MuscleMeat

Alcohol, sigaretten en zo meer

Sauna, zonnebank, met een DVDtje op de bank?
Ow ja, of een Xje :o

Keer lekker laten ppen.

Sauna, eten of coïtus ofzo...

niks beter dan een goeie massage maar omdat dit in voeding en dieten staat,wodka :D

1 biertje... of.. 15....

:D

ik ken een paar bb'ers die coke gebruiken in het weekend
ikzelf doe het niet meer sinds ik train
wat voor negatieve gevolgen heeft dat?

Ik drink om de aantal weken 1 of 2 biertjes. Moet kunnen :cool:

Het wordt een ander geval als je jezelf helemaal klem zuipt.

Het maakt niet uit of je rode wijn of bier of wat dan ook drinkt, twee glazen per dag is gezond.

Naar die coke ben ik ook wel nieuwsgierig maar ik denk dat je het beter kan laten.

Clyde96 zei:
ik ken een paar bb'ers die coke gebruiken in het weekend
ikzelf doe het niet meer sinds ik train
wat voor negatieve gevolgen heeft dat?

ik deed t wel ns , maar is echt niet aan te raden. Kyk als je t bij alleen paar sleutelpuntjes laat kan het imo geen kwaad, kon op deze manier ook goed mn tentamenweek doorkomen :o (dus verder niet alcohol drinken erbij)
maarrr je gaat al snel teveel nemen en veel drinken en veel roken. Volgende dag ben je 2 kilo lichter omdat heleboel vocht uit je lichaam is getrokken en voel je je slap (btje kater gevoel net als avondje hard zuipen.)

Ja inderdaad coke is niks aan zonder drank vind ik en heel veel bier is slecht, ik zelf probeer drinken zoveel mogelijk te beprken en ga af en toe las, daarna heb ik weer veel meer motivatie, je moet wel streng zijn tegen je zelf, maar niet te streng laat je af en toe eens gaan, een jonitje is ook geen ramp hoor 1 x in de week

Jointje, is lekker in 't weekend en veel minder schadelijk dan alcohol. Ontspant zelfs je spieren maar kijk uit voor luiheid en vreetkicken.

Coke kun je bij gelegenheden wel nemen, je verliest wel massa, maar dat kun je berperken door er geen alcohol bij te drinken en voldoende clean te eten. Maar ook dan ga je erop achteruit. Bovendien is het snuiven slecht voor je gebit en je neus, en nog wel meer dingen. Maar is het is dan ook allemachtig lekker.

Kijk zelf maar waar de grens ligt met zondigen. ;)

Ja, idd zonnebank je ook wel heel erg lekker maar ik lag er op het laaste 5 a 6 keer per week onder en dan is het ook niet goed meer hoor...

weet iemand de nadelige effecten van xtc op spiermassa en kracht?

jarno hams wil nog wel is helemaal strak op qlimax rondlopen :)

Marky zei:
Jointje, is lekker in 't weekend en veel minder schadelijk dan alcohol. Ontspant zelfs je spieren maar kijk uit voor luiheid en vreetkicken.

Coke kun je bij gelegenheden wel nemen, je verliest wel massa, maar dat kun je berperken door er geen alcohol bij te drinken en voldoende clean te eten. Maar ook dan ga je erop achteruit. Bovendien is het snuiven slecht voor je gebit en je neus, en nog wel meer dingen. Maar is het is dan ook allemachtig lekker.

Kijk zelf maar waar de grens ligt met zondigen. ;)

Bij coke hoort een flesje passoa, alleen dan kom je in de buurt van allemachtig lekker.
Drinken doe ik sowieso al iedere vrijdag. Waarom is het dan zo veel slechter als je dat combineert met coke? Door alcohol verlies je vocht dat weet ik.

Ik snoof altijd rechts in mijn coke-periode. En daar heb ik een bultje bovenaan mijn neus. Kan toeval zijn. :o

marlboro_boy zei:
Ja, idd zonnebank je ook wel heel erg lekker maar ik lag er op het laaste 5 a 6 keer per week onder en dan is het ook niet goed meer hoor...

En is goed voor je spieren omdat het ze opwarmd en ontspant.
Ik heb het ook maar van horen zeggen...

Gewoon flink bier zuipen en friet eten, werkt goed. Ben er nog nooit vetter op geworden :o

Dankzij BB ben ik van elke dag blowen teruggegaan naar alleen in het weekend en dit zal voorlopig wel ff zo blijven, Zo weet ik iig zeker dat ik voldoende rust in het weekend :). En ja, ik rook het PUUR want nicotine is imo echt de grootste teringzooi dat er bestaat en ik rook het dan ook al bijna een jaar niet meer :D

Coke en XTC vragen allebei een nogal lange herstelperiode. Als je op zaterdag een paar pillen vreet denk ik niet dat je op maandag lekker en goed zult kunnen trainen.

Puresmoker zei:
Dankzij BB ben ik van elke dag blowen teruggegaan naar alleen in het weekend en dit zal voorlopig wel ff zo blijven, Zo weet ik iig zeker dat ik voldoende rust in het weekend :). En ja, ik rook het PUUR want nicotine is imo echt de grootste teringzooi dat er bestaat en ik rook het dan ook al bijna een jaar niet meer :D

Coke en XTC vragen allebei een nogal lange herstelperiode. Als je op zaterdag een paar pillen vreet denk ik niet dat je op maandag lekker en goed zult kunnen trainen.

coke heb je enkel dag erna beetje last van en trainen lukt wel

Terug
Naar boven