Fitness Seller

afvallen !!!!!HELP!!!!!

houp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
ik ben 180 CM en weeg 80 KG. 3.5 week geleden was ik 85 kilo dus ben ik 5 kilo afgevallen en weeg nu 80 KG. Ik weet niet waarom maar afvallen lukt niet meer. Ik begin langzamerhand op te geven en te stoppen met fitness KT enzv. Mijn doel was 74.5 KG wie ow wie kan mij overhalen om niet te stoppen met fitness.

Alle adviezen tips zijn welkom

Bedankt,

HOUP

je zult nooit slank worden. MUAHAAHAHHAAHJ

Edit : Gewoon doorzetten, voeding verfijnen ! Post het even :).

Lees de stickies en maak een voedingsschema. Trainen laat je niet afvallen maar je voedingsschema. Dussss

ik ben 180 CM en weeg 80 KG. 3.5 week geleden was ik 85 kilo dus ben ik 5 kilo afgevallen en weeg nu 80 KG. Ik weet niet waarom maar afvallen lukt niet meer. Ik begin langzamerhand op te geven en te stoppen met fitness KT enzv. Mijn doel was 74.5 KG wie ow wie kan mij overhalen om niet te stoppen met fitness.

Bedankt,

HOUP
Dus:
midden december: 85 kg
Begin januari: 80 kg.
Begin januari: verder afvallen lukt niet meer.
??? Hoeveel wil jij afvallen per maand? 10 kilo? Doe ff rustig en stel u een deftig schema op met een termijn in. In 1 maand alles willen verliezen is geen oplossing. Streef liever naar een maandelijkse 3 tot 5 kilo.

Gewoon doorzetten! Je bent al op de goede weg. Maak idd 'n mooi schema maar verwacht niet in de komende 3,5 week weer 5 kg af te vallen. Goed bezig iig !

lol 5 kg afvallen op 1 maand en dan al nadenken om te stoppen met trainen...

Lees eerst wat rond, 2 post eens wat je eet en hoeveel/hoe lang je sport.

Wees geduldig!

Mijn eerste 5 kilo was zo makkelijk weg, gewoon niks eten!!! Daarna werkte zelfs dat niet meer... :rolleyes: En toen besloot ik dat stoppen met eten niet werkte, ik maar eens moest luisteren en goed moest eten om af te vallen. Succes! :p

Zo te horen ben je in die weken een hoop vocht kwijt geraakt. En nu begint het afvallen pas echt! Deze kilo's zijn namelijk ook zo weer terug als je weer een beetje in je oude patroon terug valt.

Maar sticky's lezen helpt je al een stuk opweg!

Bedankt,

HOUP
Je bent 5 kilo afgevallen in een maand en je lukt je niet om aftevallen? Wat klopt hieraan niet ???

AAaah het is weer Januari :P

Terug
Naar boven