Fitness Seller

Alcohol op vakantie 4 dagen na nolvadex

Noxik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik weet dat het dom is dat ik het zo heb ingepland, maar het kon nou eenmaal niet anders. Iedereen heeft ook het recht om te vertellen dat het onverantwoordelijk etc is.

Mja ik heb dus net een kuur achter de rug en 12aug is het einde van mijn 3e week nolvadex. Echter ga ik dinsdag 16aug op vakantie.. In deze week zal ik denken om mijn voeding alleen niet denken om mijn drinkgedrag. Ik ben geen comazuiper maar ik zal wel meer dan een paar wodka's of bacardi's achterover slaan.

Samengevat; Kan er alcohol worden geconsumeerd 4 dagen na laatste nolvadex intake? Of is er geen toxiciteit over in het lever nadat ik ben gestopt met het innemen.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 20:56 ----------

Op google vond ik allemaal verschillende meningen waar ik niet wijzer van werd, of het was totaal niet recent.

je zal er niet van sterven al dat is wat je wilt horen.
Nolva is niet zo hard op de lever hoor.

Ten eerste nolvadex 4weken lang nemen.
En ten tweede zeg maar dag tegen je al je gains.

• Topic Starter Topic Starter
1-12 test e 500mg
1-4 winny
8-14 hcg 2x250iu

Hiervoor 4 weken nolva?

Altijd minimaal 4 weken nolva....

Ok dat moet wel lukken, bedankt voor de reacties!

Veel alcohol drinken is nooit goed voor o.a. je gezondheid en spiermassa.
Kort na de nakuur ben je waarschijnlijk in een relatief katabole fase, als je zoveel mogelijk spiermassa wilt vasthouden moet je extra op je alcoholinname letten.

Je mag alcohol gebruiken tijdens/na gebruik van tamoxifen, maar kan wel extra schadelijk zijn.

Incidenteel gebruik zou moeten kunnen, heeft zelfs enkele gezondheidsvoordelen (welke naar mijn mening het grootst zijn bij bier/wijn vanwege hop/antioxidanten).
Niet dagelijks en hooguit 1 tot 2 standaardglazen.

Kan prima maar met mate dan zal je er niets aan over houden.
Gewoon niet dronken of aangeschoten worden. 1 of 2 drankjes moet kunnen

Kataboolheid door alcohol is zwaar over-rated.
Als je afgelopen maanden gezond hebt geleefd zal er ook niet veel aan de hand zijn met je lever, is dit niet het geval kan je als je bang bent bloed laten trekken.
Zorg dat je meer dan genoeg eet en alles zal goedkomen

Zo is dat ! Je kunt heus wel een keertje dronken worden hoor :)

Kataboolheid door alcohol is zwaar over-rated.
Als je afgelopen maanden gezond hebt geleefd zal er ook niet veel aan de hand zijn met je lever, is dit niet het geval kan je als je bang bent bloed laten trekken.
Zorg dat je meer dan genoeg eet en alles zal goedkomen

Dat zal per persoon verschillen, ook de hoeveelheid alcohol en andere factoren spelen een rol.
In een katabole fase, zoals Noxik beschrijft, zal alcohol in ieder geval kataboler zijn, dan wanneer iemand goed hersteld is van aas.

Goede planning! Goodbye mass :hello:

Haha verschillende antwoorden, maar dat had ik wel verwacht.. Ik zal vandaag een meting etc doen, direct na de vakantie en een 2 weken daarna.. Even zien hoeveel verschil er komt in een week vakantie.

Terug
Naar boven