MuscleMeat

Afvallen

willemvz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
35%
Hallo allemaal.

Ik ben nu al een tijdje bezig met afvallen ben van 195 naar 84 gegaan. Hierna is het helaas weer naar de 90 gegaan en ik wil de rest er nu is afwerken.

Ik heb mijn metabolisme waarschijnlijk naar de knoppen geholpen door lang onder mijn bmr te eten (soms nog geen 1200 kcal per dag) en wil dit nu weer op gang helpen dmv een schema en training.

Ik train 4 a 5 keer in de week. Krachttraining en erna doe ik nog zo`n 30 min cardio.

Ik weeg op dit moment 91 kg ben rond de 176 cm en rond de 35 a 38 % bf (Dit is een calculatie vanaf een weegschaal dus zal niet echt kloppen maar huidplooi meting heeft ws bij mij niet zoveel zin gezien het hangende vel)

Heb mijn schema onder toegevoegd graag wat commentaar hierop en wat ik kan veranderen/verbeteren.

Bijlagen

Ik las serieus 195 als lengte en 84 als gewicht. Schema is IMO beetje eenzijdig met bijna alleen kip en brood.
Je target staat op 2700 en daar zit je 1000 onder. Dat verschil zou ik verkleinen met waten eieren en noten.

• Topic Starter Topic Starter
Nee van 195 kg naar 84

Das echt super van je!
Je zei nl echt van ben al een tijdje bezig. Maar dat zal al wel een aardig tijdje zijn. Heel knap! respect!

Ik zou in jouw geval gezien je al zo lang ver onder onderhoud eet eerst een paar weken op onderhoud gaan eten en je training aanhouden zoals het is. Je lichaam is al zolang op een laag pitje dat je eerst je lichaam eens de tijd moet geven om weer wat bij te komen. Je zal dan wss wel wat bijkomen maar ook je stofwisseling weer op gang gaan krijgen. Als je dat een tijde gedaan hebt dan een schema maken waarbij je 500 kcal onder onderhoud eet.

Als eerst, zwaar veel respect voor je prestatie!
Maar wat ik zelf handig vind, is om koolhydraat arm te eten..
Moet je maar eens opzoeken, het paleo dieet :)

Wow, dat moet wel goed voelen. Een halvering van je lichaamsgewicht.

Eetschema is er erg weinig wat je binnenkrijgt indd. En vooral de hoeveelheid vet is veel te laag. Maar verhoog je calorie inname alleen geleidelijk. Dus per week verhogen met 100-200kcal per dag.

Hoe ziet je trainingschema eruit Willem?

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel heb ik niet echt een vast schema doe 10 min cardio als opwarming en dan werk ik een circuit af dat varieert van biceps tot beenoefeningen en die doe ik 4 a 5 x in de week. Erna doe ik zo'n 30 min cardio

Wow wat een verlies man, super goed!

Terug
Naar boven