XXL Nutrition

Al Zarqawi dood

oke heb je gelijk in, maar ze kennen blijkbaar alleen maar nick berg!
IK vind nick berg kwa duidelijkheid niks, maar bij eugene zie je hoe ****ing ziek dat al zargawi is, en de hulpeloosheid van eugene...erger dan het beeld

Zo zijn er nog een heel stel video's die erg gruwelijk zijn. Nick was zo'n beetje de eerste dus de meest bekende.

Kerel, ja. heb geluid uitgedaan. Zo dom(niet van dat geluid, maar dat ik gekeken had), had nooit moeten kijken. Ik weet niet wat mij bezielde. Soms check je van die sites van rotten.com ofzo.. dan zie je zo'n filmpje..
De reacties van mensen waren o.a. dat het niet echt was dat het een pop was. Was het maar een pop.

Ik heb niet met bewondering zitten kijken, ik scrolde eerst met grote stukken zodat ik het nog weg kon klikken.,. maarja er valt niet veel te klikken in zo'n filmpje.

Dat filmpje heeft mij serieus veranderd.

Toen ik het zag, was ik op bezoek bij mijn broer. Iedereen was er de hele dag niet goed van. het was zowat, neen het was zeker het meest schiokkende wat ik ooit zag. je kan het wel lezen dat dat gebeurd, maar het zien is echt heel veel erger. Toont aan dat die gekken echt verschrikkelijk gestoord zijn; Te erg voor woorden.

wat is btw folteren?

Terug
Naar boven