XXL Nutrition

advies..

einbein

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hellooww, ik zit te twijfelen...

Ik wou eerst een anavar only kuur doen. Ik kan nu ook mast p van een maat overkope aan een vriende prijsje ^^ Had teveel bestelt :D en er test p langs zetten ...

is men eerste kuur btw wat denke jullie? heb geen prik angst

Als eerste kuur gewoon basic houden test-e 500mg/pw, Anavar en mast-p lijkt me echt niet goed voor een eerste kuur, is een cutkuur om droger te komen en zonder test kan het ook wel libido killer zijn

Als je geen angst voor naalden hebt gewoon basic houden
1-12 test e 500mg
14-17 nolvadex 20mg

Gisteren totaal onnozel lopen doen in het topic van rotterdambb met een veel te grote mond voor iemand die er geen verstand van heeft. Bedenk eens dat je attitude invloed heeft in hoeverre men bereid is je vriendelijk op weg te helpen.

Een advies dan; je moet geen kuur samenstellen op basis van wat jij goedkoop kan krijgen maar wat een goede kuur is voor je. Die paar tientjes besparen...waarom?

Mast only = faal

Test e en mast p kan prima als 1e, 250/200mg.

En niet meer zo stoer doen.

Heb je het wel eens geprobeerd of papegaai je maar wat? Ik ben momenteel aan het cutten met alleen masteron en hcg, works like a charm. Geen enkele side ook, waar ik in een stack met testosterone onder de acne kwam te zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu een 2tal weke in de cut. heb gebulkt tot 89kg 16% en twijfelde gewoon over :

anavar 6weken of mast only of mast/test :)

Heb je het wel eens geprobeerd of papegaai je maar wat? Ik ben momenteel aan het cutten met alleen masteron en hcg, works like a charm. Geen enkele side ook, waar ik in een stack met testosterone onder de acne kwam te zitten.

Ik vond mast only echt geen zoden aan de dijk zetten.
Je kan er op cutten maar daar is alles wel mee gezegd IMO.

Ik zet liever wat waarmee je nog een beetje massa pakt ook. Liever dus primo only of tren only.
Momenteel bijna 2 weken met tren only (+ beetjuh test) en heb het gevoel dat dit mijn favoriete cycle zal zijn :)
In ieder geval geen plofkop van de testo :D

Alsof alleen de keuze en de dosering van AAS bepaalt of je er goed mee kunt cutten of bulken!
AAS is maar één schakel, als je leefstijl, voeding, training en rust in orde zijn dan kan je prima cutten of bulken... ook zonder AAS.

Die basis is veel belangrijker dan de vraag of je nou met test, winstrol of met mast only moet gaan cutten!

Alsof alleen de keuze en de dosering van AAS bepaalt of je er goed mee kunt cutten of bulken!
AAS is maar één schakel, als je leefstijl, voeding, training en rust in orde zijn dan kan je prima cutten of bulken... ook zonder AAS.

Die basis is veel belangrijker dan de vraag of je nou met test, winstrol of met mast only moet gaan cutten!

Echt waar?? Ik dacht gewoon veel zetten :S
Nou dan kom je ook van een koude kermis thuis.......

:roflol:

Gisteren totaal onnozel lopen doen in het topic van rotterdambb met een veel te grote mond voor iemand die er geen verstand van heeft. Bedenk eens dat je attitude invloed heeft in hoeverre men bereid is je vriendelijk op weg te helpen.

Een advies dan; je moet geen kuur samenstellen op basis van wat jij goedkoop kan krijgen maar wat een goede kuur is voor je. Die paar tientjes besparen...waarom?

inderdaad. viel mij ook onmiddelijk op.

Terug
Naar boven