AndroidHealthClinic

Afvallen

Vechtsportt

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m54
Massa
46kg
Hee

Ik ben een jongen van 14 en ik zou graag 5 kilo willen afvallen en een slankere postuur willen hebben, hoe kan ik dat doen ?

Greet

minder eten, meer sporten.
(of meer eten, en meer sporten).

waarom maak je je op je 14e al druk om 5kg?

^^abs denk ik

• Topic Starter Topic Starter
minder eten, meer sporten.
(of meer eten, en meer sporten).

waarom maak je je op je 14e al druk om 5kg?

Omdat ik vaak geen spijkerbroek pas, en het irriteert, en ik zit niet lekker in me vel, ik wil het gewoon kwijt!

Heeft iemand misschien een trainingsschema/eetschema, want ik wil ZSM vallen, en ook voor sport, als ik geen conditie heb, ga ik naar een slechtere team en dat wil ik natuurlijk niet.

Ik wil graag een eetschema zonder Vlees erin (Vegetarisch)

Hartelijk dank!

PS; Wat zijn abs?

wil je niet liever 10kg spieren aankomen dan 5kg vet afvallen? :)

hier in de sticky's kun je alles lezen.

abs zijn je buikspieren

wil je niet liever 10kg spieren aankomen dan 5kg vet afvallen? :)

hier in de sticky's kun je alles lezen.

abs zijn je buikspieren

Maakt mijn niet uit, wat ik wil is :

# Slank Postuur (normaal, geen vet in buik/billen)
# Groeien

Als ik maar gewoon een platte buik heb en wat dunnere billen, daar komt vet namelijk ook in (verspreiden) :mad:

Thanks

Ik zou niet teveel bezig zijn met het gewicht afvallen

als je ook een betere conditie wil zoals ik uit je eerder post begreep denk ik dat je je het beste daarop kan richten en verder gewoon erop let dat je gezond eet dus geen of heel weinig koekjes,ijs,patat,blabla.

dus hetzelfde eten maar dan gezonder en verder meer bewegen!

(ik neem even aan dat je nog niet heel veel doet qua lichaamsbeweging(

Waarschijnlijk heb je hetzelfde zoals ik ook gehad heb toen ik 14 was.

Veel te veel broodjes eten in de kantine. Je bent nog jong dus eet gewoon gezond(=zo weinig mogelijk junkfood, chips, frikandelbroodjes ed) en neem gewoon een boterham in plaats van dat.

En sport ook nog zo'n 3x in de week. Ik heb ook vrienden die trainen als een malle, maar die eten daarna meteen weer een zak chips op. En dan zeuren dat ze dik zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.

Als je niet eens de moeite neemt om de sticky's door te lezen gaan we je echt niet helpen, je verwacht toch zeker niet dat we hier alles voor je gaan uitleggen en een mooi voedingsschemaen trainingschema voor je maken?

Als je niet eens de moeite neemt om de sticky's door te lezen gaan we je echt niet helpen, je verwacht toch zeker niet dat we hier alles voor je gaan uitleggen en een mooi voedingsschemaen trainingschema voor je maken?

Uhm, ik zit al een tijdje te zoeken, en helaas kan ik niks vinden voor mijn leeftijd, dus ik weet niet hoor ..
Jij zegt dat ik de moeite niet neem om de sticky's door te lezen, maar daar heb ik zeker wel de moeite voor gedaan, dus ik weet niet hoe je zomaar op zo'n reactoe komt ? :roflol:

Maarja, maakt niet uit :tanden:.

En waar heb je dan precies al die moeite ingestoken?
Je komt met een veel te algemene vraag aan op een forum met 43.886 posts over dit onderwerp.

Stats van 46 kilo bij een lengte van 1.52m? Hoe normaal wil je worden? :rolleyes:

meedoen aan de mr universe verkiezing, dan val je pas af :thumbs:

Hallo? kunnen we ook ff serieus blijven ..

Terug
Naar boven