AndroidHealthClinic

afvallen en aankomen

Isdera

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Dag BBers!

Tijdje geleden alweer dat ik hier actief ben geweest. Er is een heleboel gebeurt in me leven, hierdoor lagen mijn prioriteiten even niet meer bij de sportschool. Nu ik er weer een beetje boven op begin te krabbelen lukt het me ook steeds beter om weer in het ritme te komen. Dat is ook wel nodig want ik telkens als ik mezelf nu in de spiegel zie wordt ik er toch wel verdrietig van, tijd om weer flink aan de teugels te trekken.
Mijn huidige stats: 95kg met 19-20%? BF. Mijn gewicht is in de afgelopen maanden gelijk gebleven, echter is m’n vetmassa enorm gestegen. Dit kan alleen maar betekenen dat ik spiermassa ben verloren en vetmassa erbij heb gekregen.

Mijn doel is op het moment afvallen, zo veel mogelijk in een korte tijd. Ik train nu 4x per week full-body met cardio, later ga ik weer splitten. Om zoveel aftevallen op korte termijn wil ik ECA stack gaan gebruiken en op onderhoud blijven eten. De ECA wil ik hooguit 4 a 5 weken doen.

Na de afval periode wil ik starten met:

1-5 Winny 30mg ED
1-6 Tren A 50mg EOD
1-6 Test P 100mg EOD
2-6 hCG 2x 250iu EW
7-9 Arofixen 1 tab ED
Nolva en Roa bij de hand houden

Mijn doel is uiteindelijk uit te komen op 95kg of meer bij 10-12% BF of lager.

Als iemand een beter voorstel heeft of een suggestie hoor ik het graag. Ik sta voor alles open.

Greetzzz

• Topic Starter Topic Starter
Geen suggesties? Zit de kuur zo goed in elkaar? Zijn de doelen realistisch met de middelen? of kan ik beter iets langer kuren met tren e en test e ipv tren a en test p?
..brand maar los!

Ik zou de tren a op 75mg doen, winstrol doortrekken naar week 6 en hcg vanaf week 1 en you are g2g:thumb:

Ik zou de tren a op 75mg doen, winstrol doortrekken naar week 6 en hcg vanaf week 1 en you are g2g:thumb:

Zo bedoel je:
1-6 Winny 30mg ED
1-6 Tren A 75mg EOD
1-6 Test P 100mg EOD
1-6 hCG 2x 250iu EW
7-9 Arofixen 1 tab ED

En roa bij eventueel doorzettend acne en nolva tegen eventuele opkomende gyno

ze zeggen toch dat het fijner is om test iets langer door te trekken? misschien een optie

Ik kan het ook gewoon zo doen, is qua prijs wat gunstiger..
1-5 Winny 30mg ED
1-8 Tren E 250mg EW
1-10 Test E 500mg EW
1-10 hCG 2x250iu EW
12-15 Arofixen 1 tab ED

Zijn de resultaten dan uiteindelijk vergelijkbaar of ..?

Ik zou de winny bij de laatste kuur als kickstart gebruiken voor 4 weken en op 50mg

Oke, ik ga het zo doen.

Morgen starten met ECA stack en vet% flink omlaag helpen. Hiermee eindig ik op 9 juni. Dan ga ik een mid-week op vakantie.

25 juni start ik dan met het volgende:

1-4 Winny 50mg ED
1-8 Tren E 250mg EW
1-10 Test E 500mg EW
7-11 hCG 2x500iu EW
12-15 Arofixen 1 tab ED
Roa en Nolva bij de hand houden

Prik dagen worden:
Maandag avond - Test E 250mg + Tren E 125mg
Vrijdag ochtend - Test E 250mg + Tren E 125mg
Vanaf week 7 t/m 11:
Maandag avond - hCG 500iu
Vrijdag ochtend - hCG 500iu

Tabs schema:
Winstrol: vanaf week 1 t/m 4, elke dag 20mg om 08:00, 16:00 en 10mg om 23:00. Totaal 50mg.

Waarschijnlijk ga ik wel een logje ervan bijhouden.

HCG 2 X 500 per week? waarom geen 2 X 250? En waarom pas vanaf week 7, meeste pakken toch vanaf week 3 ergens al

Is het beter om met hCG eerder te beginnen op een lagere dosis?

Gewoon de gehele kuur op 500iu per week, zo houd je je leydig cellen actief. Exogeen testosteron injecteren doe je ook al in week 1, diezelfde dag nog zit het al in je lichaam en zou je dus al met hCG kunnen beginnen.

Terug
Naar boven