- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clyde96 zei:ik ken een paar bb'ers die coke gebruiken in het weekend
ikzelf doe het niet meer sinds ik train
wat voor negatieve gevolgen heeft dat?
(dus verder niet alcohol drinken erbij) 
Marky zei:Jointje, is lekker in 't weekend en veel minder schadelijk dan alcohol. Ontspant zelfs je spieren maar kijk uit voor luiheid en vreetkicken.
Coke kun je bij gelegenheden wel nemen, je verliest wel massa, maar dat kun je berperken door er geen alcohol bij te drinken en voldoende clean te eten. Maar ook dan ga je erop achteruit. Bovendien is het snuiven slecht voor je gebit en je neus, en nog wel meer dingen. Maar is het is dan ook allemachtig lekker.
Kijk zelf maar waar de grens ligt met zondigen.![]()

marlboro_boy zei:Ja, idd zonnebank je ook wel heel erg lekker maar ik lag er op het laaste 5 a 6 keer per week onder en dan is het ook niet goed meer hoor...
. En ja, ik rook het PUUR want nicotine is imo echt de grootste teringzooi dat er bestaat en ik rook het dan ook al bijna een jaar niet meer
benchMarc zei:Gewoon flink bier zuipen en friet eten, werkt goed. Ben er nog nooit vetter op geworden![]()
Puresmoker zei:Dankzij BB ben ik van elke dag blowen teruggegaan naar alleen in het weekend en dit zal voorlopig wel ff zo blijven, Zo weet ik iig zeker dat ik voldoende rust in het weekend. En ja, ik rook het PUUR want nicotine is imo echt de grootste teringzooi dat er bestaat en ik rook het dan ook al bijna een jaar niet meer
![]()
Coke en XTC vragen allebei een nogal lange herstelperiode. Als je op zaterdag een paar pillen vreet denk ik niet dat je op maandag lekker en goed zult kunnen trainen.
dr. Gonzo zei: