Fitness Seller

Afvallen en massa kweken

Omdat spieren moeten rusten.
Uit onderzoek (praktijk) is gebleken dat setjes van 20 reps, 2 maal per week het beste werken. Elke dag/training abs training is contra productief.
Maar dat geldt voor alle spiergroepen.

Ben ik het niet mee eens, voor alle andere spier groepen wel maar niet voor buikspieren.

Maar goed, kijk gewoon wat voor jou werkt...of niet.

Buikspieren herstellen veel sneller, je kan ze best elke training trainen.

De buikspier zou dagelijks getraind kunnen worden door de snelle hersteltijd al ben ik daar persoonlijk nog niet helemaal uit. Door de snelle hersteltijd van je buikspieren begint het trainingsprogramma met 4 tot 5 keer per week te trainen (afhangend van hoe snel je vorderingen maakt/wilt maken) in de eerste 3 maanden. Hierna is het slechts onderhouden van de buikspieren door hetzelfde programma te doorlopen, maar dan 2-3 keer per week.

De buikspier zou dagelijks getraind kunnen worden door de snelle hersteltijd al ben ik daar persoonlijk nog niet helemaal uit. Door de snelle hersteltijd van je buikspieren begint het trainingsprogramma met 4 tot 5 keer per week te trainen (afhangend van hoe snel je vorderingen maakt/wilt maken) in de eerste 3 maanden. Hierna is het slechts onderhouden van de buikspieren door hetzelfde programma te doorlopen, maar dan 2-3 keer per week.

Bron?

Buikspieren herstellen veel sneller, je kan ze best elke training trainen.
Buikspieren zijn niet anders dan andere spieren ze hebben net zo goed een dag rust nodig. En wat ook belangrijk is kwaliteit boven kwantiteit, wat er op neer komt is bijv. 20 intensieve reps inplaats van 50 lichtere!

Terug
Naar boven