XXL Nutrition

Afvallen en spieren kweken in snelle tijd.

Hammerr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
87kg
Hallo.

ik ben een jonen van 16 jaar ben 1,93 meter lang en weeg 93 kilo en heb een vet precentage van 23%
ik ben nooit van me leven ooit dun geweest laat staan gespiert.
dus het is tijd voor verandering!!!
maar aangezien ik pas geopereert ben aan me pols kan ik meeste oefeningen neit ..
wat voor oefeningen of eten schrijfen jullie me voor om zo snel mogelijk af te vallen

hoor het van jullie!

Holy **** dude.
1. Spelling
2. Zinsopbouw
3. Eigen inzet
4. Wtf does ik ben nooit van mn leven ooit dun geweest laat staan gespierd even mean.
5. Geen specifieke informatie.
Zo maar wat redenen die mis zijn met je post.

Hallo.

ik ben een jonen van 16 jaar ben 1,93 meter lang en weeg 93 kilo en heb een vet precentage van 23%
ik ben nooit van me leven ooit dun geweest laat staan gespiert.
dus het is tijd voor verandering!!!
maar aangezien ik pas geopereert ben aan me pols kan ik meeste oefeningen neit ..
wat voor oefeningen of eten schrijfen jullie me voor om zo snel mogelijk af te vallen

hoor het van jullie!

Abs trainen, alleen maar abs. Probeer de FBA method (Full Body Abs method), even googlen. Gewoon een jaartje doen, liefst 6 dagen per week, maar 4 will do. Verder alleen maar Vitakraft en Vitakrone nemen buiten je normale voeding. Succes

• Topic Starter Topic Starter
Holy **** dude.
1. Spelling
2. Zinsopbouw
3. Eigen inzet
4. Wtf does ik ben nooit van mn leven ooit dun geweest laat staan gespierd even mean.
5. Geen specifieke informatie.
Zo maar wat redenen die mis zijn met je post.

nou sorry hoor voor me nederlands ben ook niet helemaal nederlands ..

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:29 ----------

Abs trainen, alleen maar abs. Probeer de FBA method (Full Body Abs method), even googlen. Gewoon een jaartje doen, liefst 6 dagen per week, maar 4 will do. Verder alleen maar Vitakraft en Vitakrone nemen buiten je normale voeding. Succes

oke bedankt ik zal eventjes kijken!

6161_vitakraft_meerschweich_0.jpg

Ook op rustdagen innemen. In oplaadfase 3x daags

Kappe kerels, kappe. Hier zitten ze me aan te kijken waarom ik krom lig en met me voorhoofd deze zin typ

Danoontje powerrr, het is bewezen dat het werkt. Zichtbaar meer spieren na een paar danoontjes!

Danoontje_Powerrr.jpg

Laatst bewerkt:
wat voor mij persoonlijk de beste oefening is geweest was stickies lezen.

sinds ik die lees...

Masturberen en je zaad opbakken met een klontje boter is ook een goede eiwitbom te zijn. Kei harde gainnnzzzz

Spinazie schijnt ook goed te werken.

OT Onderhoud in kcal uitrekenen (wat je moet eten om zo te blijven), daar 250 tot 500 kcal onder gaan zitten. Geen vet vreten, gezond ! Pols laten herstellen, kan me geen KT voorstellen zonder goede pols. Daarna KT met cardio combineren. Wanneer op streefgewicht en lager BF dan eens gaan kijken naar een aangepast voedingsschema.

Altijd bereid u te helpen verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Dhr. V. Itakraft

CARDIO CARDIO CARDIO CARDIO CARDIO
+ gezond eten & drinken :)

omdat ik niet weet hoeveel je juist weegt zou ik daarmee beginnen als je wat kwijt bent dan pas gaan gewichtheffen :)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 19:24 ----------

TIP 1 Leer ook mss ineens nederlands fatsoenlijk als je als buitelander hier komt wonen voor je aan je lichaam gaat werken of terwijl :) dit helpt je veel meer voor uit

CARDIO CARDIO CARDIO CARDIO CARDIO

+ gezond eten & drinken

omdat ik niet weet hoeveel je juist weegt zou ik daarmee beginnen als je wat kwijt bent dan pas gaan gewichtheffen

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 19:24 ----------

TIP 1 Leer ook mss ineens nederlands fatsoenlijk als je als buitelander hier komt wonen voor je aan je lichaam gaat werken of terwijl dit helpt je veel meer voor uit

KT is ideaal met cardio, helemaal in het begin. De goede kerel zit met een pols probleem, dus vandaar KT uitgesloten vooralsnog.

Je opmerking over iemand die gewoon een wereldburger is maar niet zo bekend met onze taal kan niet door de beugel.
Gevalletje rapporteer.

Terug
Naar boven