- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
martie zei:die gozer is doodgetrapt door amerikaanse militairen las ik in de krant vandaag. Volgens de new york times journalisten schopten die amerikane langdurig op hem in tot hij dood was.

hahaha oooh en hoe spiertjespiertje16 zei:
ben blij dat dat er weer uit is. Nu kan ik terug gaan naar genieten :d 
Kerel, ja. heb geluid uitgedaan. Zo dom(niet van dat geluid, maar dat ik gekeken had), had nooit moeten kijken. Ik weet niet wat mij bezielde. Soms check je van die sites van rotten.com ofzo.. dan zie je zo'n filmpje..RubenSossa zei:@SageF: Heb jij het hele filmpje van die Nick Berg gezien?
SageFrancis zei:Kerel, ja. heb geluid uitgedaan. Zo dom(niet van dat geluid, maar dat ik gekeken had), had nooit moeten kijken. Ik weet niet wat mij bezielde. Soms check je van die sites van rotten.com ofzo.. dan zie je zo'n filmpje..
De reacties van mensen waren o.a. dat het niet echt was dat het een pop was. Was het maar een pop.
Ik heb niet met bewondering zitten kijken, ik scrolde eerst met grote stukken zodat ik het nog weg kon klikken.,. maarja er valt niet veel te klikken in zo'n filmpje.
Dat filmpje heeft mij serieus veranderd.

SageFrancis zei:Kerel, ja. heb geluid uitgedaan. Zo dom(niet van dat geluid, maar dat ik gekeken had), had nooit moeten kijken. Ik weet niet wat mij bezielde. Soms check je van die sites van rotten.com ofzo.. dan zie je zo'n filmpje..
De reacties van mensen waren o.a. dat het niet echt was dat het een pop was. Was het maar een pop.
Ik heb niet met bewondering zitten kijken, ik scrolde eerst met grote stukken zodat ik het nog weg kon klikken.,. maarja er valt niet veel te klikken in zo'n filmpje.
Dat filmpje heeft mij serieus veranderd.
Ja idd, kan je beter niet kijken.. je zal achteraf echt spijt krijgen. Dat filmpje wat gepost was over die jongens die zomaar geslagen werden en eentje werd neergestoken. Daar had ik ook spijt van dat ik dat gekeken had. Heb gelukkig aardig optijd dat ding weggeklikt.. ik zag nog wel hoe die jongen tegen de grond ging. Zulke filmpjes geven je een rot gevoel.RubenSossa zei:Jesus. Ik wordt er ook niet echt goed van. Heb dat filmpje gelukkig nooit gezien, ga ik ook niet kijken. Heb wel vaker andere filmpjes gezien waarbij mensen sterven (vermoord) en dat is niet echt prettig nee.