Fitness Seller

Agent wil boete uitdelen aan iemand die zijn brommer uitleent!

zwijgrecht mag je je alleen op beroepen als pleger van een misdrijf, als getuige oid heb je dit recht niet. tenzij het familie van je is of je voor je beroep een geheimhoudingsplicht hebt.
Ze kunnen je toch moeilijk dwingen? Of zie ik dit nou fout?

lol keihard

haha sneue agent, goed gastje geen matenaaier idd

Nee hoor. Waarom willen ze je anders gijzelen? Zodat je bezwijkt onder de druk van vastzitten. Jij bepaalt ten alle tijden of je getuigt of niet.

Nee, in beginsel ben je verplicht te getuigen. Er zijn enkele uitzonderingen, maar die zijn in casu niet van toepassing.

die vent dreigt gewoon en hoopt zo dat het jochie zich verlult...gelukkig houdt ie voet bij stuk, ik denk dat heel veel anderen wel hadden toegegeven
dat jochie is gewoon een r*tard dat z'n brommer heeft uitgeleend aan een snotjoch dat waarschijnlijk vrij gevaarlijke situaties heeft gecreeerd in het verkeer. ik snap wel dat zo'n agentje dan pissig wordt, irritante mongooltjes op scootertjes irriteer ik me ook mateloos aan. bovendien is die jongen gewoon verplicht dit te vertellen.

+1 volgens mij is die jongen niet eens verantwoordelijk. :roflol: GElijk even kledingnummer en ze naam vragen. Wat een dombo zeg die agent verlult zich hard over verantwoordelijkheid. GElijk naar bureau mee voor aanklacht:D. Alleen wat een eend dat die zegt lekker gefilmt.

Hebben meer mensen hier last van, ik snap er vaak geen reet van wat deze gast hier op het forum schrijft! ???
Misschien heeft hij wel een andere keyboard indeling zonder dat hij het weet? ???

ehm, als iemand in/op jouw voertuig rijd ben jij verplicht zijn gegevens bekend te maken in het geval van een overtreding, die jongen is hier dus gewoon fout.

Volgens mij niet hoor, de eigenaar moet dan wel de boetes betalen maar hoeft verder niks te zeggen ofzo. Maar dit is uit mn hoofd, ben te lui om het op te zoeken... ;)

Terug
Naar boven