AndroidHealthClinic

Afbouwen voor PCT

Dat je het langer moet nemen is omdat je uiteindelijk wil dat er meer spiervezels aangemaakt worden waardoor je dus groter kan worden. Behoefte naar andere AAS is niet groter, maar wel gewenst aangezien hgh opzich weinig directe massa geeft.

Naar mijn idee is hgh alleen pakken vrij zinloos...mrja het is mijn beurs niet helaas..Als je dan de middelen hebt om hgh te nemen doe dit dan met alles erop en eraan , hoef je je ook niet zon zorgen te maken over je terugval.

is 2.5iu HGH niet een beetje weinig? Ik dacht dat er altijd veel hoger gedoseerd werd?

Ligt eraan met welk doel je het neemt. Misschien neemt ie het om een jong blaadje te blijven :D

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Naar mijn idee is hgh alleen pakken vrij zinloos...mrja het is mijn beurs niet helaas..Als je dan de middelen hebt om hgh te nemen doe dit dan met alles erop en eraan , hoef je je ook niet zon zorgen te maken over je terugval.

Hij pakt er toch ook van alles naast? Het lijkt me ook niet waarschijnlijk dat dit zijn enige kuur dit jaar wordt. En zoals ik zojuist al tegen RvR zei kan zijn doel heel anders zijn dan massa of behoud daarvan.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, idd.
Nu heb ik Nordi's liggen, waarvan ik 2 of 2.5iu voor het slapen zet
Overdag kom ik er veel te moe van
Ik ga nu gewoon een tijdje off na max 16weken (aas)
Hgh laat ik gewoon door lopen en in november ofzo dan start ik weer een AAS kuurtje. (het lang on zijn is verleden tijd voor mij)
Want na 20 weken begin ik raar te doen :(
Dus ik zie niet in waarom hgh alleen niet goed zou zijn
Blijft een lekker extra'tje toch voor na de kuur en ja ook op coïtus gebied heeft het ook voordelen :p

Nakuur zal dit worden

1-4: Aromasin 20mg ed
1-6: Tamoxifen 20mg ed
1-5: Hardcore Test 5 caps (zma, maca combi)

Zo binnen 4 weekjes ga ik terug off AAS.

Ik ben van plan om het eens anders aan te pakken op gebied van PCT maar vooral om de klap te minimaliseren.

Ik weet de afbouwen weinig zegt bij de meeste, maar ik wil het voor mezelf eens uitmaken of het beter is.

week 1 -10: 250Test E/50mg Var
week 10 - 16: 500Test E/400Tren E
week 16: 500Test E/400Tren E
week 17: 500Test E/400Tren E
week 18: 500Test E
week 19: 250Test E
week 20: 125Test E
week 23: Start PCT 20mg/tamoxifen ed (21 dagen)

Momenteel ben ik in week 15.
Dus nog 2 Tren shots te gaan

Hgh blijft wel lopen op 4iu voor nog een lange tijd.
Dus das een klein steuntje in de rug.

Ik bouw ook altijd af, veel mensen zeggen dit is achterhaald maar aan de andere kant, heeft het in mijn ogen een positief effect, zowel mentaal als fysiek ik zou alleen test van week 20 tot 22 nog 2 weken droppen naar 70mg a 80 mg pw en ook al beginnen met nolva.

Veel bloedwaarden kunnen dan weer redelijk normalizeren (niet alles uiteraaard), en dan een pct, en idd lange tijd off.

PCT zou ik ook met aromasin en nolva nemen, dus een combo.

Velen zullen het niet met mij eens zijn dus dit is echt mijn ervaring.

Laatst bewerkt:
Dat maakte ik ook op uit z'n startpost.
... Of was het geeneens sarcasme :D?

Nee zeker niet! Is prima zoals jij het voorschrijft ;-) Misschien nolva tot week 8 door laten lopen afhankelijk hoe hij zich voelt. In principe 1/3e aan weken aanhouden van je ON periode.

Voor wat het waard is, ik doe de laatste tijd als PCT steeds:

30 dagen clomid op 50mg/dag
40 tot 50 dagen arofixen (dus aro+nolva combo)

Begin met beiden op dezelfde dag en herstel verloopt echt super daarmee.
Iedereen zal natuurlijk wel zijn eigen ervaringen en voorkeur hebben.

Grt

Door halfwaardetijden bouw je in feite al af op het moment dat je stopt met te zetten. Is niet nodig om af te bouwen dus.

Zo belast/onderdruk je alles alleen nog maar voor een langere tijd, zonder er nog enig voordeel uit te halen.

Door halfwaardetijden bouw je in feite al af op het moment dat je stopt met te zetten. Is niet nodig om af te bouwen dus.

Zo belast/onderdruk je alles alleen nog maar voor een langere tijd, zonder er nog enig voordeel uit te halen.

Klopt wel, maar als je naar een endo toegaat zoals anabole poli, dan krijg je vaak (als je zelf geen test aanmaakt 70 tot 100mg pw + 20 mg nolva) that's it.
De rest van de bloedwaarden kunnen in de tussentijd een beetje hestellen, aangezien je op een " natuurlijk testo niveau zit" (er zijn meer waarden dan alleen FSH en LH).
Verder vang je zo de katabole fase een beetje op, en verder ook nog de psychische klap op van vocht verlies, binnen 3 weken zal het vocht wel redelijk weg zijn das vrij vlot.
En geloof me IEDEREEN zal dat merkbaar zien in de spiegel en/op weegschaal.... wat bij menig BB'er een mentale klap zal kunnen geven.
Als dit langzamer gebeurt (dus afbouwen CQ soort van korte HRT) zal het minder hard gaan kwa vocht en vvm (katabool) massa verlies.

Laatst bewerkt:
Dit niks als nakuur voor je??
1-4 aromasin 20mg ED
1-6 nolvadex 20mg ED
(ofwel 4 weken arofixen en nog 2 weken nolva only)

Waarom raad je aan Nolva langer door te trekken dan Aromasin?

Ik dacht dat het eerder andersom gedaan werd, just curious :)

Waarom raad je aan Nolva langer door te trekken dan Aromasin?

Ik dacht dat het eerder andersom gedaan werd, just curious :)

aromasin is een stuk sterker, aromasin is een sterk goedje.
Nolva zou ik persoonlijk ook langer doortrekken, beter te lang nakuren als te kort het is niet 17AA,
dus redelijk safe 20 mg pd is zat, het is wel naar mijn weten Hepatisch CYP huppeldepup (geen zin om te googlen) dus kan op langer termijn mischien de alat en asat waarde aantasten.
Bij vrouwen word het soms langer dan een jaar voorgescreven, dus als je echt een BB life style hebt (dus weinig alcohol ) nolva niet te hoog doseerd 20 mg pd max).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven