MuscleMeat

agressie controleren !

yep, omega's :D werkt bijzonder goed.. heb me nooit verdiept in de materie verder.. is misschien wel de moeite waard.. maar ik kan je iig vertellen dat het heel erg goed werkt.. en besides het is zowiezo goed om deze te supplementeren

maar dan hebben we het wel over de omega 3 vetzuren.
van de 6 variant krijg je al meer dan genoeg, zoniet teveel binnen. Deze worden als ontstekings'bevorderend' bestempeld.

• Topic Starter Topic Starter
check men log eens ;)zul je zien dat deze der al in zitten en miss je eens verdiepen in de materie zou geen kwaad kunnen :)

ExTreeM zei:
check men log eens ;)zul je zien dat deze der al in zitten en miss je eens verdiepen in de materie zou geen kwaad kunnen :)

luister gap ik heb je log doorgecruised en daar staat niks over vetzuren.. in je bulkdieet staat dat je wat tabs neemt maar ook dat geeft niks weg over de dosering.. misschien kun je dus wat sterkere overwegen.. ik weet dat het werkt.. en jij zit met dat probleem.. dus probeer ik je zo te helpen.. als je verder wilt weten hoe het werkt kan je het zelf opzoeken..wat hier ook al voor je gedaan is.. ik geef zelf al aan dat ik me niet verdiept heb in die materie.. maar geef je desondanks bruikbare info.. dankjewel mag ook ;)

ECLIPSE zei:
luister gap ik heb je log doorgecruised en daar staat niks over vetzuren.. in je bulkdieet staat dat je wat tabs neemt maar ook dat geeft niks weg over de dosering.. misschien kun je dus wat sterkere overwegen.. ik weet dat het werkt.. en jij zit met dat probleem.. dus probeer ik je zo te helpen.. als je verder wilt weten hoe het werkt kan je het zelf opzoeken..wat hier ook al voor je gedaan is.. ik geef zelf al aan dat ik me niet verdiept heb in die materie.. maar geef je desondanks bruikbare info.. dankjewel mag ook ;)

:haha: zal em leren eclipse.

'dankjewel ECLIPSE'

ja srry hoor ,heb wa last met men koppie vandaag .alles is een beetje irritant , maar zal het wel onder controle krijgen ...gwn wa aanpassen en wat komt er dan nog is bij ...het is roodlicht voor me , dus gen boem boem met het vrouwtje . het zal weer handnken worden op 1 van je leuke postjes, waar ik je trouwens al karma voor gegeven heb :D

hahah no problem man.. knuffel? :P

Testo zei:
Ben het met Klaas eens....met dat soort dingen moet je heel erg oppassen en je geeft zelf al aan eerder niet makkelijk met die shit te kunnen stoppen dus ik zou er zelf niet aan beginnen.

Van mij is het al bekend maar ik rook liever een jointje op zn tijd.;)

Testo is right: er lopen zelfs programma's om mensen weer van de benzo's af te krijgen. Nu zal het met hier en daar een pillie wel meevallen, maar als je een complete kuur (8 weken of langer) aan de "pam" gaat, dan begeef je je in de gevarenzone.

Af en toe een pilletje en NOOIT langer dan twee aaneengesloten weken omdat er ook gewenning optreedt.

....Of ga op Yoga :D

Succes iig.

ja Yoga ,tss al die chicky's en de gangse tijd met een paal in je broek zitten ...ook niet echt prakties , tenzij je ze paalt :D

tegen aggressie in een kuur neem ik zo af en toe een Zyprexa-pilletje 5mg (of soms een halfje).
het onderdrukt je woede-opvlakkeringen, nervositeit en achterdocht en het heeft geen nadelig effect (complicaties) op je kuur.

en de bijwerking van deze medicatie is een droom voor elke bodybuilder die flink wil bulken: het versterkt enorm het hongergevoel.
let wel: de eerste keer dat je het neemt kan je wel wat dizzy lopen maar verdwijnt na een tijdje vanzelf.

dit helpt voor mij...
en mijn omgeving hoeft dan ook geen last van mijn kuur te ondervinden.

is wel op doktersvoorschrift en veel beter dan die verslavende Lexotan.

Greetzzz

deadsmurf zei:
tegen aggressie in een kuur neem ik zo af en toe een Zyprexa-pilletje 5mg (of soms een halfje).
het onderdrukt je woede-opvlakkeringen, nervositeit en achterdocht en het heeft geen nadelig effect (complicaties) op je kuur.

en de bijwerking van deze medicatie is een droom voor elke bodybuilder die flink wil bulken: het versterkt enorm het hongergevoel.
let wel: de eerste keer dat je het neemt kan je wel wat dizzy lopen maar verdwijnt na een tijdje vanzelf.

dit helpt voor mij...
en mijn omgeving hoeft dan ook geen last van mijn kuur te ondervinden.

is wel op doktersvoorschrift en veel beter dan die verslavende Lexotan.

Greetzzz

thnx ,maandagmorgend ga ik naar de doc , om men bloed te laten nemen en zal er dan eens over spreken .

euhmmm... denk niet dat ik zo gek ga zijn op die Zyprexa , check dit maar even [Link niet meer beschikbaar]

dit is dus zware medicatie bro en ik lijd niet aan schizofrenie . jij hebt dit dus gebruikt gwn voor je kuurtje in bedwang te kunnen houden , ben je gek ? :D

die woede-gevoelens vind ik net wél heel tof.. (wss ben ik daarin de enige..)
maar ik zet die dan om in nuttige/positieve energie ;) en dat hangt af vd situatie

+ natuurlijk in de gym, zo breek ik vaak mn PR's ..

géén stillers voor mij dus:) , alléén maar méér AS:D jk

Terug
Naar boven