XXL Nutrition

advies

Wat zijn nu je stats? Wat bank je, hoe train je etc??

Lijkt me dat je niet zomaar aan de AS gaat om alleen je bank te verbeteren.. Ik zou me dan toch eerst gaan verdiepen in gerichte training om je bank te verbeteren..

just my 2 cents...

En als je dan toch per se wil kuren en kracht wil zonder massa ga dan voor anavar.

als je het kan vinden halotestin, dit zorgt voor een max aan agressie en kracht en een minumum aan massa en vocht

tren anavar winny enzo

heb je geen doping controle met die wedstrijd, wel iets om ff uit te zoeken denk ik !

halotestin is amper te vinden in NL :( en proviron alleen?? nooit aan gedacht, is natuurlijk wel een DHT dus opzich logisch

Navy zei:
Heej,

Je kan proviron gebruiken, je zal zeker vooruit gaan qua kracht,
en misschien 1-2 kilo aankomen.
Als je al aardig droog bent zal je keihard en gedefineerd worden door de proviron, en een aardige kracht toename merken.
Dit is ongeveer een kuurtje waar je dan aan moeten denken.

week 1-6 50-75mg proviron ed
week 7-9 50mg clomid ed

Het is een zeer lichte kuur, maar als je nog niets anders heb gebruikt zal het
zeker een effectieve simpele kuur voor je worden.

greetz

Navy

Is dit een geintje?? Priviron als standalone? Nog nooit van gehoord iig? Tis dan wel een lichte dht maar zou je dan niet eerder voor de winny gaan???

Zit wel wat in.. Aangezien er bij de meeste wedstrijden toch naar wilkspunten wordt gekeken zijn de meeste as toch geen optie....
Maar als ik de topicstarter was zou ik eerder eens een topic openen in de powerliftsectie...

Terug
Naar boven