AndroidHealthClinic

alcohol tijdens kuur?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Mijn excuses voor mijn laatste bericht, ik had duidelijk de ml en mg door elkaar gehaald. Maar ik zou graag n serieus antwoord willen op mijn vraag: Mag alcohol tijdens de kuur? Ik weet dat het niet goed is maar kan het echt heel veel kwaad? En is dit alleen schadelijk voor je lichaam of verhindert het ook het groeipercentage van de kuur?

Alvast bedankt!

Groetjes Raymond

Wanneer je kuurt krijgt je lever het zwaar te verduren en het is dan erg onverstandig om hem nog eens extra te belasten met bijvoorbeeld alcohol.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat wist ik maar heeft het ook invloed op de werking van de anabolen?

27.Can I consume alcohol while I'm taking steroids ?

Thanx to PTBW for raising the issue. Will alcohol limit your gains ? probably not. But consider a few aspects. First of all alcohol is an estrogen agonist. It can enhance the effects of estrogenic drugs and worsen their effects. Especially if you are sensitive to things like gyno and bloat, one should consider this effect. Secondly, alcohol has a hefty negative effect on your liver. Combining it with oral steroids can be very dangerous in terms of liver damage. All in all the risk may be minimal, but abstaining from alcohol is the only way to avoid a lot of problems. If you drink more than a glass of wine every day, or if you are renowned for your weekend binges, I urge you not to self-administer prescription drugs.

edit/ maargoed als je aan de roid gaat moet je je die periode gewoon helemaal ervoor geven vind ik. Je moet zelf de keuze maken maar ik vind het persoonlijk niet verantwoord.

Ik ben blij dat het niet zoveel invloed heeft op het aankomen. Ik probeer echt zo heel af en toe te drinken. Ik ga normaal gesproken veel uit met vrij veel alcohol dus vandaar dat dit best moeilijk is om te laten. Maar ik probeer het alcoholgebruik zo minimaal mogelijk te houden.

Beter van niet gozer, ten eerste omdat je met een kater minder eet. En dan heb ik het niet over je lever.

Ik zou het zoveel mogelijk laten, en wil je dan toch water bij de wijn doen, wordt dan niet meer dronken, want dat is een tekend at je lever het slecht trekt.

Good luck bro, ik ken het, vet willen stappen en los gaan en kuren.

gr

raymoendo zei:
Ik ben blij dat het niet zoveel invloed heeft op het aankomen. Ik probeer echt zo heel af en toe te drinken. Ik ga normaal gesproken veel uit met vrij veel alcohol dus vandaar dat dit best moeilijk is om te laten. Maar ik probeer het alcoholgebruik zo minimaal mogelijk te houden.

prioriteiten stellen he..t is niet anders

maar als je goed nadenkt is t dus wel af te raden he, daar was je zelf ook al achter

Overmatig alcoholgebruik is sowieso af te raden, zeker als je optimaal wilt groeien. Ik dronk ook altijd stevig door en nu ik echt serieus met bb bezig ben drink ik bijna helemaal niet meer, en ik kan het verschil zuidelijk zien en merken.

Hier ff stuk van Bodypage:

Alcohol en spiergroei.

Het lijkt erop dat op de korte termijn alcohol gebruik de spierproteïne synthese remt. Concreet, is dit effect bijzonder uitgesproken in de snelle spiervezels, speciaal bij langdurig alcoholgebruik. Dit verschijnsel is funest voor elke atleet die probeert om spiermassa en kracht op te bouwen door training. Het is tenslotte het doel van elke atleet die traint, dat deze training positieve gevolgen heeft voor zijn/haar spiermassa, kracht en/of uithoudings-vermogen. En dat gebeurt door een verhoogde proteïne synthese. Veel atleten gebruiken naast hun voeding het supplement creatine monohydraat en hoewel er geen gepubliceerde onderzoeken zijn verricht naar het gemengde gebruik van creatine en alcohol, zijn er genoeg onderzoeken bekend van de werking van alcohol op het spiermetabolisme en overleving. Deze indirecte gevolgen van alcohol zullen zeer waarschijnlijk van beslissende invloed zijn op de wijze waarop we op creatinesupplementatie zullen reageren. Er bestaan ook aanwijzingen dat creatine eveneens de spierproteïne synthese stimuleert. Dit effect zou wel eens het onderliggende voordeel kunnen zijn van creatine’s werking. Als dat zo zou zijn dan zou alcoholconsumptie dat voordeel van creatinegebruik teniet doen. Een probleem is eveneens dat creatine ons in staat stelt om harder te trainen, dat is normaal een goede zaak. Maar, dat betekent dat het spierherstel eveneens op een hoger plan moet staan bij creatine-supplementatie. Als echter alcohol consumptie de proteïne synthese gedurende de herstelfase remt, ontstaat een vruchteloze situatie. Het is dus waarschijnlijk onverstandig om deze twee middelen samen te gebruiken.

