AndroidHealthClinic

advies

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
zit te denken aan de volgende kuur:
week1- 500 mg test enath, 3x per week 80 mg tren act.
week2- 500 mg test enath, 3 x per week 80 mg tren act.
week3-6 250 mg test enath, 3 x per week tren act.
week 6 tm 9 50 mg strombaject om de dag
week 9-11 nakuur,

stats: 95 kg, bf%12, lengte 1,80m, leeftijd 23 jr, train ongeveer 6 jaar waarvan 2 jaar keihard en toewijding
kuurverleden: stromba only, primo ject only, en een keer combi van beide
voeding en training zijn op orde

vragen: test op 250 mg per week genoeg?
stromba week 3-9 doen en tren als kickstart gebruiken? of zo houden zoals voorsgesteld?
het laten bij 50 stromba ed of zetten op 100 mg ed?

graag jullie op of aanmerkingen, alles is welkom ;)

• Topic Starter Topic Starter
een paar aanvullende dingen die ik vergeten ben: gedurende hele kuur 50 mg proviron elke dag.
vanaf week 5 tot en met week voor de nakkur elke week 500 iu hcg.

Voor een periode van 6 weken kun je ook test. propionate nemen. Die zet je dan om de dag 100mg samen met de tren. Dan heb je 2 snel werkende stoffen samen voor een korte periode. Moet echt een super combo zijn :)

Voordeel is dat je niet op de enanthate hoeft te wachten voor dat deze goed werkzaam is. Tevens hou je van de propionate minder vocht vast en in combi met de tren is dan proviron totaal overbodig.

Voor de hcg zou ik 2x500iu op 2 aan eenvolgende dagen zetten.

Ik zou de stromba weg laten. Of voor test enanthate gaan en deze naar 8 weken doortrekken en dan beginnen met 6 weken tren en dan 3 weken stromba inject. Stromba op 50mg EOD houden.

Ik zou met test enant ook voor de 8 weken gaan want dan kan je er net iets meer uithalen en ik neem aan dat die 500mg de eerste 2 weken een frontload zijn? 250mg na de frontload is idd wel genoeg denk ik aangezien dit de eerste keer is dat je test gebruikt maar dat isook de reden waarom ik denk dat je het beter vanaf week 1 m 250 moet doen, frontloaden kan je beter doen als je de test al meer gebruikt hebt en tren is ook een middel dat wordt gebruikt door mensen met wat zwaardere kuurtjes achter de rug en jou kuur verleden is nog niet echt zwaar te noemen dus ik denk dat je met testo en boldenone ofzo er ook erg goed uit zal komen, maar dat is mijn mening ik moet zeggen dat ik ook in het begin wat eigenwijs ben geweest haha

• Topic Starter Topic Starter
wil juist niet te lang kuren, tevens wilde ik geen orale middelen erin hebben ivm leverschade. vandaar de kickstart met tren.

test prop is een idee. maar lees veel dat het zetten ervan pijn doet.aangezien dat ongeveer zo drie keer per week moet en dat zes weken lang :eek:
weet niet of dat een goed idee is. dacht juist door test enath. in frontload te gebruiken het qua werkzaamheid meteen wel goed gesteld was.

het injecteren van propionate doet nie meer of minder pijn dan het injecteren van tren 3 keer in de week. Zou je sowieso aanraden wat boldenone erbij te nemen. gedurende de hele kuur, en 6 weken kuren maakt het niet perse minder schadelijk dan 9 weken alleen wil het voor het resultaat nog wel eens wat uitmaken.

dennis999 zei:
wil juist niet te lang kuren, tevens wilde ik geen orale middelen erin hebben ivm leverschade. vandaar de kickstart met tren.

test prop is een idee. maar lees veel dat het zetten ervan pijn doet.aangezien dat ongeveer zo drie keer per week moet en dat zes weken lang :eek:
weet niet of dat een goed idee is. dacht juist door test enath. in frontload te gebruiken het qua werkzaamheid meteen wel goed gesteld was.

Dat prikken valt allemaal wel mee.. Zorg voor een stille hand en goede spullen dan is er niks aan de hand. Ik gebruik nu Viromone, dit is test propionate en geeft 0,0 pijn net alsof je iets op waterbasis zet.

als je de test prop meng met de tren acetaat in de spuit heb je nix geen last met pijnlijke spuitplekken
test prop wil idd nogal eens gevoeligge spuitplekken opleveren !

een heel lekker kuurtje trouwens !

Terug
Naar boven