Fitness Seller

AI on cycle

Waarom neem je überhaupt 50mcg t3 in een bulk kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Mast P 100mg eod voor 3 weken lang de moeite of beter laten?

Ik snap niet dat je PCT ipv Arofix hebt besteld van dat merk.., 10mg nolva + 10mg aro, had je gelijk goed gezeten en niks meer bij hoeven kopen!
Maar goed, je hebt dit en niet dat.., dus aro bij bestellen dan maar, veel keus heb je verder niet..

Dit is hoe me cycle eruit ziet voorlopig dusver

1-5 2 amps parabolan 152mg/week
1-5 500mg test e
5-10 3 amps parabolan 228mg/week
7-12 750mg test e
1-5 50mcg T3
5-8 75mcg T3
6-10 40mg winstrol
6-12 12,5mg aromasin/dag
6-9 100mg eod mast prop

Inputs ? Ik denk dat winstrol,masteron en aromasin teveel dht en te weinig oestrogeen gaat zijn. Winstrol bijhouden voor de laatste 3 weken wanneer de test op 750mg zit of? Ik weet da winstrol op het einde niet aangeraden is wegens te veel belasting op het stresshormoon maar dat neem ik er voorlopig bij.

Thx!

Gewicht is momenteel 90kg en oogt 12% wanneer er een hele hoop vocht weg is hopelijk wat droger. Wil zolang de parabolan nog loopt onder onderhoud eten (zit op 2800 en wil naar 2400 gaan) en hopelijk naar 9 a 10% zakken, ga nu mijn eten super clean houden. Wanneer de parabolan eruit is terug rond onderhoud gaan eten.

Laatst bewerkt:
Aromasin 10 mg icm mast is your friend.

Welk merk parabolan heb je?

Mast P 100mg eod genoeg? Waarom is aromasin geen optie?

Test verlagen zie ik niet echt zitten aangezien alles goed gaat, libido zit goed, gains zitten goed en heb in het verleden merendeel op 250mg test e gecycled. Is de kans op 750mg test e niet groot dat mijn oestrogeen lager gaat zijn dan 500mg test e? Had ergens gelezen dat test op een hogere dosis minder aromatiseert?

Met tren erbij is het hoe hoger de test hoe meer oestrogene bijwerkingen behalve bloat

Ik heb momenteel geen oestrogenen bijwerkingen buiten wat bloat dus kan opzich wel verhogen naar 750mg dan?

Aromasin en mast p komen er ook aan trouwens

Je kan uppen naar 750
Ik neem zelf ook altijd high test
Maar icm tren vind ik dit wel wat nadelen geven
Krijg zelf ook echt nergens gyno van behalve high test med tren en evt dbol
Maar nu in de cut gaat die letro er lekker in doei vocht :p

Je kan uppen naar 750
Ik neem zelf ook altijd high test
Maar icm tren vind ik dit wel wat nadelen geven
Krijg zelf ook echt nergens gyno van behalve high test med tren en evt dbol
Maar nu in de cut gaat die letro er lekker in doei vocht :p

Welke nadelen dan als ik mag vragen?

Reeds 2 weken met aromasin bezig, ben een een heel klein beetje vocht verloren maar men puffy nipple is er nog steeds (zijn beide nu). Denk dat het prolactine geraleteerd is, heb wel geen lactatie, voel geen gyno zitten en ze zijn niet gevoelig?

6% in vet gezakt en 1kg bijgekomen. Lijkt me niet slecht in een cut

Laatst bewerkt:
Vind het spijtig dat het begin augustus erop zit, was wel eens benieuwd hoe ver ik nog kon gaan. De laatste 2 weken met een DHT erbij knalde het veel beter dan de weken ervoor. Volgende zomer test parabolan mast + anavar for Sure.

Terug
Naar boven