MuscleMeat

Alexey Lesukov update

Prachtige fysiek, hoe oud is die kerel nu?

Mooi fysiek, alleen blijf ik z'n borst lelijk vinden!

Jammer van het iets minder smalle taille, op deze leeftijd al.

Ik zie dat hij een soort haken gebruikt in dat filmpje? Om gewicht in vast te klikken?

Snap niet echt dat hij met die gewichten hooks gebruikt. Wel vet fysiek idd.

zijn van die power hooks......voor mensen die een waardeloze grip hebben :rolleyes:

of mensen die de nadruk volledig op de te trainen spiergroep willen richten ipv half werk door afzwakkende grip naarmate de training vordert. Wie weet wat hij hiervoor al getilt heeft....

of mensen die de nadruk volledig op de te trainen spiergroep willen richten ipv half werk door afzwakkende grip naarmate de training vordert. Wie weet wat hij hiervoor al getilt heeft....

Als je met die gewichten al grip problemen hebt vind ik dat toch raar, wat je ook van te voren getrained hebt. Maar hij zal er vast zijn redenen voor hebben, hij is nog altijd 18x buffer dan ik.

Ik denk dat hij die powerhooks gebruikt omdat hij een duimloze grip wil gebruiken. Dan "schijn" je je armen minder te gebruiken. Dus dat je dan echt met je ellebogen trekt.

Lijkt me toch k*t in je blote bast trainen.

Heb het 1 keer gedaan in fitness in hotel in Tunesië zonder airco met een dakraam waar de zon vol op scheen. Was iets van een 42°. Idd vrij k*t, je plakt aan de bankjes. Niet lang volgehouden.

Bij ons in de sportschool is het af en toe ook vrij fris. Als je dan gaat zweten voel je dat wel op je lichaam/huid.

Als je gewend bent is het trainen in een truitje ook best lekker (winter).

alexey tekort aan coïtus ofzo ??

f3b5b02f9620.jpg

Laatst bewerkt:
van 31-10-2009

2vs5bwi.jpg

mj30wz.jpg

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

vreemd hoe klein hij hier weer lijkt tov zijn vrienden ,laatst viel het me ook al op ,bij dat filmpje waar hij over straat liep met kleren aan,je zag niet eens dat hij aan bodybuilding doet en op sommige pics lijkt hij n echt massabeest , maar dat zal wel komen omdat dat close-up's zijn

Zijn schouders zijn echt super!

Alleen begint hij toch een lichte gut te krijgen , jammer.

Toch super fysiek , en rare tepels :')

Terug
Naar boven