Fitness Seller

Alcohol, sigaretten en zo meer

Bezoekers in dit topic

Marc W

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
2.322
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Stel je voor, het is vrijdag, zware week gehad op je werk en je wilt iets om te ontspannen. Wat is dan het beste, gezien vanuit BB, je lichaam et cetera.

Alcohol geeft een lading slechte energie voorzieners en maakt dik. En ik heb nog meer rapporten gelezen, wat er op neer kwam dat alcohol toch wel vergif was voor de fanatieke lichaamsbouwer.

Sigaretten, het voornaamste probleem wat ik daarmee heb, is dat ik nogal snel tandsteen en aanslag heb en ook niet met die gele nicotine tanden wil rondlopen. Bovendien remt het de eetlust, wat ook niet goed is voor de spieropbouw. Ik ben nu een twee weken gestopt met roken dus.

Maar goed, je hebt soms toch behoefte aan iets, een drug, om je te ontspannen. Wat is dan puur het gezondste, legaal of illegaal? Een blow?
 
paddo's?

edit : lijkt me mischien toch niet echt "ontspannend".

alle middelen die sterk ontspannend werken zijn gewoon slecht oor je denk ik.
(kruidentheetjes merkt je toch niet veel van)

spacecake mischien idee? dan heb je iig niet de negative effecten van roken.
 
Laatst bewerkt:
1 a 2 glazen rooie wijn waren toch juist goed voor je? Als je je beter voelt door na een drukke werkweek een jointje te roken of een paar pilsjes te drinken, zou ik dat gewoon doen man! Het psychische voordeel weegt volgens mij echt wel op tegen het fysieke nadeel.
 
Idd rode wijn kan niet veel kwaad, met mate natuurlijk. Werkt zelfs vochtafdrijvend.
Ik moest zelfs rode wijn drinken, een avond voor m'n wedstrijd.

En een sigaretje kan er toch ook wel bij? En pak lekker een filmpje ofzo, is ook ontspannend! ;)
 
je kunt best een biertje drinken hoor...gewoon met mate
 
Neem een bad. De randvoorwaarden mag je zelf bedenken! :D
 
gewoon rood wijntje en een peukie, doe ik denk wel een keer in de week, gewoon effe chill.
 
Mwa, twee dingen

Ik heb nogal snel last van tandsteen, en met die nicotine wordt dat van die vieze aanslag. Tja ik ben erg kritisch op mezelf ik weet maar ik vind het toch minder. Ik rookte anders maar een pakje per week, niet meer hoor.

En van RODE wijn krijg ik op een of andere manier hoofdpijn. Rode wijn schijnt wel gezond te zijn omdat er goede stoffen in zitten of zo. Ik drink witte wijn. Geen bier want daar zitten echt teveel Koolhydraten in.
 
Hmm, weet je zeker dat je dan geen hoofdpijnwijn hebt gehad? Er zijn soorten waar je koppijn van krijgt.

En in bier zitten geen koolhydraten in grote hoeveelheden. Tenminste je kon er niet mee carb-loaden heb ik begrepen :D Wel slecht natuurlijk als je veel zuipt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, 1 of 2 rode wijntjes is juist gezond je ziet het ook vaak bij zwangerschap dat het rustgevend werkt.. en tja een blow het kan soms goed zijn voor je maar ik zal het niet te vaak doen en al helemaal geen pure blow...
 
In een biertje een peukie, wijntje of een jointje zal echt geen wereld van verschil maken op je groei. En die gele tanden, door een jointje of een paar peuken per week zal je echt geen verschil in kleurtint zien hoor, en anders heb je altijd nog die tellsell whiteners ;)
 
ga dan een beetje minder clean en lekker (uit)eten...
 
dude, neem gewoon een zalig heet bad (en na wat gechilld te hebben vraag je gewoon je vrouwtje erin ;))
 
ik ben laateste tyd echt voorstander van sauna en turksch bad als ontspanning. Na 2 keer 12 minuten voel je je echt als nieuw. Oke je verliest mss litertje vocht maar dat tank je daarna echt zo weer bij.
 
steebz zei:
ik ben laateste tyd echt voorstander van sauna en turksch bad als ontspanning. Na 2 keer 12 minuten voel je je echt als nieuw. Oke je verliest mss litertje vocht maar dat tank je daarna echt zo weer bij.

Ja, hoeveel liter moet je drinken dan om het er weer bij te krijgen.. ???
 
alcohol smoking and drugs, its bad for the body but good for the soul :cool:
 
marlboro_boy zei:
valt nog wel mee.. normaal moet je sowieso per dag 2 liter water drinken..

nou, met een beetje bulkschema moet je al snel 4- 6 liter water drinken. Na de sauna drink k meestal nog 1 litertje extra, maar das ook omdat je er altyd best wel dorst van krijgt.
 
Back
Naar boven