XXL Nutrition

new pic Alexei lesukov dec 2009

Lijkt me ook echt een relaxte gozer die Alexei.

Wat is die vriendin van Alexei toch lekker zeg, jezus.

Goh, het zal vast niet komen omdat hij veel meer vocht vasthield..

@Patmuscle vorige pagina

als je het zo bekijkt dwarft Savickas phil ook

Lijkt me ook echt een relaxte gozer die Alexei.

+ 1, heeft een relaxte uitstraling. Moet toch zeggen dat ik steeds meer en meer fan van hem begin te worden. Poten tonen ook echt huge op zijn kortere lijf.

En dat zijn vriendin steeds op de pics staat, is natuurlijk ook mooi meegenomen :D

fkng hell wat een dikte heeft die gast toch. De pro's lijken gewoon klein naast hem.
Dat je naast heath je guns kan showen zegt veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit een stuk meer vet en vocht op die van alexei hea, vergis je niet.
phil lijkt klein trouwens in deze pic.. is zeker off

Vandaag op de Fibo :D!! Herkende hem natuurlijk meteen. Hij kon helaas niet erg goed engels, maar leek een sympatieke jongen en was zo bereid om op de foto te gaan.

35n6aaa.jpg

omfq wat een hilarisch coole foto !!! Je bezorgt Lesukov nog complexen zo.

• Topic Starter Topic Starter
jezus wat is die gast dik

Vandaag op de Fibo :D!! Herkende hem natuurlijk meteen. Hij kon helaas niet erg goed engels, maar leek een sympatieke jongen en was zo bereid om op de foto te gaan.

35n6aaa.jpg

Jezus man lijkt bijna 2x zo groot in de lengte, alleen ownt hij jou weer 2x in de breedte.

fkng hell wat een dikte heeft die gast toch. De pro's lijken gewoon klein naast hem.
Dat je naast heath je guns kan showen zegt veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet toch ook wel dat Phil gedraait staat, totaal niet relevant aangezien zijn andere arm 2x zo groot toont doordat deze wel dichter bij de lens staat, trouwens phil's onderarmen zijn op deze foto ook gewoon van een heel andere klasse.

Terug
Naar boven