Kortom: Onthoud deze belangrijke punten: Alcohol remt de proteïne synthese in de snelle spiervezels. Proteïne synthese is van cruciaal belang voor spiergroei en –ontwikkeling. Proteïne synthese is eveneens belangrijk voor het spierherstel. Creatine verhoogt het werkvermogen van de snelle spiervezels. Dus, het herstel van de snelle spiervezels is van speciaal belang gedurende creatine supplementatie. Creatine zou wel eens de proteïne synthese kunnen verhogen, als deel van zijn werking. Alcohol zou dan speciaal beschadigend werken gedurende creatine gebruik.

Alcohol en anabole hormonen.

Anabool betekent groei promotend. Alcohol beïnvloed op negatieve wijze de anabole eigenschap van twee van de prominentste groei promotende hormonen, Insuline en Groei-hormoon. Verder, het meeste van zijn anabole werking oefent GH uit via de werking van het insulinegelijkende Groei Factor-1 (IFG-1). Deze hormonen zijn essentieel voor het ontstaan van proteïne synthese na de training en worden eveneens geacht positief te reageren op creatine. Alcohol zorgt voor insuline ongevoeligheid en verhinderd eveneens de vrijmaking van groeihormoon via de hersenen. Chronisch alcoholmisbruik reduceert eveneens onze IGF-1 spiegels. Deze gecombineerde effecten verminderen de spierontwikkeling en verminderd onze respons op creatine. Als laatste, groeihormoon secretie is het aller belangrijkst gedurende de puberteit, als je het meest groeit. Alles wat ingrijpt in de normale uitstort van groeihormoon (en daarmee IGF-1) heeft serieuze consequenties voor de lichamelijke ontwikkeling.. Daarom wordt aan adolescente atleten ten strengste afgeraden alcohol te gebruiken.

Alhoewel alcohol waarschijnlijk geen directe effecten heeft op de creatine energie op zich, creëert alcohol biochemische omstandigheden die de voordelen van creatine teniet kunnen doen. Alcohol verminderd de proteïne synthese, zorgt voor insuline ongevoeligheid en grijpt in op de uitstort van groeihormoon (en daarmee IGF-1) na afloop van de training. Al deze factoren belemmeren eveneens de voordelen van creatine.

Bij gelegenheid een glas bier of wijn heeft bewezen voordelig te werken op de gezondheid. Maar als je serieus van plan bent vooruitgang te boeken in massa en kracht, zou je misschien beter helemaal van de alcohol af kunnen blijven, speciaal na de training en voordat je naar bed gaat. Deze voorzorgsmaatregel is nog belangrijker als je jonger dan 20 jaar bent, als groeihormoon nog van cruciaal belang is voor de normale groei en ontwikkeling. Matigheid is altijd de beste oplossing.

Zie maar wat je dr mee doet, maar ik wist het wel!!

Suc6

Oke bedankt jongens! Hier kan ik wat mee, ik probeer het echt zoveel mogelijk te laten hoe moeilijk t ook zal zijn.

En willen jullie een 1e kuurtje gaan nemen? Dan adviseer ik echt Deca sustanon en hierbij creatine, de vooruitgang is echt ongelooflijk snel!

