kreeg er hartkloppingen van en een pomp wanneer het niet nodig was. In rusttoestand dus. Ook tijdens het trainen hoor
Nu wil ik weer eens aan een kuurtje beginnen. Het is bedoeld om droge massa erbij te krijgen. Wie kan mij advies geven? En in welke prijsklasse moet ik dan gaan denken. Graag jullie advies.p.s. oja was ik bijna vergeten. Ik heb winstrol orals gehad, en heb niet nagekuurd!! Had toendertijd slecht advies gehad. Wil me daarom veel beter informeren nu. Dus ieder advies is welkom