XXL Nutrition

Agent wil boete uitdelen aan iemand die zijn brommer uitleent!

Respect voor die jongen. Geen maten naaier.

Wat een k*t agent.

Haha Lachen!

Respect voor die jongen. Geen maten naaier.

Wat een k*t agent.

+1 volgens mij is die jongen niet eens verantwoordelijk. :roflol: GElijk even kledingnummer en ze naam vragen. Wat een dombo zeg die agent verlult zich hard over verantwoordelijkheid. GElijk naar bureau mee voor aanklacht:D. Alleen wat een eend dat die zegt lekker gefilmt.

ff neer neerknuppelen!!

Nekschot voor zulke polizei! Denken dat ze alle macht hebben. Hij gaat duidelijk buiten zijn boekje...
+1 voor die jongen!

Inderdaad ik zou het leuk vinden als die dat doet. DAn op je gemak kalm blijven en ze kleding nummer maar eens vragen. of wanneer mag ik achterop praten we op het bureau verder.:D

Jezus... dit kan echt niet. wat een mother****er die flik.. beetje dreigen tegen een gastje van 16. Stoer hoor, een echte man :clap:

"3x 100 euro voor het niet mededelen wie er op jouw brommer rijd."

Wat een dwaas...

+1 voor die jongen, echt goed dat hij ze maat niet naait

Die agent is gewoon een lutser wat een mong**l.

Die jongen heeft toch geen strafbaar feit begaan doordat hij het niet vertelt of valt dit ook onder belemmeren van een politieonderzoek?
Hij is toch alleen verantwoordelijk voor boetes die zijn scooter krijgt?

Als een agent zich op deze manier gedraagt (schelden, tegenhouden terwijl je geen misdrijf hebt begaan) werk je al helemaal niet meer mee. Het jochie had hem om zijn identiteitsbewijs en badgenummer moeten vragen en had vervolgens een klacht moeten indienen.

Oom agent is hier lekker fout bezig, dit had wel beter afgehandeld kunnen worden:D

Maar waar gaat het nu over? De persoon die zijn scooter heeft geleend heeft een overtreding gemaakt en de agent wil die persoon spreken, maar de agent heeft alleen het kenteken en komt bij de eigenaar uit.

Echt een k*tflik man, niet normaal...

:roflol:

wat een opwinding over niets zeg

haha nederlanders ... :p

Maar waar gaat het nu over? De persoon die zijn scooter heeft geleend heeft een overtreding gemaakt en de agent wil die persoon spreken, maar de agent heeft alleen het kenteken en komt bij de eigenaar uit.

Denk dat oom agent het niet kon hebben dat hij geen scootertje met een pubertje erop kon bijhouden.
Waarschijnlijk is die andere jongen met de scooter gevlucht.

haha stumpert

"Dan mag u wachten maar ik ga naar binnen" :roflol:
Lekker bijdehand

Terug
Naar boven