Ik vind persoonlijk dat je als je wil gaan kuren de leeftijd (zolang je niet -18 bent) niet zoveel uitmaakt maar dat je WEL uit je periode van elk weekend zuipen moet uit zijn.
Ik vind dat een 18-jarige die ervoor leeft en dat ook wil blijven doen veel meer recht heeft op als een 22-jarige die nog elk weekend gaat zuipen.
Ik denk dat je zal moeten kiezen raimoendo, ofwel ga je serieus bodybuilden en kuren en daar ook naar leven ofwel wacht je er nog ff mee en geniet je gewoon nog ff van je jeugd want volgens mij wil jij gewoon stoer gespierd op fuiven staan showen
Als jij daarvoor je lichaam dubbel wil mishandelen, be my guest, dan zijn we weer een domme klojo armer op deze wereld :wave:

je kunt best drinken tijdens de kuur. veel effect zal het niet hebben de eerste tijd.... bb is voor mij steeds een stapje verder komen dus eerst naturel goed bezig en dan met een beetje hulp wat verder. en zo verder op te voeren. drank werkt prestaties tegen dus als je nu nog niet eens van de drank afkanblijven ben je ook niet echt serieus bezig vind ik. veel invloed zal drank niet hebben maar het zijn meestal de kleine dingen waardoor je net beter bent dan een ander. drank zorgt voor een verhoging van oestrogenen(niet veel) en belasting van lever en nog veel meer dingen. aas is al belastend genoeg. maar je doet het toch wel dus. neej je valt heus niet in een x neer als je een x een avondje zat bent maar of het verstandig is maar dat is je eigen keus

NOOIT alcohol tijdens een kuur,je balast met as al serieus je lever en daarvan heb je
er maar een voor de rest van je leven.
Bovendien remt het de groei maar dat staat hierboven allemaal al uitgelegt,ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die geelzucht heeft gekregen door te drinken tijdens een kuur dus gewoon even laten/weigeren en karakter tonen.
het is toch maar voor 2 maanden.

Als je het drinken van alcohol niet kunt laten ga dan niet kuren! Een vriend van mij kan het ook niet laten en kreeg last van geelzucht. Lever was dus flink beschadigd en dat is geen gezicht. Dan kun je helemaal niet meer op stap en daarbij zonde van het geld voor de kuur!

T is n kwestie van keuzes maken...iemand die serieus met de sport bezig is en er 100% voor gaat, kan de alcohol wel laten staan. Ik had ook nooit verwacht dat ik zou stoppen met drinken maar t is geleidelijk aan wel gebeurt, mede door mn eerste kuur. Ik heb tijdens de kuur 2 biertjes gedronken en dat was op een bruiloft...daarna heb ik t bijna helemaal niet meer aangeraakt en mn prestaties zijn zon 40 % vooruit gegaan sindsdien, om nog maar niet te spreken over de massa die ik heb opgebouwd.

Dboll zei:
T is n kwestie van keuzes maken...iemand die serieus met de sport bezig is en er 100% voor gaat, kan de alcohol wel laten staan. Ik had ook nooit verwacht dat ik zou stoppen met drinken maar t is geleidelijk aan wel gebeurt, mede door mn eerste kuur. Ik heb tijdens de kuur 2 biertjes gedronken en dat was op een bruiloft...daarna heb ik t bijna helemaal niet meer aangeraakt en mn prestaties zijn zon 40 % vooruit gegaan sindsdien, om nog maar niet te spreken over de massa die ik heb opgebouwd.

Hoeveel ben je er op vooruit gegaan na je 1ste kuur??

Aan Moen...

Domme klojo? Geef je adres maar eens dan zullen we eens kijken wie de domme klojo is, mong**l

Sint-Michielsstraat 11
3020 Veltem-Beisem (België)

Leuke houding van je trouwens ;)

Raymoendo, ik zou eerst de regels van dit board maar eens goed gaan lezen. Zo maar een tip, zowel over het gebruik van steroiden als over het bedreigen van mede-leden.

LucNijhuis zei:
Hoeveel ben je er op vooruit gegaan na je 1ste kuur??

1e kuur was dbol only, ben zon 9 kg vooruit gegaan, hoeveel in vetvrije massa weet ik niet want ik zit nog in de bulk. Reken er zon kilo of 3 aan vet en vocht af dan zit t denk ik in de buurt.

Terug
Naar boven