AndroidHealthClinic

Advies voor vet verlies

jaimy79

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Halotjes ,

Ik ben op zoek naar wat advies omdat je altijd wel verschillende dingen hoort , dus ik dacht laat ik het maar in een topic vragen .

Ik train nu ongeveer 4 jaar vanaf mijn 14e ben nu bijna 19 .
Ik weeg momenteel 87kg ben 1,79 lang en zit rond de 18-19 % .

Ik ga deze zomer op vakantie dus wil wat droger worden , ik heb eigelijk altijd massa getraind dus dat zit allemaal al op zijn plek . Alleen ben ik opzoek naar wat advies om droger te worden , ik heb al allerlei schema's gedaan en -500 kcal onder mijn behoefte gezeten en dat ging een tijd goed . Ik heb nu nieuw werk met prettige tijden en ik kan dus om de 2 uur eten . Ik zal hieronder zetten wat ik de laatste dagen eet en dan wil ik graag weten of dit goed is om het elke dag zo te doen en dan alleen met verschillende avondmaaltijden (eet wat de pot schaft ) maar dit zal nooit frituur etc zijn meestal 8/10 keer is het rijst met kip of vis rundvlees etc.

12:00
2 capsules omega 3 , Multi Vit .
4 gekookte eieren in zijn geheel omdat ik weinig vet binnenkrijg en ik toch rond de 87gr vet wil zitten en in eieren goeie vetten zitten zoals ik begrepen heb over de jaren . Evt met 4 sneetjes bruinbrood .

14:00

250 gr magere kwark met een halve schep eiwit .

16:00

250 gr magere kwark met halve schep eiwit . ( om het bakje op te maken 500gr ) .

18:00

Eten wat de pot schaft
Half uur voor het trainen neem ik 2 capsules alkaline ( creatine ) en na de training 2 .
20:00 - 22:00

Phase 8 ( trage eiwitten met 8 fases voor 8 uur lang , dus voor het slapen gaan . )

Mijn vraag is dus kan het kwaad m dit elke dag te eten zo ja ? enig advies voor vervanging van bepaalde maaltijden zodat ik meer afwisseling heb . Het liefst makkelijke dingen die ik kan meenemen naar werk .

Alvast bedankt .

Eens blikje tonijn ipv eieren mss ? Voor de vetten noten(pasta), avocado, zalm, (kalfs)lever, kokos,...

4 eieren = ca. 320 kcal
500 gr kwark = ca. 250 kcal
1 schep eiwt = ca. 120 kcal
avondeten = ca. 650 kcal
phase 8 = ca. 140 kcal (dacht ik??)

totaal ca. 1480 kcal. Beetje crash dieet lijkt me met jouw stats en trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt mijn eetlust is sterk gedaald , moet idd wat dingen bijvoegen vandaar deze topic .

Het probleem is met een blikje tonijn dat ik die op water basis nie te eten vind je hapt letterlijk in een zoute droge gebeuren. Kan het kwaad de tonijn erbi te voegen op oliebasis aangezien ik laag in me vetten zit?

Gr

Reken je schema even door met een Excel sheet of food tracker website / app (MyFitnessPal, FatSecret).
Ook even uitrekenen hoeveel calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten je nodig hebt om je doelen te bereiken.
Vervolgens je schema afstellen op je doelen.

zeer beperkt schema, lees eens wat sticky's want dat gaat m niet worden

Als je goed gelezen hebt zie je dat ik vraag met wat ik het kan uitbreiden heb genoeg sticks gelezen overal is er wat anders of zijn er andere meningen daarom heb ik een eigen topic geopend .
heb een tijd gelede me onderhoud uitgerekend toen woog ik ongeveer het zelfde ,

kcal behoefte ca. 3200
-500 om in de cut te gaan .

87 gr vet
280 gr khl.
280 gr eiwit

Als ik me schema aan de getallen aanpas die hierboven staan , Kan ik er dan mee door ?

mvg

1. Met de macro´s die je geeft kom je op 3023 kcal uit en niet 2700 (2240 kcal uit eiwitten en koolhydraten en 783 uit vetten).
2. Op wat eieren (eventueel brood) kwark en "wat de pot schaft" na krijg je alleen wat whey binnen. Leg meer focus op 'volwaardige' voedingsproducten en probeer tekorten niet met supplementen op te vullen.
3. Je eiwitten zijn te hoog als je 280g gaat aanhouden. 175 tot 200 is al ruim voldoende (hoger dan 225 lijkt me compleet nutteloos en verspild geld). Je kunt beter je koolhydraten wat omhoog gooien, zeker omdat je toch nog best een cut te gaan hebt (denk ik).

Dus wat ongezoute noten erbij af en toe tonijn en mijn eiwitte onder de 225gr houden?

Terug
Naar boven