MuscleMeat

Al Zarqawi dood

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
nu.nl/algemeen | Al Zarqawi dood (video)

WASHINGTON - De leider van Al Qaida in Irak, Abu Mussab al Zarqawi is woensdagavond gedood door een luchtaanval op een huis vlakbij de Iraakse stad Baquba. De Iraakse premier Nuri Al Maliki heeft de dood officieel bevestigd

1 down, a shit load to go...

Dat had ie jaren eerder moeten doen

Aju ermee

Helaas boeit het niet... Gaat de een dood, komt de ander aan de macht.

Laatst bewerkt:
Zarqawi was blijkbaar eerst gewond. De Amerikanen vonden hem, droegen hem over aan de Irakezen en hij overleed later aan zijn verwondingen”, aldus het televisiestation.

Haha, geloof je het zelf. Die hebben ze ter plekke kapotgeschoten.

opgeruimt staat netjes nu de rest nog

jep jzord ze hebben hem gewoon voor zijn kop geknalt

lol

Laatst bewerkt:
Ik had hem inderdaad ook ergens ondergebracht en hem heel wat info laten vertellen. dankzij die roestige spijkers onder zijn nagels.

Yzord zei:
Ik had hem inderdaad ook ergens ondergebracht en hem heel wat info laten vertellen. dankzij die roestige spijkers onder zijn nagels.

Er zijn twee mogelijkheden:

Of het verhaal in de media klopt.

Of het klopt niet, en dan zal hij inderdaad eerst wat teennagels zijn kwijtgeraakt voor hij z'n laatste adem uitblies. Daar komt dan ook die Jordaanse inlichtingendienst van pas, die doen wat minder moeilijk over martelen enzo. :cool:

Hopen dat nu die mafkees er niet meer is, ze daar eens gaan denken aan vrede i.p.v. koppensnellen.

Yzord zei:
Haha, geloof je het zelf. Die hebben ze ter plekke kapotgeschoten.

Natuurlijk. Die Amerikaanse Delta's hoeven toch niet zo nodig verantwoording af te leggen voor het dodental.

Overdragen aan de Iraqi's lijkt me al helemáál geen goed idee, er zou zomaar een corrupteling zijn die hem laat glippen.

zarqawi-large.jpg

Deze lelijke freggel is het.

Zelda zei:
Er zijn twee mogelijkheden:

Of het verhaal in de media klopt.

Of het klopt niet, en dan zal hij inderdaad eerst wat teennagels zijn kwijtgeraakt voor hij z'n laatste adem uitblies. Daar komt dan ook die Jordaanse inlichtingendienst van pas, die doen wat minder moeilijk over martelen enzo. :cool:

De NSA ook niet. Kan goed zijn dat hij eerst een tijdje vastgehouden is en toen ergens in een opgezette scene is geëxecuteerd idd. Wat geeft het nog, hij is weg daar gaat het om.

Hebben we al een complottheorie? Iemand hem al gezien in de lokale supermarkt?

Blij dat die malloot dood is, ook al zullen er zeker opvolgers komen. Maar voorlopig is weer 1 van de angels van Al Qaida er uit getrokken.

Hij schijnt z'n macht al overgeheveld te hebben naar een kameraad, omdat ie zelf enorm op de hielen gezeten werd. Best kans dat meneer Z. dus al enkele weken de lakens niet meer uitdeelde en dat z'n maatje al een tijd de nieuwe leider is.

Laat ze die bin laden maar eens aanpakken.

Komt nooit meer echt goed daar, teveel religieuze gekken.

:sob: snik snik ik zal em zo missen...

Terug
Naar boven