AndroidHealthClinic

Afrikaanse peper verhoogt testosteronspiegel met factor 6

mss wat voor proradost :dunno:

lekker een afrikaans peperkuurtje, denk alleen dat je poepert er ook niet vrolijk van wordt!:(

Niemand die toevallig een reisje naar Afrika geboekt heeft?

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
We mogen binnenkort dus weer zo'n debiel supplement verwachten iets in het genre van 'testosting'

Agh, ik vind het juist altijd wel komisch hoeveel mensen troep als tribulus gebruiken. Goede business joh die sups!

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Ja het werkt bijna altijd bij ratten, tot men er een supplement van maakt en bb het gaan gebruiken, dan merkt niemand er wat van. Zelfde gebeurde bij testosting en testosting forte. Testo-boosters zijn gewoon hype producten die het vooral van placebo moeten hebben, dat beetje testosteron verhoging is gewoon niet sterk genoeg om echt invloed te hebben op je groei.

Ik vind het niet zo heel gek dat een stom pepertje op een kleine rat veel meer effect zal hebben dan op een mens.

Supplementen

Extracten van de West-Afrikaanse peper - wetenschappelijke naam Piper guineense - verhogen de aanmaak van testosteron. Dat ontdekten onderzoekers van de Universite de Yaounde door proeven op ratten. De onderzoekers wilden weten op welke manier
Piper guineense de libido stimuleert. In West-Afrika gebruiken kruidengenezers de peper al eeuwen als aphrodisiac.
De onderzoekers oogstten het fruit van de peper, droogden het, vermaalden het en mengden het in water. Vervolgens brachten ze het gefiltreerde aftreksel met een slangetje in de maag van mannelijke ratten van drie maanden oud. Acht dagen achtereen kregen de ratten dagelijks 122 of 245 milligram extract per kilo lichaamsgewicht. Kruidengenezers geven mensen met een haperende libido een theelepel poeder, en soms ook twee.
Hieronder zie je wat die achtdaagse behandeling deed met de aanmaak van testosteron.

De concentratie testosteron in het bloed en de testes steeg. De componenten in het extract versnelden de aanmaak van steroidhormoon in de testes uit cholesterol.
Niet in de figuur: na acht dagen steeg de concentratie a-glucosidase. Waarschijnlijk was dat het gevolg van de toegenomen concentratie testosteron.
Die stijging van de testosteronspiegel was voldoende om het lichaamsgewicht van de ratten te laten toenemen. Hieronder zie je het lichaamsgewicht van de proefdieren na acht dagen en 55 dagen

Zonder bijwerkingen was de Afrikaanse peperkuur overigens niet. Na 55 dagen toediening werden de testes en de zaadblaasjes zwaarder en verminderde de concentratie a-glucosidase. De vruchtbaarheid van de ratten nam af met twintig procent. Androgene effecten waren daarentegen afwezig. De prostaat van de ratten werd niet zwaarder.

Leuk nieuws voor de mensen die Sups gebruiken.
ik hou het wel bij m'n fruit.:D

Waar heb je deze publicatie gevonden? Heb je misschien een PDF om hier te posten?

niet zo gek dat al die afrikanen zo droog zijn :D

Waar is hij eigenlijk heb hem al een tijdje niet zien posten....

Edit: Banned zie ik....wat nu dan toch.
Yep hij vond het nodig om in elke supplementen topic:
"supplementen zijn brol, heb ik geleerd op deze site" te posten
kwam doordat olddutch hem verteld had dat ie moest eten en dat die supplementen weinig effect hebben.

Ja het werkt bijna altijd bij ratten, tot men er een supplement van maakt en bb het gaan gebruiken, dan merkt niemand er wat van. Zelfde gebeurde bij testosting en testosting forte. Testo-boosters zijn gewoon hype producten die het vooral van placebo moeten hebben, dat beetje testosteron verhoging is gewoon niet sterk genoeg om echt invloed te hebben op je groei.

Tja, IMO zijn àlle supplementen gewoon wack ten opzichte van hoe ze gepresenteerd worden. Creatine heb je ook geen drol aan.

Alleen whey is voor het gemak en licht op de maag effect. Voor echt long-term merkbare groei is AS de enige optie.

Terug
Naar boven