AndroidHealthClinic

agressie controleren !

jammer dat die dinge ook je lever en nieren beinvloeden...dus extra belasting...maar als je er echt erg last van hebt is dit wel een oplossing...gelukkig zelf niet echt last van

hoge bloeddruk (zegt m'n ma), dus minder hard trainen :o sorry

• Topic Starter Topic Starter
luuc zei:
hoge bloeddruk (zegt m'n ma), dus minder hard trainen :o sorry

stel je moeder maar gerust , ik heb hem juist gemeten en de bloeddrukmeter toont nu..119/74 aan ,dus ik zit goed :) (bijna ideaal)

het zal een pil worden of keiharde coïtus :hornyna: :bukkake: :bj: :rocknana:

uww bij nader inzien lijkt me die shizzle toch niet echt goeie shit...schijnt echt heeel erg verslavend te zijn

klaas zei:
uww bij nader inzien lijkt me die shizzle toch niet echt goeie shit...schijnt echt heeel erg verslavend te zijn

ik heb er al eens 4 maanden mee bezig geweest en het was indd niet gemakkelijk om te stoppen , maar je moet het afbouwen eerst ..en dan nog ist moeilijk achter na.

ben niet zo thuis in die shizzle, maar lexotan wordt ook voornamelijk gebruikt als slaappil...is er niet iets wat wel helpt tegen agressie en nervositeit maar niet voor slaap...krijg namelijk altijd idee dat slaappille errug verslavend zijn....

ja niet te veel van nemen of met de pootjes omhoog liggen ...kga er eens met men doc. over spreken...thnx voor de link :)

Ben het met Klaas eens....met dat soort dingen moet je heel erg oppassen en je geeft zelf al aan eerder niet makkelijk met die shit te kunnen stoppen dus ik zou er zelf niet aan beginnen.

Van mij is het al bekend maar ik rook liever een jointje op zn tijd.;)

Testo zei:
Ben het met Klaas eens....met dat soort dingen moet je heel erg oppassen en je geeft zelf al aan eerder niet makkelijk met die shit te kunnen stoppen dus ik zou er zelf niet aan beginnen.

Van mij is het al bekend maar ik rook liever een jointje op zn tijd.;)

okey ,thnx en ja jointjes , heb die shizzle trg geprobeerd ,maar had geen rustig effect op me ...

jow kom soms eens op forum jumpen en zie dat dit een onderwerp is waar dak wel ervaring mee heb pak al 16 jaar slaappillen pakje moeilijker om daar mee te stoppen dan roken (spreek uit ervaring) zou daar maar nie zo makkelijk over gaan want return is nie gemakkelijk

agressie tijdens de kuur zit 90% tussen de oren gewoon eerst nadenken en dan passief er op los slaan:D
nee gewoon eerst nadenken
niets impulsief laten gebeuren je hebt je as toch wel onder controle
en zeker geen agresie remmers nemen
want uit ervaring remt dat mestal alles dus ook de wil om te trainen;)

waarom spierverslappers gebruiken? :D

benzodiazepines (benzo's), de groep geneesmiddelen waartoe dit middel behoort, kun je beter niet langer dan twee weken achtereen gebruiken.
Lijkt me heel verstandig om, met de post cycle dip in het achterhoofd, ruim voor het eind van je kuur te zijn gestopt

Bromazepam is een middel met een redelijk grote kans op verslaving ivm snelle opname en korte halfwaardetijd.

wat een gezeik.. gewoon vetzuren gebruiken jongens :D works like a charm

vetzuren ...zoals de omega's , lijnzaadolie ,enz.. ?

Terug
Naar boven