Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Met de Alarm Ultra van Image Sports (in de aanbieding paar weken terug bij Body en Fitshop) mijn eerste pre workout gekocht. Voor mij werkt het goed. Geeft een stevige focus en vooral het gevoel door te willen blijven gaan. Smaak is goed, drinkt makkelijk weg. Ik zweet er wel stevig door, al vanaf de eerste oefening. Blijft een beetje lastig voor mij te zeggen in hoeverre er ook een stukje 'erin geloven' bij zit, maar dat doet er ook niet echt toe. Ik ga er goed op en wil eigenlijk niet stoppen wanneer ik aan het trainen ben.
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Wederom een zeer krachtige pre-workout op de markt. Alarm Ultra van Image Sports zorgt ervoor dat je kan knallen in de gym. Na inname duurt het ongeveer 15 minuten voordat je de werking voelt waarna je keihard kunt trainen in de sportschool. Zo heeft het supplementen merk al diverse succesvolle supplementen op de markt gebracht zoals Silk Amino’s en Weight Loss whey. Net als de andere supplementen van Image Sports zijn ze momenteel alleen verkrijgbaar bij één aanbieder in Nederland, namelijk Body & Fitshop.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Smaak Berry Blast. Smaakt goed, lost redelijk op.
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor training.
- Waar heb je het supplement gekocht? Body en fitshop
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Top service. Snelle levering. Goed contact via mail. Paar extra's
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,50
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, geeft veel focus en het gevoel door te willen blijven gaan.
Mijn review:
Met de Alarm Ultra van Image Sports (in de aanbieding paar weken terug bij Body en Fitshop) mijn eerste pre workout gekocht. Voor mij werkt het goed. Geeft een stevige focus en vooral het gevoel door te willen blijven gaan. Smaak is goed, drinkt makkelijk weg. Ik zweet er wel stevig door, al vanaf de eerste oefening. Blijft een beetje lastig voor mij te zeggen in hoeverre er ook een stukje 'erin geloven' bij zit, maar dat doet er ook niet echt toe. Ik ga er goed op en wil eigenlijk niet stoppen wanneer ik aan het trainen ben.

Helaas leveren we dit product niet meer.