MuscleMeat

Afrikaanse peper verhoogt testosteronspiegel met factor 6

Yep hij vond het nodig om in elke supplementen topic:
"supplementen zijn brol, heb ik geleerd op deze site" te posten
kwam doordat olddutch hem verteld had dat ie moest eten en dat die supplementen weinig effect hebben.

Ha ha hij baalde natuurlijk van z'n weg gesmeten $.
Hij gaf mij ook een keer negatieve karma om zoiets nu boeit me karma geen **** maar hij was wel snel gepikeerd.
Jammer....

Tja, IMO zijn àlle supplementen gewoon wack ten opzichte van hoe ze gepresenteerd worden. Creatine heb je ook geen drol aan.

Alleen whey is voor het gemak en licht op de maag effect. Voor echt long-term merkbare groei is AS de enige optie.

ben niet met je eens over creatine kan gewoon je kracht stat veel sneller verhogen !

Valt wel mee. 2 maandjes:D

Tja, IMO zijn àlle supplementen gewoon wack ten opzichte van hoe ze gepresenteerd worden. Creatine heb je ook geen drol aan.

Alleen whey is voor het gemak en licht op de maag effect. Voor echt long-term merkbare groei is AS de enige optie.

17 jaar en dan al zoiets kunnen concluderen, verteld een hoop over jouw en je denkwijze.
We hebben er weer zo'n ééntje in de categorie, niet binnen een jaar groot, hup de spuit erin.

ik heb maar een testosteron van 2,2 kerel gelijk ik proberen alles, alhoewel die neveneffecten riskeer ik ander stoch niet hoor !

ff terug ontopic.. waarom zouden de peppers niet werken? er zijn zoveel kruiden waarvan wij het bestaan niet eens weten die inheemse stammen (door gehele wereld) gebruiken en oersterk en potent maken.. kijk maar naar het land van de onder gaande zon. bijna expert op het gebied van kruiden. Ik gebruik zelf ook verschillende kruiden en kwam ook aan in massa en werd sterker.. zijn diverse planten die anabolische effecten hebben

ff terug ontopic.. waarom zouden de peppers niet werken? er zijn zoveel kruiden waarvan wij het bestaan niet eens weten die inheemse stammen (door gehele wereld) gebruiken en oersterk en potent maken.. kijk maar naar het land van de onder gaande zon. bijna expert op het gebied van kruiden. Ik gebruik zelf ook verschillende kruiden en kwam ook aan in massa en werd sterker.. zijn diverse planten die anabolische effecten hebben

wiet? :rolleyes:

maar ff ontopic lijkt me niet echt dat je er heel veel van zal merken maargoed

Kzou die plantjes maar niet onderschatten , en dan hebk het niet over jouw wiet :D

Ik geloof in die pepers (ik heb dan ook wel lage testo ... zelfs gras zou mijn testo omhoog krijgen)

het lijkt mij dat het menselijke metabolisme niet hetzelfde is als die van een rat? test het dan op een gorilla met 90% menselijk dna ( nee ik heb het niet over arnold!)

nuttige post!

ratten hebben eigelijk heel veel gemeen met mensen en kweken veel makkelijker als gorilla's ;)

Terug
Naar boven